-> Tuner#2: sám píšeš, že po 8,5tkm tvoje brisky vypadají dobře, což je třetina výměnýho intervalu. Víš co, já myslím, že lidí se špatným nastavením karbece a někdy i předstihu je na virtu daleko víc než 10, stačí počítat příspěvky, kdy někdo píše, že mu to po seřízení na emisích přestalo jet, což svědčí o jediným a to o množství nespálených uhlovodíků v jeho výfukových plynech. Potom se nelze divit.
Ale je pravda, že jsem Brisky kupoval naposled v tom roce asi 2005, od té doby jen Beru nebo NGK, takže nevim jestli kvalita nějak hodně upadla. O nějakých velkých změnách ve firmě jsem neslyšel a do prvomontáže pořád ještě dodávají.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake svicky?
prohledat
105 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 28.09.2008 do 16.09.2023, založil/a Rider skoda
-> Labros: To je odvážné tvrzení obzvlášť po tom co tu bylo spousta podobných příspěvků: skoda-virt.cz/cz/.../8213
3-svicky-problem?offset=30
Na jaře tady bylo snad 10 lidí se stejným problémem. Ano může to být dáno špatným nastavení předstihu a bohatosti, ale byla to nějaká moc velká náhoda, tak jsem raději šel do NGK.
Na jaře tady bylo snad 10 lidí se stejným problémem. Ano může to být dáno špatným nastavení předstihu a bohatosti, ale byla to nějaká moc velká náhoda, tak jsem raději šel do NGK.
to je výborný, kupovat si drahý svíčky do motoru, co žere olej, nebo je na něm vytuněný karbec s provrtanýma tryskama...
mám obyčejné brisky a od doby co jsem dostavil motor fungujou výborně.
NGK mám jen v civicu, pač jsou tam origo, ale i levnější Beru Ultra mi tam fungovaly 40.000km bez problémů a po vyndání vypadaly krásně.
mám obyčejné brisky a od doby co jsem dostavil motor fungujou výborně.
NGK mám jen v civicu, pač jsou tam origo, ale i levnější Beru Ultra mi tam fungovaly 40.000km bez problémů a po vyndání vypadaly krásně.
Rád dám 270,- v ELITu za japončíky,když vím,že budu jezdit bez problému. Jinak kdyby se BRISK tak nepohoršil,nevyhazoval bych groše zbytečně za dražší.
-> TechnoaHiPHoP@seznam.cz: NGK kupuju za 68kč/ks, tak to není zase taková pálka

-> TechnoaHiPHoP@seznam.cz: Ne jak u koho. Myslím v jednom obchodě koupíš Brisk za 40,- ale taky klidně za 250,- podle typu svíčky, tak tady netvrď, že Brisk stojí 30,- a NGK 200,-
Tuner#2 přesně jak kde a jak u koho:)
ale brisky se nechaj sehnat 1ks od 30-50,- kč NKG těžko:( jsou lepší
ale brisky se nechaj sehnat 1ks od 30-50,- kč NKG těžko:( jsou lepší
-> Tuner#2: Přesně tak
Ty jsem jednou kupoval nějáky brisky a 4 kusy stály něco kolem 800kč


-> TechnoaHiPHoP@seznam.cz: No tak v tom případě Brisk nestojí 30,-, ale taky klidně 200,-
Tuner#2 ano dají se sehnat okolo kila ale také od 2 kil přesně záleží jaké:)
-> Pavel P..: Ahááááááááááááááááááááá*4
0*
--- PAL - staré BRISK, PAL - nové NGK KLG BOSH
studená N9 N14 B8HS, B8HV F100 W3A, W3AC, W4A, W4AC
studenější N8 N15 B7HS F80 W5A, W5AC
teplejší N7 N17 B6HS F75 W7A, W7AC
teplá N5 N19 B4H, B5HS F20, F50, F70 W8A, W8AC, W9A
studená N9 N14 B8HS, B8HV F100 W3A, W3AC, W4A, W4AC
studenější N8 N15 B7HS F80 W5A, W5AC
teplejší N7 N17 B6HS F75 W7A, W7AC
teplá N5 N19 B4H, B5HS F20, F50, F70 W8A, W8AC, W9A
-> Pavel P..: Google v tom případě kecá

-> Tampajs: ee N14Y
-> Pavel P..: Měli by jim odpovídat N15Y

-> Tampajs: v Tuzexu je ani neměli
já si nedávno jednu sadu koupil v chotusicích, až tam pojedem znova tak beru další....pro sebe!


-> Pavel P..:
A mám si pro ně zajít do mototechny nebo do tuzexu?



-> Tampajs: PAL N8Y
Jaký svíčky bych mohl dát do 130ky? Má někdo něco osvědčenýho?

