Lpg pro lpgisty

prohledat
2714 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 09.05.2007 do 25.08.2025, založil/a spartra
řadit dle data
20:22:39
24.01.2016
Kocvin
-> Tomaso435: Přesně tak.
20:19:50
24.01.2016
Tomaso435
-> Kocvin: .. takže když to jako uplně vyšroubuju , tak to nahoře jako by utáhnu ve vyšroubovaným stavu jo?
20:19:05
24.01.2016
Kocvin
-> Tomaso435: Jde to přitáhnout v obou polohách a má to být otevřený..4
20:15:12
24.01.2016
Tomaso435
-> Chali: jasný jasný tak uvidime...



jinak ten budíček - ukazatel hladiny v bombě, je asi KO. přemejšlim že když ho kuchnu a propájím že by moh fachčič.. posílá mi nesmysl do ukazatele na palubce.
20:14:12
24.01.2016
Chali
-> Tomaso435: Musí to bejt povolený,a vypadnout to asi nemůže,já to nikdy teda nezkoušel.
20:10:30
24.01.2016
Tomaso435
-> Chali: a jak to má bejt nastavený ?

když to uplně vypadne... lze to vubec uplně vyšroubovat?
20:08:56
24.01.2016
Chali
-> Tomaso435: Ruční zavírání přívodu do směšovače.
20:01:39
24.01.2016
Tomaso435
kuci k čemu je vlasně toto ? a jak to máš bejt volně nebo zašroubovaný ? já jen že je to tam volně pohybující se a tím chvěním se obávám aby to nevypadlo :D
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Tomaso435 vložen 24.01.2016 20:01:39
19:09:41
19.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Sejki: to lpg, co jsem si nechal namontovat do fely za 13tis. kc, tak to montovali v polsku v prepoctu za 8tis. kc
18:56:03
19.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> srdcar 120L: tak uvidim, treba je donuti ta nizsi cena benzinu jit s cenama dolu, nebo alespon na chvili udelat akci...
18:47:57
19.01.2016
srdcar 120L
-> Sejki: Tak pod něco takového by se ti podepsal leda šílenec. S firmou by ses mohl domluvit, že si koupíš věci a oni ti to namontují. I když nikoho takového neznám, co by se připravoval o zisk z přeprodeje komponent
17:38:16
19.01.2016
King
-> MisakusX: Ano, pokud jsou v reduktoru membrany, tak je to jen o neco malo min tupej podtlakovej system. To, ze ty serva na hadici k mixeru casem menej, v lepsim pripade na ozdobu a v tom horsim na problem, neni zadna vzacnost. Pokud je reduktor v poradku a dobre sestelovanej, pak to servo je tam jenom jako ozdoba na doladeni smesi ve statickejch rezimech. I s tim zaseklym servem jsem prosel emisema s velkou rezervou a ten plynar mi natvrdku radil, abych to zatuhly servo neresil, kdyz to jezdi bez problemu. Mne to teda nedalo, povrtal jsem se v nem, prostrikal WDckem a zprovoznil. Neprojevilo se to nijak - spotreba stejna, zadna zmena. Katalyzator byl pravdepodobne v cajku (viz vysledek emisi) a krabicka obstaravajici ojebavani ECU falesnym signalem spokojene lambdy pracovala na vybornou, protoze diagnostikou nebylo co mazat :-)
12:43:55
19.01.2016
MisakusX
-> King: Jo, je mi to jasné, kde je jádro pudla, měl jsem se jasněji vyjádřit, já tu mluvím o klasickém karburátorovém neřízeném podtlaku a vy to prostě berete tak, že když je to membrána, je to prostě podtlak. Jenže to už není klasický podtlak, to už je právě řízený systém, který je na jednobod určený. Já už viděl na HTP i BMM namontované poodtlakové systémy bez řízení a problémy to dělalo bez výjimky vždy, takže v tom se naše zkušenosti dost zásadně neshodují. Mám ve formanu tentýž řízený systém, jaký tu byl zmiňován - jen nevím, jak jsi přišel na to, že byl ten škrtící ventil zarezlý, mně zatuhnul za ty roky jenom jednou (vypadnul kabel) a okamžitě jsem to poznal, protože to skoro nejelo. Měli jsme s kamarádem na emisích formana 40 kw stříkačku s neřízeným podtlakem a opakovaně s tím byl problém, ne kvůli tomu, že tam ten systém nepatří, ale právě kvůli hodnotám.



