Tak mám doma motor 781.136B z felicie. Má řemenice na drážkovaný řemen, domek termostatu celý hliníkový. Hlava má dvojité pružiny, u temostatu vyražené "N", znak je žlutý, a sací kanály mají udělané náběhy lícující s těsněním. Zajímalo by mě jestli má vačka malé nebo velké uložení. Zatím motor nechci rozebírat.
11:22:26 03.10.2006
Labros
Aha tak dobrá, 136B ve feldě byl teda ještě jako favo.
21:50:51 02.10.2006
TomRocek
Tak jsem se na to jeste podival a nemas pravdu, je tam komprese 9,7:1. Kompresy 10:1 mel az motor 136M (nastupce 136B).
Az takova komprese?? Ja vsude nachazel 9,7:1....pokud to ma 10:1, tak to abych to moc nesnizoval...ale ja si to pro jistotu overim...
Je to kompel motor z Felice, protoze tam byl..a je to 136B
09:49:22 02.10.2006
Labros
Jinak ty údaje asi souhlasí
09:41:22 02.10.2006
Labros
Tak zaprvé, pokud to je motor 136 z Felicie s pístama z Felicie, tak to má kompresní poměr 10:1.
00:52:27 30.09.2006
TomRocek
Tak jsem si to nasel sam. Ma to teda kompresy 9,7 jako 136 motory a jelikoz to je z Feldy a je to 136B, tak to ma vacku 254/254, takze jeste ostrejsi nez ji ma 110R a Facko 136x...:-)
Takze pohoda...vykon 50kW a kroutak 100Nm pri 3750.
23:00:03 27.09.2006
TomRocek
Hledal jsem na netu ohledne tohoto motoru nejake info a docela se ruzni. Nekde pisou kompresy 8,8:1 a nekde 9,7:1. Jelikoz to je 136, tak by mela mit rovne pisty a kompresy 9,7:1 ne?
A pak me zajima jakou ma vacku a jak to zjistit. Facka krom 136x naji vacku 240/230. Ale u Felicie BMM je 254/254. A tohle je motor z Felicie, takze bych to hadal na tu ostrejsi vacku, ale nevim to jiste. Jak to zjistit?