skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bmm 50kw + Cimbu chip
prohledat
115 příspěvků (zobrazeno 101 až 115) od 16.06.2007 do 03.08.2020, založil/a Skoda RBK - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ty si nedas pokoj :-) ne neni tam zadny narust, neni nebyl nebude.
-> Saky: asi tak

no ono kdyz nekdo vezme motor vymeni filtry a svicky a seridi ventily atd.. tak mu to taky muze pripadat ze ma najednou o 10koni vic..
-> Vici: Neříkám, že to bude mít 61kW, ale 4 - 5kW nárůst tam může být.

Osobně mě to taky zajímá, chtělo by to někoho kdo to absolvoval s merenim na brzde pred a po jak tu bylo psano. Ikdyz vim ze Vici tomu rozumi a verim mu tak ve mne porad drima mala troska nadeje ze to pak muze jet lip

jo j ataky verim tomu co napsal jate-line. ale to ze se s tim lip jede neznamena z eto ma 61kW

a proc by to melo jit? je to jak psal dedla.... nic vic nic min.
a pokud tomu nekdo neveri bezte pred a po chipu na brzdu - zadna zmena absolutnich hodnot se konat nebude. u maloobjemovych atmosfer
a pokud tomu nekdo neveri bezte pred a po chipu na brzdu - zadna zmena absolutnich hodnot se konat nebude. u maloobjemovych atmosfer
taky mám názor jako Tuner 2.-> Vici: proč to nejde ?

-> Vici: Proč by to nešlo, když to jde u 3 válců, tak nevidím důvod, proč ne u 4 válce
Vím, že u atmosféry a kor malého objemu to nebude nárůst obrovský, ale v řádu jak popisuval jate-line tomu naprosto věřim.

-> Tuner#2: protoze to proste nejde...
-> Dedla: Je jasné, že mechanická úprava je něco jiného, ale proč by nepomohl čip? Vždyť i továrny tak zvyšujou výkon u motorů u nových generací viz, třeba nová fábie 1,2HTP z asi 47kW na 51kW jen softem, tak proč by to nešlo o nějakého toho poníka tady taky?
-> Skoda RBK: Kámoš si nechal čipnout od Cimbu jednobod Bmm, spolu s úpravou vačky a hlavy, výfuku mu to jede velice pěkně, omezovač je nastaven na 6200ot/min
Já mám možnost jezdit s čiplou Mpi taky oc Cimbu a to na motoru bez úprav. Má to znatelně lepší chod, různé cukání než před čipem zmizely, přechody jsou perfektní dokonce spotřeba klesla. Motor je o hodně pružnější, omezovač je posunut na 6500 ot/min.

Já mám možnost jezdit s čiplou Mpi taky oc Cimbu a to na motoru bez úprav. Má to znatelně lepší chod, různé cukání než před čipem zmizely, přechody jsou perfektní dokonce spotřeba klesla. Motor je o hodně pružnější, omezovač je posunut na 6500 ot/min.
este niekto ma nejaku skusenost???

Motor je po změně dat pružnější a "jetelnější".
O nárůstu výkonu a točivého momentu se uvažovat nedá,protože je nulový!!!
A to nejen u BMM,ale i u verzí MPI!
Nárůstu výkonu se dosáhne pouze nějakou mechanickou úpravou motoru...
O nárůstu výkonu a točivého momentu se uvažovat nedá,protože je nulový!!!
A to nejen u BMM,ale i u verzí MPI!
Nárůstu výkonu se dosáhne pouze nějakou mechanickou úpravou motoru...
Nazdarek,
mal by som dotaz, uvazujem o cipnuti spotrebaka filcka 50kW od Cimbu.
Uz som si pozeral aj na ich stranke ale zaujimalo by ma vase nazory respektive vlastna skusenost s chipnutou 1.3kou.
Je to vobec citit???
Mne by slo skor o to ci sa to potom dokaze o nieco lepsie rozhybat pri vyssich rychlostiach.
Krutak sa podla ich udajov zvysi o 7Nm a cena je cca 4300Sk, oplati sa to vobec???
Dik za postrehy
mal by som dotaz, uvazujem o cipnuti spotrebaka filcka 50kW od Cimbu.
Uz som si pozeral aj na ich stranke ale zaujimalo by ma vase nazory respektive vlastna skusenost s chipnutou 1.3kou.
Je to vobec citit???
Mne by slo skor o to ci sa to potom dokaze o nieco lepsie rozhybat pri vyssich rychlostiach.
Krutak sa podla ich udajov zvysi o 7Nm a cena je cca 4300Sk, oplati sa to vobec???
Dik za postrehy