Na 1,6MPI mám tovární LPG (dodavatel Landi Renzo) a upřímně, ten systém pokládám (až na měřák nádrže) za naprosto dokonalý, tak by to mělo vypadat.



-> Kocvin: No, mně na emise pes nesere, já je musím projít legálně, každopádně, že těch aut jezdí mraky, to vím, že jezdí bez problémů? Toho jsem si alespoň u mě v okolí nevšiml.
upraveno 1x, naposled 19.01.2016 12:45:50
10:42:49
19.01.2016
Kocvin
-> MisakusX: Nevím jak moc se pohybujes v autoopravárenství, ale takovýchto aut jezdí a funguje naprosto bez problemu mraky(viz. King). A na emise sere pes...
10:20:27
19.01.2016
King
-> MisakusX: Ehmm...do relativniho nedavna jsem byl vlastnikem Fe 1.3BMM v prdech, ktera mela prakticky od novoty (1997) legalne plyn a to v ty dobe standardni BRC AT90E - t.j. tupej podtlak pro motory do 90kW. Soucasti zastavby bylo skrtici servo mezi reduktorem a mixerem, ktery bylo teoreticky ovladany z RJ lpg na zaklade monitoringu lambdy. To servo bylo prakticky celou dobu zarezly v nejaky mezipoloze.Proste klasika. Za sest let to nikdy nikam nestrelilo a to se na plyn i startovalo v mrazech a klidne se tomu dal humpolacky dat "plnej" az k podlaze a nic (ve smyslu "vystrelu" :-) Na emise jsme jezdil 15km k manikovi, kterej lpg montoval uz deset let a sam mel jednickovou octavku a v ni, jak jinak, to samy BRC akorat s vykuchanym servem, protoze to je jenom takovy siditko pro homologaci a v realu jenom troublemaker. Cili pro BMM je dtto cistej podtlak naprosto v pohode, u MPi je to trosku slozitejsi, protoze mezi mixerem a hlavou je pomerne dlouhy sani. U 1.6 feldy to uz byla loterie, protoze se k tomu pridalo jeste plastovy sani, coz i pri montazi protizaslehovy klapky, dokazalo zmenit saci potrubi na hromadku trsatek :-)
22:18:12
18.01.2016
MisakusX
-> Kocvin: Pokud se to ve stříkačkových autech vyskytuje, tak pouze z toho důvodu, že jim to tam nějaký Vydřiduch Levnovrt zvaný Jitrnička namontoval, i když to tam nepatří ... uznávám, že se to občas stává, ale právě proto, že to může za určitých okolností střílet do sání, nebo hořet do výfuku, případně prostě nenastartovat, tak je to principielně volovina. Důležitý faktor taktéž je, že auto obvykle neprojde emisemi, dokud technik úplně nepřiškrtí bohatost - ovšem v tomto stavu to auto zase sotva vyjede z haly, při regulérním měření podtlak na BMM, neřku-li něčem složitějším, většinou neprojde.
10:06:14
18.01.2016
King
-> Borderer: Proto pisu a ted zduraznuju: "v rukach ne-ignoranta" ;-)
23:23:31
17.01.2016
Borderer
Jo, podtlak z něčeho takovýho měl kamarád v MPi feldě asi půlroku, pak to skončilo tim, že se plyn dostal do katíku a felda shořela...
upraveno 1x, naposled 18.01.2016 23:10:55
19:12:55
17.01.2016
Sejki - zrušená registrace
Neznate nejakou firmu, kdyz bych si nakoupil nove dily na lpg a provedl montaz , kdo by se mi pak pod to podepsal? kdyztak sz diky
02:15:36
17.01.2016
Mr._Nosferatu
Nemáte někdo zkušenosti s DieselGas ?
01:45:40
17.01.2016
Kocvin
-> MisakusX: Podtlak je na bmm či MPI naprosto běžná věc..
00:56:06
17.01.2016
King
-> MisakusX: Dovolil bych zapolemizovat. Na felde jednobodu je belossky udelanej podtlak naprosto v pohode. Dokonce i na MPi to muze v rukach ne-ignoranta fungovat, ale ve fobii bych se toho bal.
00:39:01
17.01.2016
MisakusX
Podtlak patří na karbec, na stříkačce s tím dříve či později budou problémy.
23:52:42
16.01.2016
Majki
-> ZZ__Top: Já to tak mám a cca půl roku a zatím funguju... Spotřeba kolem 9-10l ale jezdím s tím jak prase :D
19:45:37
16.01.2016
ZZ__Top
-> Tomaso435: Dík. Já jen, že jsem viděl nabídku lpg z fava. Vypadalo to solidně, ale už mi poslal fotku a jediné co má tak je kulatá bomba za sedačky, reduktor nebo jak se to jmenuje (to na boku kam vedou i hadice s vodou) a ventily na palivo a za 2200,- s dopravou. To je k ničemu
19:38:20
16.01.2016
Tomaso435
-> ZZ__Top: to bych asi nedělal.... tam to nebude dávat správný množství a bude lambda nadávat a katík to třeba nedá...
19:34:52
16.01.2016
ZZ__Top
Pánové rychlý laický dotaz. Je vůbec nějak možné naroubovat podltak lpg z fava do feldy mpi?
18:24:26
15.12.2015
Tomaso435
tak sem pokuchal ten podtlak a vyčistil svíčky.. no kuuuurva na to se nemusí vubec šlapat 3



