Motor papká olej

prohledat
50 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.06.2007 do 12.04.2011, založil/a Hrabosh
řadit dle data
09:36:10
12.04.2011
Mr.X_
Ok. Tak ho zkusíme ještě nakrmit olejem a pak napíšu, co ještě zpozoruju ;) Zatim dík.
17:13:13
07.04.2011
ferrari
Môže, no...ak problémy po minútke-dvoch zmiznú, tak hej, no...
21:54:06
05.04.2011
Mr.X_
Tak ten problém by ale měl způsobovat ten olej ve spalovacim prostoru. Jak se spálí, tak motor šlape. Nebo ne?
19:34:38
05.04.2011
ferrari
No ale ak sú vydraté iba vodítka ventilov, motor by mal šlapať v pohode, akurát by papal olej...a ty píšeš aj o iných problémoch...
18:15:28
05.04.2011
Mr.X_
Ventily jsou stopro v pohodě. Tipoval bych ty dříky... Jenom jsem potřeboval potvrdit od někoho, kdo se vyzná... Furt je jednodušší přehodit hlavu než přehazovat kroužky.
17:39:58
05.04.2011
ferrari
suri 05.04.11 12:35:19 napsal:

→ Mr.X_: ako sa môže dostať olej do valca na stojacom

motore?
No jednoducho, stečie po drieku ventilu a po naštartovaní sa dostane do valca...to by vysvetľovalo aj ten dym po naštartovaní...



povedal by som, že sú extrémne vydraté vodítka ventilov a tiež možno ide motor na 3 valce, možno má podpálené ventily a možno úplne rozhasený rozdeľovač...
14:12:29
05.04.2011
suri
-> Mr.X_: ak je raz olej vo vani ťažko sa dostane do valca
13:36:12
05.04.2011
Mr.X_
-> suri: Chlape netušim...



-> ozzman1000: Měnil to strejda. A ten už těch motorů poskládal... Na svíčky se můžu podívat, ale až v pátek. Teď nejsem doma. Těsnění sání a výfuku měněno spolu s těsněnim pod hlavu, karburátor přetěsněnej, pod karbecem taky nový, nový na víku ventilů. Ventily seřízený.
13:00:59
05.04.2011
suri
-> ozzman1000: tlaky to môže mať dobré a olej to žrať bude , už som taký motor videl
12:59:04
05.04.2011
ozzman1000
-> Mr.X_:

krok č. 1 je zmerať tlaky vo valcoch, obzvlášť ak motor vyzeral podozrivo tak meranie asi niečo ukáže. Najdi niekoho kto má manometer alebo si zájdi do dielne, zmerať to je otázka 10-15 minút. Btw. ak si babral tesnenie pod hlavou, skontroluj si sviečky, či ti tesní sanie, karbec a ostatné veci. Doťahoval si hlavu na 2x na predpísaný moment?
12:35:19
05.04.2011
suri
-> Mr.X_: ako sa môže dostať olej do valca na stojacom motore?
11:58:37
05.04.2011
Mr.X_
-> minno: Právě že ten olej se pravděpodobně dostane do válce, když to stojí.



Při startování se chová tak, že točí, točí, ale nic. Musí se šlapat plyn a pak začne blafat. Pak se musí držet pod plnym plynem a vytáhnout ho na nějakých 2500 a tam zatáhnout sytič. Pak se to musí držet pod sytičem, jinak okamžitě zdechne. Navíc s autem se nedá jet. Jakmile přidáš plyn, začne se dusit. Musí se zas "našlapat", aby motor poslouchal. Potom ale stejně neni vyhráno, protože motor po probuzení vůbec netáhne. S autem se skoro nedá rozjet. Jestli si to dobře pamatuju, tak mívalo zvuk jako když běží na 3 válce. O obrovském oblaku kouře z výfuku ani nemluvim. Když se motor nechá chvíli běžet, kouření přestane, motor šlape jak hodinky a při následném startu naskočí na max na 2 otočení.



S autem se moc nejezdí a tak když napíšu, že olej je z maxima na minimu za někajých 500 km, tak nebudu daleko od pravdy. Je v tom 15W40.