-> TechnoaHiPHoP@seznam.cz: Mám NGK a 4 mě stáli asi 360,- tak nevím jak jsi na to přišel? Navíc co svíčka to jiná cena a záleží jaká to je řada...
-> kury: Co se týče klasických svíček od BERU tak nemůžu hodnotit, ale žhavící už mám téměř rok v autě a nemůžu si stěžovat.
brisky stojí 30,-
boschy 80,-
nkg 200,- bych bral ale je to stejné ptal jsem se dosti lidí i na forech chatu a i v realu :)
boschy 80,-
nkg 200,- bych bral ale je to stejné ptal jsem se dosti lidí i na forech chatu a i v realu :)
-> kury: však NGK je taky dobrá značka

-> Pavel P..: růžovoučký jo?
Ty přidávaj aspoň 10koní ne?
Ne já je nepotřebuju, já to psal nej PeteroviP136, jako možnou další značku
I když někdy je taky možná zkusím, ale zatím to šlape na NGK v poho



-> kury: já mám doma dvě takový pěkný růžový nový ale na co jsou to netušim...

-> kury: Beru vyrábí nejlepší svíčky do Simsona. Používam je i v atře a taky nemám problém...
-> PeterP136: Co třeba svíčky BERU?Já teda zkušenost nemám, ale Klásek mi jednou říkal, že se mu osvědčily

-> suri: A do pr.... A co teraz? Nechce sa mi kupovat sviecky za 100 kus. A v miestnych autodieloch maju dake madarske alebo rumunske alebo co to mali na sebe napisane.
-> PeterP136: skor tak pol roka
-> suri: 3bodaky dva roky stare brisky v espere ktore je "stavane" na ngk (pouzite pri vyrobe) bez problemov 15tkm, potom som ich vymenil ale problem nebol v nich ale v palivovej sustave, za to moze to lpg alebo skor nejazdenie na benzin. Alebo problemovost plati len pre brisky mladsie nez 2 roky?
-> kuba: kup si teraz briskynove a prides nato
"slavny NGK a pod.." jsou uplne stejny jako brisk. Ale problem je v charakteristice te svicky, teplota atd.. Jezdim brisky jiz radu let i na motorce ktery je stavena primo pro NGK a ty vydrzi max polovinu zivotnosti brisku.
NGK uz nechci ani videt. Jak to tak ctu, tak srovnavate brisky z marketu za 150/4ks. Zkuste si sehnat doopravdy brisk a s nekym kdo se v tom vyzna prokonzultovat jake koupit. Nestaci napis na zadni strane sady, vhodne pro........
NGK uz nechci ani videt. Jak to tak ctu, tak srovnavate brisky z marketu za 150/4ks. Zkuste si sehnat doopravdy brisk a s nekym kdo se v tom vyzna prokonzultovat jake koupit. Nestaci napis na zadni strane sady, vhodne pro........
ještě že mám poctivý N8Y.. jednu sadu na autě a druhou v poličce

Tak dnes se mi po 250km vrátila 125 na reklamaci,že zase blbne. Poslechem zjištěn jedfen stávkující hrnek,ve finále svíce na prvním hrnku K.O. Odjeté km po poslední velké údržbě uvedeny výše,značka BRISK

Kluci, když jste u těch svíček, mám problém nejspíš s tím spojený. V erku mám 130ku motor po GO ale při studených startech to chytne na tři, někdy na dva válce,při přidání stříli do výfuku, sem tam do karbu a nad takových 40°C vody se chytnou teprve všechny 4. Dělá to první a sem tam spolu s čtvrtým válcem. Mohlo by to být svíčkama?Byly tam Brisky N14YC ted BOSCHky stejné charakteristiky a furt stejné. Jezdí to na malý rozdělovač z eRka a nové měděné kabely. V čem může být zakopaný pes?
-> kury: ja myslim ze jo, musis zkusit. jestli teplejsi nevim nechce se mi hledat jake maji znaceni
kopr no

-> Adam6666: Aha. Kurník
Ale jelo to s nima pěkně
F6DP jsou teplejší? Ale asi zatím zustanu u těch fáčkových NGK. Ty by měli fungovat i na kontatním rozdělovači ne?


-> kury: to same to delalo kamosovi na championech za 600kč. je to spatne zvolenou tepelnou hodnotou svicky, nejspis zbytecne studene, smes muzes ladit jak chces.
Ale přitom na fáčkový NGK to jezdí od jara a pohoda. Svíčky teda taky černý, ale elektrody hnědý.Ale ty bosch vydržely fakt jen 100km a dneska už to šlo na 3 válce

nejlepší svíčky jsou z pravého včelího vosku...hezky chytají, krásně hoří, svítí a ještě k tomu voní....ty používám já

-> suri: tto je tiez pravda

-> Bobesh: pravda nove brisky uz niesu co byvali
Naposled jsem zkusil vyměnit jeté NGK za nový BRISKy,po pár týdnech nervů jsem zase jetý NGK vrátil zpět a je klid.
-> gabo00000: ja som uvidel
-> gabo00000: ani mna ale ono to pride uvidiš
TAk kabely uz mam.tam neni ani z cegho moc vybirat...Ale ja z toho svickama nechci delat zavodak
Ja chci jen nejaky lepsi sivkcy ktery budou davat poradnou jsikru a neco vydrzi.A ne nejaky co sotva zapali a za pul roku je muzu vyhodit
Ale Briskum zrovna neverim,hlavne tem levnym.Me zklamaly..ALe nevim co teda dat k tomu bezkontakt zaplovani z fava (uhlikovy kabely) Jestli nejaky Bosch platinovy?


no ja mam kusocek urpaveny motor ale ostavam verny briskom lebo zatial ma nesklamali
asi tak
