
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ac pumpa Favorit
08:02:21
04.07.2013
04.07.2013

minno
-> Michal N 283: alebo mať zapojené aj aj, ako ja

00:10:34
04.07.2013
04.07.2013

Michal N 283 - zrušená registrace
treba si zohnať elektrické čerpadlo a problem solwed

23:54:26
03.07.2013
03.07.2013

minno
-> suri: ale len prvé kusy.
21:20:15
03.07.2013
03.07.2013

suri
-> minno: favorit mal aj páčkovú pumpu
21:18:15
03.07.2013
03.07.2013

minno
-> KillFucker: čo znamená fadlacká? Favorit AC pumpa je mechanická a bez páčky na ručné dočerpanie. Má väčší litrový výtlak ako pumpa 105/120, takže ani netreba ručne dočerpávať pred 1. štartom, pumpa si rýchlo doplní palivo aj sama pri štartovaní.
17:56:58
02.07.2013
02.07.2013

KillFucker
..no otázka spíš je, zda je ta fadlácká zaměnitelná se 120-130kovou? Nejde do ní žádnej proud, takže jak ji napumpuju před 1. nastartováním?
10:22:24
06.10.2008
06.10.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
musim potvrdit, ze se pumpy lisily hlavne tou podlozkou pod ni... kamaradovy sem daval zanovni pumpu z uzovky 120ci na M-ko 120cu a s puvodnim klinkem, kterej byl cca 8mm tlustej to nepumpovalo... rucne jo, ale samo ne... ten spravnej byl cca 6mm tlustej. Jeho pumpa poustela trochu benzinu do oleje a mela vypadlej vyfukovej ventil

00:12:23
06.10.2008
06.10.2008

LiMaK - 742 forever
-> Malebolgii: no tak ty pumpy se lisi jeste trosku tvarem te pacicky, ale to je spis o tom, kolik ta pumpa ve vysledku vytlaci litru za hodinu/minutu, a dale v tom, ze fatan ma lepe konstrukcne resene ventilky a tudiz tak moc nepada benal...
ale proste vytlak pumpy v litrech/min a odolnost proti prepousteni nejsou problemy po zastavbove strance, ale spis de o to, ze fakan je uzivatelsky prijemnejsi.
zase dost velkou nevyhodou fakana je nerozebiratelnost a tudiz pokud se posere, leda new pumpa pomuze, kdezto skoda lze kuchat.
skoda ma taky odkalovaci nadobku, coz mi samozrejme nikdy neprirostlo k srdci, jelikoz bordel se mi stejne zachyti az v papiraku NAD pumpou a taky ta odkalovacka je dalsi potencionalni misto, kudy to muze chcat na zem...
to je tak asi vse k rozdilum mezi nimi
ale proste vytlak pumpy v litrech/min a odolnost proti prepousteni nejsou problemy po zastavbove strance, ale spis de o to, ze fakan je uzivatelsky prijemnejsi.
zase dost velkou nevyhodou fakana je nerozebiratelnost a tudiz pokud se posere, leda new pumpa pomuze, kdezto skoda lze kuchat.
skoda ma taky odkalovaci nadobku, coz mi samozrejme nikdy neprirostlo k srdci, jelikoz bordel se mi stejne zachyti az v papiraku NAD pumpou a taky ta odkalovacka je dalsi potencionalni misto, kudy to muze chcat na zem...
to je tak asi vse k rozdilum mezi nimi
23:28:46
05.10.2008
05.10.2008

Malebolgii
-> LiMaK: Jo sorry mě se nezdálo že by to bylo jen v páčce na vačku ale pokud to máš vyzkoušené ok věřím ti já 120 nemám
21:13:39
05.10.2008
05.10.2008

LiMaK - 742 forever
akorat Fa pumpa ma kratsi tu packu na vacku,takze se dava tensi podlozka pod AC pumpu.
no a starsi tipy skodovek mely delsi tu packu na vacku, takze se dava tlustsi podlozka.
kdyz si das 2 pumpy s jakoukoli delkou packy vedle sebe,hned vidis kde ma byt jaka podlozka
Jsem to kdysi i srovnaval v mototechhne, kde na me baba cumela jak na cipa, ale nakonec sme dosli k zaveru ze se to opravdu lůisi jen v delce paky na vacku a to se da vymezit tou podlozkou
no a starsi tipy skodovek mely delsi tu packu na vacku, takze se dava tlustsi podlozka.
kdyz si das 2 pumpy s jakoukoli delkou packy vedle sebe,hned vidis kde ma byt jaka podlozka
Jsem to kdysi i srovnaval v mototechhne, kde na me baba cumela jak na cipa, ale nakonec sme dosli k zaveru ze se to opravdu lůisi jen v delce paky na vacku a to se da vymezit tou podlozkou
21:05:15
05.10.2008
05.10.2008

LiMaK - 742 forever
-> Malebolgii:
ti jasne pisu, ze mam ve skode 130 motor FA- 781.136X a pumpu sem dal ze 120,klasickou s packou,protoze se mi tehda zdala lepsi a ta Fa pumpa nejaka pochybna. jestli tak ti to vyfotim, auto stoji asi 3metry ode me :-)
ti jasne pisu, ze mam ve skode 130 motor FA- 781.136X a pumpu sem dal ze 120,klasickou s packou,protoze se mi tehda zdala lepsi a ta Fa pumpa nejaka pochybna. jestli tak ti to vyfotim, auto stoji asi 3metry ode me :-)
20:56:31
05.10.2008
05.10.2008

Malebolgii
tak to pak jo o tom už andrt nemluví. Jen si nejsem jistej že by byly ty páčkové pumpy stejné to se mi nezdá podle mě tam určitě bude rozdíl ale bůhví jaký
20:55:01
05.10.2008
05.10.2008

LiMaK - 742 forever
Je tam sice problem, ale ne s AC pumpou.
problem je v podlozce pod ni,mezi blok. byva vetsi a mensi.
ja sam mam na Fa bloku pumpu ZE 120tky, s packou, ale uvazuju ze tam vratim puvodni Fa pumpu. to same jako nektere prvi Fa mely klasickou skoda 120 packovou pumpu, primo v manualu k facku mam ty 2 tipy vyobrazene
problem je v podlozce pod ni,mezi blok. byva vetsi a mensi.
ja sam mam na Fa bloku pumpu ZE 120tky, s packou, ale uvazuju ze tam vratim puvodni Fa pumpu. to same jako nektere prvi Fa mely klasickou skoda 120 packovou pumpu, primo v manualu k facku mam ty 2 tipy vyobrazene
20:39:49
05.10.2008
05.10.2008

Malebolgii
A na jaký ji chceš motor na 120 či favorit? Píšeš sice o 120 ale i tak se ptám protože Andrt hovoří o tom, že ač ac pumpy vypadají podobně nejsou záměnné se staršími typy pump z řad 105,120
19:56:29
05.10.2008
05.10.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
19:35:09
05.10.2008
05.10.2008

tasatunga
Zdravím.Nevíte někdo o stránkách,kde by se dala zakoupit bezpáčková AC pumpa Favorit??Pokud možno origo.Sháním ji na 120.