-> ozzman1000: bohužel tlaky nemam jak změřit. Doma na to nic nemám. O kroužcích jsme uvažovali, ale jak říkám. Kdyby to byly kroužky, tak se tam při stání olej nedostane. Neni možný, že by to bylo ještě špatnym těsněnim pod hlavou? Bylo měněný cca před 1000-1500 km, ale co si pamatuju, ty problémy začly až po výměně.
11:25:08
05.04.2011
ozzman1000
-> Mr.X_:

v prvom rade treba zmerať tlaky a podľa toho sa zariadiť, problém bude v krúžkoch alebo ventiloch, alebo budú vybehané vodítka ventilov. Skontroluj si sviečky ako vyzerajú po dlhšom stání a ako po jazde.
10:49:54
05.04.2011
minno
-> Mr.X_: Za státia ti môže olej miznúť maximálne tak okolo netesniacej vane vykvapkaním na zem :-)



Ináč si problém neopísal moc dobre, aby sa dala identifikovať porucha. Olej teda mizne len keď auto stojí, alebo je veľká spotreba pri behu? Ak áno, koľko zmizne po koľkých km?



Problém so štartovateľnosťou po dlhom stáni môže mať 100000 príčin. Aký olej tam lejete? Pri štartovaní sa motor normálne svižne točí, ale nechce neskočiť? Alebo len blafne a nechce držať? Alebo ide ledva pretočiť? Popíš to bližšie. Z toho čo si napísal, sa nedá určiť nič.
01:25:32
05.04.2011
Mr.X_
Klucí, potřeboval bych taky píchnout ohledně žraní oleje. Děje se to na tátovo 105. Vždycky když delší dobu stojí, tak jde těžko nastartovat a když se nám to povede, tak se celej dvůr zahalí do hustýho dýmu. Ale vždycky po delšim stání. Když se to chcípne a za čtvrt hoďky nastartuje, tak je všechno OK. Olej mizí závratnou rychlostí.



Nejdřív jsme měli podezření na kroužky, ale teď mě napadlo, že je to asi blbost. Olej totiž do kopce neteče. Je možný, že je problém někde v hlavě? Těsnění jsme měnili relativně nedávno. Ale zase na druhou stranu si nepamatuju, že by to dělalo před výměnou. Ještě když byla hlava dole, tak byl očouzenej píst na 4. válci.... Ví někdo, co s tim?
18:42:55
29.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> jok3r: Ne fakt, kdyz byl na minimum, tak to drzelo treba mesic. Kdyz byl na max, tak to bylo po jedny jizde na optimu 3 Je fakt ze sem jezdil plnej kotel...
18:41:47
29.12.2010
jok3r
-> Matthes, záškodník z TechWebu: takze kdyz tam nebyl zadnej tak ho to nezralo? jak dokonale reseni3
18:38:11
29.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kuladmin: Jo to sem mel u motoru 120. Cim vic tam oilu bylo tim vic ho to zralo.
18:37:17
29.12.2010
Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: me taky nekouril a mel jsem solidni spotrebu ale u me stacilo nelit to az nahoru k rysce ale drzet to dole tak max cca 5mm nad spodni a pak to slo. jakmile jsme ji nakrmil az nahoru tak to zblajzla skoro i s flaskou 3 3 vymenil jsme gufera a vod ty doby je klid uz na tu merku koukam jen kdyz mam kapotu otevrenou treba pro dolivani ostrikovacu a je to tam porad 1
08:55:26
28.12.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> filcek: mno ale 1L na 1000km je už až moc, na to že motor nekouří ..
22:03:30
27.12.2010
Kuladmin
-> filcek: NZ nekde tu je ve slozce motor takovy muj navod s fotkou pripravku jak na to. A pak je to i na feliciaklubu ale tam uz bez fotky.
21:47:14
27.12.2010
filcek
-> Kuladmin: ok dík
21:38:22
27.12.2010
Kuladmin
-> filcek: Muzete skusit vymenit gufera na ventilech je to otazkou necele stovky a jde to i bez sundani hlavy.4
21:29:22
27.12.2010
MOLSO
-> filcek: kruzky alebo guferá ventilov



