skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
starter
22:14:19
02.02.2011
02.02.2011

minno
-> palinator: áno, ale štartére sa dávali na všetky modely rovnako, čiže je jedno či 105 alebo 130, záleží na roku výroby.
17:29:05
02.02.2011
02.02.2011

palinator
Od roku snad 1988 byly 0,8 kW startéry, či ne?
16:27:31
02.02.2011
02.02.2011

Pavel P..
-> Bucin: 130 měli taky 0,66kW a točí se to líně protože ten starter je vychozenej.
16:14:29
02.02.2011
02.02.2011

MOLSO
-> Bucin: povodny mal 0.66 130 mala 0.8 

16:02:35
02.02.2011
02.02.2011

Bucin
Taková dobná technická co se týče kw. Měnil jsem motor ze 105ky na 130ku ale starter nechal puvodni myslim 0,8kw kolik měl 130kovej ? Točí se to šíleně líně. 

22:28:51
02.06.2008
02.06.2008

Marra - zrušená registrace
máš špatně ukostřené auto
19:32:25
27.05.2008
27.05.2008

stepan
-> petr s: nepasuje
19:11:18
27.05.2008
27.05.2008

petr s
-> stepan: To je blbost musí to pasovat
19:08:31
27.05.2008
27.05.2008

stepan
-> petr s: Co si myslíš o tom že bych vypiloval díry v přírubě aby se to dalo dál od věnce? nic jinýho už mně nenapadá
18:36:53
27.05.2008
27.05.2008

stepan
-> petr s: jeden z těch startérů byl nejspíš 100 (původní na tom starym motoru a převodovce) druhej co sem zkoušel nejspíš 120 (měl vyřazení odporu)
18:19:38
27.05.2008
27.05.2008

petr s
-> stepan: Tak tam dej 100 startér a odskoušej
18:18:10
27.05.2008
27.05.2008

stepan
ještě mě napadlo napilovat trochu přírubu startéru aby se dal o milimetr dál od věnce
18:17:04
27.05.2008
27.05.2008

stepan
-> p.b.: jo, zkoušel sem 2, očesaný nic neni, zuby na ty 130 sou tak o milimetr vyšší než na tý 100 co tam byla
16:52:31
27.05.2008
27.05.2008

p.b.
-> stepan: Já mám startér pořád originál a točil se všema motorama (100,120ls,130), takže buď máš nějakej očesanej věnec, nebo kolečko na startéru nebo úplně něco jinyho. Máš možnost zkusit jinej starter?
16:48:29
27.05.2008
27.05.2008

stepan
nevíte nikdo co s tim?
21:29:57
26.05.2008
26.05.2008

stepan
věnec má 105 zubů i na tomhle i na původnim, a hrozne to teď drhne mezi zubama, nevíte čim by to mohlo bejt?
22:33:49
25.05.2008
25.05.2008

stepan
-> Tom.t: startér s původnim motorem sel naprosto bez problemu, i tak sem ho měnil a je to stejný. Kdyz byl motor venku, tak zuby vypadali ok
18:24:47
25.05.2008
25.05.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> stepan: Š100-Š130 má stejnej venec, buď máš špatnej starter nebo okousanej věnec ... nevidim duvod proč by nekdo na š130 lisoval venec z fáva

11:04:35
25.05.2008
25.05.2008

stepan
nějak to původní majitel musel mít udělaný když ten motor jezdil v rapidu
11:03:22
25.05.2008
25.05.2008

stepan
-> petr s: a třeba kdybych dal na startér 120 kolečko z fava?
10:25:36
25.05.2008
25.05.2008

petr s
-> stepan: Musel bys dát věnec ze 120 startér nepomůže
10:20:31
25.05.2008
25.05.2008

minno
-> stepan: štartér z fačka má inač otočenú prírubu, favo prevodovka má aj inač natočené úchyty, takže keď ho dáš na škodovácku prevodovku, tak ho tam nedáš :)
10:15:17
25.05.2008
25.05.2008

stepan
-> petr s: takže tam někdo moh dát věnec z favoritu? vyřešilo by se to startérem z favoritu?
21:15:04
24.05.2008
24.05.2008

stepan
130 má mít teda věnec stejnej jako 100?
11:52:34
24.05.2008
24.05.2008

petr s
-> Nwkt: Ale potom by to byl favorit
11:51:08
24.05.2008
24.05.2008

Nwkt
-> stepan: Jinej věnec na setrváku
23:37:35
23.05.2008
23.05.2008

stepan
a nevíš čím to může bejt ze se jako nasune a neotočí motorem
23:21:48
23.05.2008
23.05.2008

petr s
Není rozdíl
23:17:36
23.05.2008
23.05.2008

stepan
mám tam teď spojku 190, předtim byla 180
23:15:53
23.05.2008
23.05.2008

stepan
je rozdíl mezi startérem pro škodu 100 a 130? Dal sem na převodovku 100 motor 130 a startér hrozně drhne.