
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karbec Sedr 120 vs Fa 136
18:14:22
06.11.2008
06.11.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ale jako je to karbec lepsi konstrukce novejsi...da se upravit na hodne dobry vykon...ale musi se vedet jak..... to tady nejspis uslysis pozdej

18:07:52
06.11.2008
06.11.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ten neznam a co neznam nekomentuju
na to tady jsou jini borci....urcite ti nejaky vševed rekne aj idealni natryskovani pro tvuj motor


18:05:03
06.11.2008
06.11.2008

Evž@
-> Adam6666: a LEKR ne?
18:02:13
06.11.2008
06.11.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ja? no bud normal 130 sedr a sehnat nejake dobre odzkousene otryskovani a potom dolatit jestli se ti s tim chce hrat... nebo nejaky dobre upraveny sedr se zvetsenyma difuzorama, nebo v tom nejlepsim pripade nejaky spadovy webr... a dobre vyladit... zalezi taky na co ten motor chces.... no a nebo jeste muzes zkusit DDSR z Erka a natryskovat, ten je dobry a odzkouseny..
17:54:11
06.11.2008
06.11.2008

Evž@
-> Adam6666: ten od koho sem koupil ten motor tak mu to jelo slušně.....při použití lekru....a co bys doporučil?
16:46:36
06.11.2008
06.11.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: pretryskovani jen na motor 136 ti fakt moc nepomuze na takovou vacku jestli to neni nejaky pavlicek...
16:38:35
06.11.2008
06.11.2008

Evž@
-> Labros: asi jo...tak tady ten zahodim tam odkama sem ho vyhrabal a poptam se po 130 nebo dam toho Lekra 

16:27:24
06.11.2008
06.11.2008

Labros
-> Evž@: tak jestli stavíš tuningovej motor, tak není důvod šetřit na karbeci.. v tom případě pořiď karbec 130 a přetryskuj na 136 nebo rovnou 136 anebo LEKR popř.jsou ještě další karbece
16:15:36
06.11.2008
06.11.2008

Evž@
-> Labros: no budu asi potřebovat aby to jelo v otáčkách....je tam ostrá vačka 280°.....tak nevim...jak by to šlapalo
16:13:20
06.11.2008
06.11.2008

Labros
-> Evž@: no jako jestli od toho nečekáš velký věci, tak proč ne, pojede to..
130kovej samo by byl lepší - má obohacovač a větší difuzory - líp to pojede na plnej plyn. ten se od 136kovýho liší myslim jen tryskama.
Jestli máš 120kovej tak ho klidně nasaď a do budoucna sháněj lepší..
130kovej samo by byl lepší - má obohacovač a větší difuzory - líp to pojede na plnej plyn. ten se od 136kovýho liší myslim jen tryskama.
Jestli máš 120kovej tak ho klidně nasaď a do budoucna sháněj lepší..
16:04:51
06.11.2008
06.11.2008

Evž@
-> Labros: no já mam aj ten LEKR....ale moc mu nerozumim....a chtěl sem tam dat toho sedra..beztak na to nemam ještě sání...nevim co dřív 

16:00:26
06.11.2008
06.11.2008

Labros
já měl 120kovej SEDR na fávomotoru 135 - jezdí se s tím v pohodě, jel jsem i nějakej sprint kde jsem předjel formana ;)
měl jsem tam trysky pro 120LS, ale to je skoro jedno
V běžnejch jízdních režimech není žádnej důvod, proč by ten karbec neměl stačit. Jediná nevýhoda je, že LEKR je prostě lepší. Má plynulejší přechody, je celkově kulturnější.
měl jsem tam trysky pro 120LS, ale to je skoro jedno
V běžnejch jízdních režimech není žádnej důvod, proč by ten karbec neměl stačit. Jediná nevýhoda je, že LEKR je prostě lepší. Má plynulejší přechody, je celkově kulturnější.
15:43:47
06.11.2008
06.11.2008

Evž@
a co EDSR?.......to už asi vůbec co....
15:10:09
06.11.2008
06.11.2008

Antony - zrušená registrace
-> Adam6666: Třeba proto, že má malý difuzory. . .
-> Evž@: Použít jde, ale jak píše Adam6666 ubere to výkon. Byl jsem nucen s ním jezdit tak týden a nic moc
-> Evž@: Použít jde, ale jak píše Adam6666 ubere to výkon. Byl jsem nucen s ním jezdit tak týden a nic moc
15:00:06
06.11.2008
06.11.2008

Adam6666 - zrušená registrace
jde ale ubere to na vykonu..
14:59:53
06.11.2008
06.11.2008

LiMaK - 742 forever
a procpak by nesel pouzit? teda pokud je v kondici... :-)
14:51:19
06.11.2008
06.11.2008

Evž@
Hoj.Mam dotaz.Mam doma karbec SEDR asi ze škody 120 podle trysek.Šel by přetryskovat a použít pro motor Fa 136?........SEDR ze 130 použít jde ale ze 120 si nejsem jistý....liší ze v pár věcech..