mne favo motor žral liter na 200 km 40 a bolo to krúžkami 47
21:15:50
27.12.2010
filcek
Mám dotaz tátova felda 1.3 papká čím dál více oleje teď už to bude tak 1 L na 1000km čím by to mohlo být motor neteče a nekouří
22:38:00
20.06.2007
aDAm
-> Saky: se mi zdalo ze to nejak vysumelo. no ty hlavy to by asi byl problem :( treba ti pak jeden motor na tuhle prestavbu hodim ;)
22:28:59
20.06.2007
Saky
-> aDAm: streva z fabky do 130ky jsem nezkousel.. tenkrat sem to nabizel jestli to cche nekdo zkusit ze mu udelam dotacni cenu aby se to vyzkouselo nebot me to samotnyho zajimalo.. ale nejak z toho seslo.. kolik vyjde GO netusim.. pocitam s praci kolem 12000 jenze je GO a GO nekdo ji udela za 500 ze vymeni olej a svicky a rika tomu GO nekdo vymeni vsechno nekdo jen prebrousi kliku atd.. nekdo da vsechny dily novy tak tezko rict.. jinak ta 130ka.. jak jsem psal uz tenkrat . .myslim ze by u toho odchazela hlava ensmelo by se to asi moc prehanet s kompresi ale tezko rict treba by to bylo OK.. dokud to nekdo nezkusi netusim..
22:21:29
20.06.2007
aDAm
-> Saky: jinak jeste dotaz, na kolik muze vyjit komplet GO 130ky?
22:20:59
20.06.2007
aDAm
-> Saky: tak ale pak mas skoro novy motor ne? ktery by mel jeste dost kilometriku nalitat.



ten muj zminovany uz toho bude mit hodne zasebou, pocitam tak 250t, lital dost v dansku a pak pomerne dost po evrope -) ale zatim slape dobre a cpat tam facko/feldu/fabku tam nechcu, leda prechodne nez by se treba dala dohromady ta 130...jednak papirovy duvod a jednak originalni duvod i kdyz ne tak velka nemoc jako nekteri jedinci tady.



hele a co ty streva z fabky do 130? uz to vyzkousel jak sme se o tom pred par lety bavili? -)
22:16:43
20.06.2007
Saky
-> aDAm: ono kdyz se pak rozhodnes udelat treba GO tak zjistis ze je to celkem palka.. ono jen za hlavu(voditka s guferama sedla das minimalne 2ku a pokud yb se hlava delala tak nema cenu na tomhle setrit pak pisty krouzky ojnice klika atd-) ono se to nascita.. pak si kazdej rekne ze ja nekoupil jinej-) samozrejme tenhle bude po GO ale stejne toho pak litujou..
22:07:45
20.06.2007
charon
Já sem testovně do motoru jeden takovej kedr nalil. Po výměně rozvodů a přetěsnění vany, v letáčku se nad tim nesmyslel rozplyvali, že jako kdoví jakej zázrak to nejni. No fakt nejni, subjektivně je to pořád to samý, že olej ubývá míň připisuju přetěsnění, ne sejrajtu v oleji
21:57:26
20.06.2007
aDAm
-> Saky: jinak kupovat dalsi 130motor se mi faaakt nechce ;)
21:56:57
20.06.2007
aDAm
no k cisteni motoru se odhodlavam uz dlouho ale furt nic. pristup k vapce je v tom problem neni ;)

no pres zadni gufero kdyby to valilo tak to naleze do spojky ne? a ta by pak prokluzovala ne?

No ja tem srackam taky neverim ale tak sem se aspon zeptal ;)
18:34:41
20.06.2007
Syny
-> Saky: ja se ptam - to mela bejt jako otazka 1
18:28:31
20.06.2007
Kuladmin
Presne jak pise Saky ty sracky vuuubec nic neresej je to jen reklama zvlaste ty teflonovy sou pekna blbost. Neudela to nic jineho ze vlastne zhoustne olej ale motor ten olej bude zrat uplne stejne dal. Dokonce sem videl ze to udelalo peknou zvejkacku na dnu vany - sme vysroubovali po case vypustni sroub a vono nic tak sme to propichli a zacal tect - shodili vanu a pres pul hodiny skrabali ten blivajs co tam vznikl.

