
no tak to jsem trochu klidný ... přeskládával jsem si vahadla za favoritový "C" tak jsem zvědav jestli to bude mazat nebo ne ... tak uvidím až po startu ...






ale nedostane se to až k vahadlům, je to problém v kanálech, nebo ta vtračka neudělá dostatečné otáčky aby to vyhnalo olej až nahoru?










Kdybyste věděli co všechno se dělo(je) ve "značkových" škoda servisech,, Potom by asi kroužky byly to poslední co by mě štvalo.





proto jsem psal že tyhle zátky jsem měl vytažené a trysky jsem si nevšiml ...



Doporučuji zhlédnout čistotu kanálů uvnitř, jde to poznat při vyndání nejen zátek olejových kanálů (celkem tuším 6), ale i ocelové podložky pod olejovým filtrem, drží ji šroub za který se chytá olej. filtr. Pokud pod ním budou větší černé úsady, zřejmě bych zauvažoval nad očistou bloku, aby se nemohla tryska ucpat, je před olejovým filtrem kde je olej ještě nečištěňý, při utržení a nasátí bince se zacpe...











jinak tu díru na ostřík jsem vrtal do plného nálitku 



... a nebo je úplně ucpaná
zkontroluji to ... dík


mazání rozdělovaču už mám, ale chci se kouknout jestli mi ta tryska náhodou nechybí :-D
To delaj s cinu nebo ceho 











proste jedna na nahon rozdelovace a druha na rozvody :)

