čísla motorů

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 14.04.2007 do 26.04.2025, založil/a Shade Nouf
řadit dle data
23:18:51
26.04.2025
Jozka
-> isti: NeNe.. 6-ti místná ražba s lomítkem, označujícím typ motoru se používala hodně dlouho, typ ve 2nd řádky se udává patrně od toho roku 1987. Vznikl tím ovšem trochu chaos - kterej znalí technici ovšem snadno "přečtou" podle vzhledu bloku (/1 je MB i 105, /3 je MBX/G i "120" stacionární atd.).

-> RALLY1976 25.04.25 22:24:53: Zřejmě další nadějnej mladej raketovej inženýr.. přibejvá jich, přibejvá..8 Ale pokud to není zapsaný v TP nějak úchylně, stejně by to neměl nijak zpochybňovat..

Jezdím nebo jezdil jsem na STK s MB lomítkama /1 (většina 988 motorů), /7 (z konce výroby MB) i /8 (kilo, který má totožnej objem válců a smí být taky) a nikdy žádnej problém. Ale kdybych k nám přijel s motorem /1 ze stopětky (1046 cm³), tak fofrem poletím..
22:26:44
26.04.2025
Boco
-> RALLY1976 25.04.25 22:24:53: povedz technikovi nech si to laskavo nastuduje, /7 mali 1000, az neskor, tusim od 84-85 to cislo prevzali 130
21:54:37
26.04.2025
Jarda/felda
-> Tomaso435 26.04.25 20:14:40: první kde byl na motoru typ ve formátu 7XX.XXX byl favorit 4
21:24:33
26.04.2025
isti
-> Tomaso435: To určite nie,podla mňa to mal každý 105-136 blok.Od 87 mohol byť dvojriadkové číslo motora.
20:14:40
26.04.2025
Tomaso435
-> isti 26.04.25 20:10:05: to bylo snad az od nějakýho roku 87 či tak něco
20:10:05
26.04.2025
isti
-> Milan 136: U mb ešte nebolo označenie 742.10 a pod?
18:18:46
26.04.2025
Milan 136
-> isti 26.04.25 14:42:46: To za lomítkem je právě typ.
14:42:46
26.04.2025
isti
-> Pavel P..: A to je stále len číslo motoru a nie typ motoru.
13:58:42
26.04.2025
Milan 136
22:46:56
25.04.2025
Pavel P..
-> RALLY1976: tak je technik nejakej debil, jelikoz motory 1000mb maji za lomitkem 7
22:24:53
25.04.2025
RALLY1976
Zdravím,dnes jsem byl s kolegou na STK s jeho Škodou 1000mb z roku 1968.Technik ho vyhodil že mu nesedí typ motoru má za lomítkem 7.On ale má ve velkém techničaku napsanou výměnu motoru z roku 1998 a tam je to číslo s tou sedmičkou za lomítkem.Řekli mu ať si dá typ motoru co tam patří.On ale nikdy neměl problém na STK až teď.Ja jsem myslel že když ho má zapsán v TP tak je to v pohodě.Mě ale vůbec nepřipadá že by to jelo líp když podle 7 za lomítkem by to měl být motor že 130.Jde nějak poznat typ motoru? Díky
08:53:54
17.04.2007
Matsoft
-> Rooney: eviduje se pouze typ motoru.taakze si nechas zapsat 742.136 a je to
08:07:31
17.04.2007
Rooney - zrušená registrace
Když už sme tady u těch čísel, tak ať nezakládám nové téma.

Musím mít při přestavbě na motoru 742/136 to správné číslo co tam má být tj. číslo 136kového motoru?

Nebo tam můžu nechat to co tam je? tj. číslo motoru ze 120cky?

23:27:15
16.04.2007
Matsoft
nemate vsechny... ze zacatku vyroby:

/1 - 1000MB

/2 - 1100MB



od 742 se lisi tim, ze nemaji "tupkovany" kryt vodni pumpy (na bloku) a maji na nem vylite takove jakoby Y nebo V.
20:38:56
16.04.2007
p.b.
A teď to někdo hodťe do článků ať se tady někdo každej měsíc neptá .)
18:00:49
16.04.2007
Rapid135
-> pessam: a mame je tam vsechny 1
15:38:23
16.04.2007
pessam
Doplnění 3 MBX MBG dva karburátory
17:04:04
15.04.2007
Rapid135
doplneni

4-110R

5-110
20:25:40
14.04.2007
Rapid135
5ka by mohla byt 110 jak melo erko a 110LS,ta sila by aji odpovidala
20:24:01
14.04.2007
Rapid135
1-105

2-120L

6-120LS Garde

7-130

8-100

9-120LS
20:23:09
14.04.2007
Rapid135
5ku mel Rasta ve 105tce a to tahalo jako splaseny,uplne klidanko tocil 5000-6000 na jakejkoliv kvalt
16:44:31
14.04.2007
Gryzly
-> p.b.: No tak jsem se ani neseknul.

ještě to doplním: na novější značení na blocích od modelu 88 se motor 120LS značil v druhém řádku číslem 129. 12 jako že to je motor 1,2l a 9 zustává stejná jako u staršího značení.
16:40:33
14.04.2007
Gryzly
Jé, na TechWebu, to určitě nekde bylo., plácnu jen co vím z hlavy.

Určitě:

2-120

6-Garde

Takže asi:

1-105

a pak ještě asi 5 je chladírenská jednotka. to byli motory, který se prej dávali do návěsu kamionů a poháněli chlazení v tom návěsu.
16:29:57
14.04.2007
Shade Nouf
Už jsem to tady prolezl odvrchu dolů, ale nenašel jsem nic, kde by se řešily čísla motorů. Mám na mysli za lomítkem. 130-ky mají /7, ale jaký čísla se používaly dál a na jaký typ motoru???



dik
Extreme Tyres