-> čert: jo to by mohlo ;)
21:12:44
08.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> čert: nepamatuju si :( ale byly z prvovyroby feldy4



nemate zkusenosti s touto diagnostikou? www.projekt-tech.cz/?65,i nterfa... dost o ni uvazuju, ale nikde tam nevidim AGC Compact sequent, to ma pritelkyne ve fabii
upraveno 1x, naposled 08.12.2015 21:15:18
17:12:34
08.12.2015
čert
-> Jarda: -> Tomaso435: díky a jakej typ těch championu? RC9YC?
21:00:53
07.12.2015
Kocvin
20:54:31
07.12.2015
Jarda - zrušená registrace
kdyz jsem koupil nivu, tak me dostaly svicky - 1. klasika, 2. dvouelektrodova, 3.tříelektrodova, tak na 4. válci jsem čekal čtyřelektrodovou :) a ona tam obyč1 ty lidi clovek nechape...
20:46:25
07.12.2015
Tomaso435
a já po té co se mi rozpulila svíčka champion sem dal brisky nějaký jako že kurva lepší no a asi po 10 000km sem dal zase championy a jezdim dal.
20:31:15
07.12.2015
Chali
-> Jarda: A to já mám opačnou zkušenost obyč Brisk výdrž 30tis a měnil jsem jen preventivně a silvery max 10tis a šly ven.
19:30:19
07.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> čert: PAL klasika nevydrzi nic, silvery okolo 30tis. km, ale mohu doporucit champion, daly 160tis. km a vymenil jsem je preventivne, coz byla chyba, nektere bosch pry jsou jeste dobre
19:09:14
07.12.2015
Kocvin
-> čert: Osvědčilo se mi 0.6 mm.. 4
19:08:07
07.12.2015
čert
-> Kocvin: díky, a jakej odtrh?
18:50:53
07.12.2015
Kocvin
-> čert: Stačí běžné zapalovací svíčky, předepsané pro favorita..

www.skoda-dily.cz/eshop/1 01000049af-zapalovaci-svic ka-dr15yc.html
18:44:34
07.12.2015
čert
Zdravim, jaký použít zapalovací svíčky do FAV BMM na LPG? díky
06:33:48
07.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> King: ono to auto bylo utopeny a asi ne jednou, podle bahna pod pristrojovkou, dalo mi to dat elektriku do takoveho stavu, aby to fungovalo, neprestavalo jet, svitit a aby se porad neco nepalilo... takze se podivam do te LPG ŘJ, navic tu RJ nekdo unistil pod mrizku kapoty, kde neni vubec chranena. Zahnute kolinko dozadu v motorovem prostoru jsem zkousel a chovalo se to podobně. Znam cloveka, ktery ma elpigaz (asi stejnou ŘJ) v motoru se stejnym vstrikovanim a LPG mu funguje naprosto bez problemu, takze to jit musi... :)
23:00:43
06.12.2015
King
-> Jarda: Jestli se denne nebrodis metrovou vodou, tak by mizna stalo za to zkusit nasavat vzduch nekde v zavetri mot. prostoru.