Nejdriv to umej podotahuj vanu a spol a uvidis co dal.
17:57:35
20.06.2007
Saky
-> Syny: jako kdyz verite tem reklamnim kecum tak bezte do toho.. me je to fuk.. ja jen tvrdim ze pokud tece olej po motoru tak neexistuje nic stylu ze se to naleje do oleje a zastavi to..a na pripravky ktere delaji GO motoru uz neverim vubec-) prectete si clanek na www.skoda.panda.cz tam je o tom takovej dlouhej clanek kde je napsano slozeni jak to funguje(nefunguje) atd.. kazdej ma svoji hlavu a at si udela kazdej nazor svuj.. internet je mocna zbran a muze na nej pripsivat kazdej jak odbornici tak banda tupcu a je jen na kazdem cemu bude verit a do ceho investovat sve penize..
17:51:32
20.06.2007
Syny
-> Saky: zachrani treba ne ale aspon castecne vylepsi...
17:49:13
20.06.2007
Saky
-> aDAm: no pokud pises ze mas motor popatlanej olejem tak bych predpokladal ze nekde tece, samozrejme ho muze zrat i motor entesnejma krouzkama to je dalsi vec. ale jaka by to asi musela bejt sracka aby zadelala vsechny ty diry? prece neveris tomu ze by neco takoveho bylo a fungovalo? jako sracku co zacpe vsechny diry bych si predstavit dokazal-) ale aby to pak jeste jelo to uz ne-).. proste pro zacatek bych motor umyl a sledoval jestli a kudy to tece.. (umyti motoru delaj skoro vsude a stoji radove 200-500kc jak kde) a pokud zjistim misto tak to samozrejme opravim.. a nebo muzes zacit rovnou klasicke netesnosti.. vana bocni viko a benzinova pumpa tim nic neskazis.. samozrejme umejt.. a pak sledovat az docilis stavu ze ti nepotece olej muzes zkoumat jestli ti zere motor olej.. pokud mas 130ku tak tam je spotreba relativne velka nebot to jeste nema gufera na ventilech.. to muzes taky nechat udelat (ale to uz stoji vic..) pak samozrejme muze prijit pripad ze to tece kolem gufer na klice a to bude pro tebe enjhorsi pripad nebot pak musi motor ven z auta abys je vymenil.. (myslim zadni) a nebo jine reeni vykaslat se na nej a poridit novej-) ale never tomu ze tam nalejes nejakou zivou vodu-) a ono ho to zachrani..
17:46:00
20.06.2007
Syny
-> Saky: neni to znat jo?
17:41:45
20.06.2007
aDAm
-> Saky: jako vubec nic? takze motor je uz asi pred smrti co?
17:36:40
20.06.2007
Saky
ty prisady nic neresej..
17:36:38
20.06.2007
Syny
-> aDAm: to jo ale jednou to prezijes... Spis de o to aby to pak neposralo ten motor uplne 3
17:35:19
20.06.2007
aDAm
-> Syny: no prave ze das ;) ty prisady nejsou zadaco ;)
17:34:53
20.06.2007
Syny
-> aDAm: To mi taky napadlo zkusit naky ty prisady do toho oleje co z toho "prej" udelaj jinej motor 1 Ale za pokus nic nedas - hlavne aby se to nezhorsilo 8
17:33:31
20.06.2007
aDAm
jo tak me to taky trosku papka olejicek :( je to 130 a menit neni za co takze budu muset poresit tohle. nevim jestli to zere primo motor nebo to nekde prosakuje pac motor je slusna olejnicka ;)



helfnou ty prisady do oleje ? nebo je to na nic?
17:31:04
20.06.2007
Saky
-> Hrabosh: ja bych do nej osobne neinvestoval.. zvlast pokud uvazujes v budoucnu o necem jinem.. tak bud rad ze se to stalo aspon budes driv v ty budoucnosti-)
21:31:32
19.06.2007
MerHanz
-> Hrabosh: Bylo by to minimálně ma kroužky.
16:49:16
19.06.2007
Kuladmin
Ta kontrolka vam sviti protoze je na tlak a tlak je tudis moc malej. A olej s nejvetsi pravdepodobnosti v tuto chvili mate o hustote vody.
14:34:54
19.06.2007
Reeaper
mno s tou kontrolkou mazání sme na tom stejně.. ale oleje je tam pořád dost 8
14:02:44
19.06.2007
Hrabosh
Mám trochu problém. Prasklo mi tesnené pod hlavou .. chvili sem s tim jel, pak už se nedalo (když sem lil vodu do expanzky, tekla výfukem ven).

Bylo mi to opraveno, ale motor jaksi žere olej (když přidám plyn, vypadá to, že mám diesel) a taky kontrolka mazání svítí po delší jízdě při chodu na volnoběh a zhasíná až kolem 1100 - 1200 otáček.

Jinak je to fávo motor ve š. Garde ... myslíte, že se mám pokoušet o nějakou opravu, či GO, nebo koupit robvnou jinej ?? Chtel jsem se totuiž pokusit o zástavbu MPi, takže bych si dyžtak asi rovnou nekde sehnal komplet motor i z MPičkem ,,,
Extreme Tyres