To je otazka, co leze za "ojebavaci" signal z RJ plynu - chtelo by to porovnat tvar a amplitudu originalu a napodobeniny. Jeste si matne vzpominam, ze lpg RJ bejvaj rele pro prepinani cesty signalu z lambdy, tak jestli neni problem treba v kontaktech...
22:50:54
06.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> King: nj, tak ten podtlak me nenapadnul, jak tomu zabranit? pomohl bych si treba s nejakym platnem? asi moc ne... a ta benzinova RJ by to oblbovani lambdy taky nemela brat jako, ze je bez signalu
22:37:11
06.12.2015
King
-> Jarda: Jenze rozhozeni volnobezny LPG smesi muze zpusobit jak vetsi tlak (napor), tak i nepatrnej podtlak (pri proudeni vzduchu kolem nasosu)...
22:21:19
06.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> King: tak potom je divne, ze to tu benzinovou jednotku neoblbuje, ale rovnou ji ten signal nedoda :/, no tim servem jsem myslel ten el. mag. skrtak

Nevim, jak by se tam mohl dostat ten napor vzduchu, kdyz mam snorchl dozadu, nabira vzduch od strechy.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 06.12.2015 22:21:19
22:09:03
06.12.2015
Tomaso435
-> King: přiležitostně na vrakáči oberu karbce o ufo a zkusim vyměnit... ještě je tam jeden bazmek na podtlak tak ještě s tim něco zkusim a uvidime...
22:06:58
06.12.2015
King
-> Tomaso435: To vypada klasika na SEDRech, kde ma kazdej druhej karbec škubu v membrane "ufa" a nahodne se tudyma ztraci podtlak/neotvira se klapka.
22:01:21
06.12.2015
King
-> Jarda: Jenom obecne - RJ lpg by mela generovat signal emulujici napetovy "šudlani" spokojeny lambda sondy (tj. pri lambda = 1) a tim oblbovat benzinovou ECU. Sama by mela signal z lambdy vyhodnocovat a doladovat bohatost na lambda =1. Nevim, jak na Nive, treba podtlakovy BRC melo jeste elmag. ventil na hadici z reduktoru do mixeru, kterym to doladovalo. Na problem s proudicim vzduchem bych to ale videl, protoze obvykle staci i nepatrna zmena tlaku v oblasti mixeru a volnobeh jde do kopru.
upraveno 1x, naposled 06.12.2015 22:04:09
20:32:17
06.12.2015
Jarda - zrušená registrace
tak u toho auta (nivy) se mi nedari seridit LPG :(

mam elpigaz - jednotku nikolaus a reduktor vega (nove membrany a vse gumove), na LPG to jede celkem dobre (a ani moc nezere na nivu - do 11l), ale jakmile dam nohu z plynu a vyradim (treba z kopecka) tak to chcipne, ale co je divne, ze ve meste, kdyz vyrazuju na krizovatkach, tak to nechcipa9 naporovy vzduch tam nejde, v tom problem nebude...

Co je divne, daval jsem novou lambdu - original USA a pokud jezdim na benzin, tak je diagnostika bez chyby, ale jakmile prepnu na LPG, tak se za chvilku rozsviti check engine, cekal bych, ze zavada bude chuda nebo bohata smes (v seznamu zavad tyto zavady jsou) no a ono to ale blika, ze chybí signál z lambdy9 pritom z te lambdy je preruseny kabel a vede do ŘJ plynu. Na té ŘJ plynu sviti cervena kontrolka, coz taky nevim, co znamena. Jinak daval jsem jeste nove servo na hadici mezi reduktor a mix.
14:10:58
06.12.2015
Tomaso435
-> King: taky si myslim... i když sem už zkušebně přikostřoval ruzně, ale zkusim ještě jednou a pořádně a na dýl..



ještě sem tedkonc zkušebně vyďál hadičku od podtlaku 2komory z karbce a vysál... no a během asi 5 vteřin to v tom udělalo jako by bubli bubli a tlak se upustil a já musel opět přisát.. jen si není KO tohle a tim pádem to na na druhou komoru nemá až takovej nášup když to ubírá postupně podtlak... ale když to udělá několikát už to nedělá :D
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Tomaso435 vložen 06.12.2015 14:10:58
13:48:52
06.12.2015
King
-> Tomaso435: Ze by nejakej "zemní" problém motoru nebo etz?
Extreme Tyres