Pružiny pod ventily, osobní zkušenosti

prohledat
100 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 19.11.2005 do 21.10.2010, založil/a Filip Krtička - zrušená registrace
řadit dle data
20:43:33
22.11.2005
Petr F.
-> Bimbo: Je to série nebo nějaká úprava?
19:59:18
22.11.2005
Bimbo
Kdyz uz se tady seslo tolik odborníků, rad bych se zeptal jak je to s podlozkama pod pružiny u motoru z fabie 1,4 OHV. nevytočím ji pres 6000 ani kdybych se po....! a je sliset jak to dejcha z5 do karbece.
19:00:53
21.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Bery: Nikdy jsem neřekl že jsem motorář.... motor jsem si nechal poskládat, protože do toho fakt zas tak nevidím a být u toho, když Ti někdo dělá motor, to se jen tak nepoštěstí. A pružiny pod ventily mě zajímaj, chci ještě něco do motoru přidat, tak proto tahle debata. Taky jsem rád, že jsem slyšel z více zdrojů jak to je s vahadli. Já si raději informace ověřuji, než se do něčeho pustím, to už mě pustilo...
16:59:29
21.11.2005
Vici
-> sep: vidis, to je jak sme se bavili onehda. kdybys nebyl vul, tak mu prodas za 2000 sadu spec. vahadel ze 136X a je to 3
15:28:23
21.11.2005
jate-line
Chlapy a co kuželové pružiny, jak maj poslední Feldy Mpi, ty jsou nevhodné?
10:28:05
21.11.2005
Bery
-> Štěpán: jj,vyzkoušené a osvědčené,jdu do nich taky!
22:42:07
20.11.2005
Štěpán
-> Rooney: ta klika ikdyz je 3x ulozena snese dost :-) A 7500 neni zas takovy extrem.Kdyz to neni vyvazene a je to ze sra... tak to nevydrzi,ale to je asi kazdemu jasne :-) PS:jak pise Pilot105,ty pruziny od Schwejka jsou take vyzkousene :-)
22:29:37
20.11.2005
Bery
-> Filip Krtička: takový odborník a neví si rady??
22:14:36
20.11.2005
Gemini
-> Rooney:
7000, je smiesne......kamos potocil motor na 10 000 , ale len na 4 sekundy......ale tych 10 000 tam bolo 3 3 3
potom bol pohreb motora
14:56:27
20.11.2005
Rooney - zrušená registrace
-> Filip Krtička: Aa tak to jo.4 ale i tak 7000 je už celkem dost na škodovacký motor.
14:23:15
20.11.2005
red.bill
-> sep: nevim ale tohle mi řikal jeden chlápek a ten už pár motorů postavil... ale možný je všechno hádát se nebudu...
14:11:35
20.11.2005
Pilot 105
-> sep: Jsi rychlejší.1
14:10:50
20.11.2005
Pilot 105
Podle ETKY jsou všechna vahadla Fav, Fel stejná, až Fab má jiná.
14:09:52
20.11.2005
sep
Jen pro upřesnění,C vahadla mají VŠECHNY motory s hliníkovou hlavou........od motorů ve škodách 135/6 s motorem vzadu až po felicie(135/6)........
14:05:30
20.11.2005
Pavel P@nkáč
-> Filip Krtička: tak už se mě to povedlo
14:04:16
20.11.2005
Pavel P@nkáč
-> Filip Krtička: Já mam napiš mi n a ICQ já tě nemůžu nějak najít
13:59:26
20.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
Tak kdo má prodá C vahadla na 781.xxx
13:39:08
20.11.2005
sep
-> red.bill: :všechny škodovky od 7.85 mají výstřik oleje směrem na závity,do tohoto roku naopak vyvedeno nahoře,a to včetně C vahadel používaných na motorech 110R/LS,naopak všechna ( obyčejná) vahadla používaná na motorech s litinovou hlavou mají právě od roku 85 vývod dolů ,C vahadla používaná na motorech s hliníkovou hlavou taktéž.....jinak řečeno ,Tvůj algoritmus je k ničemu...
13:17:58
20.11.2005
red.bill
Vahadla nejsou stejný... "C" vahadla a sou asi o 1,5mm delší... a byly jen na 781.136x a poznáš je podle vyustění mazacího kanálu, obyč maj vyustění nahoře a "C" dole. Pokud máš vačku víc než 280 tak už to je nutnost tam ty "C" vahadla mit...
12:38:42
20.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Rooney: To umí každej dát tam motor z něčeho jiného ... Jedná se o krátkodoubou zátěž, né provozní režím. Jed o tu rezervu, kterou někde potřebuješ, tak aby jsi věděl že tam je. A já chtěl max 7 tis v tahu...
12:30:01
20.11.2005
Borin - Král tuzerů
-> Filip Krtička: Na brzdy dávaj slevy když tam seš často...
12:11:51
20.11.2005
Rooney - zrušená registrace
Jaj vy ste dobří blázni9 7500ot/min
To chcete asi měnit motory co pul roku ze?
7500ot/min a 3x ložená klika to nejde moc dohromady
To tam zrovna narvi motor z CRX ne? a bude to tocit tech 7500 i bez uprav1
11:09:26
20.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> TOMAS: Tak vo tom žádná ... Na brzdu nejsou penízky, abych tam byl každej měsíc. Auto mám na užívání v létě i v zimě. A jako brzdu používám jeden táhlej kopec značka Budín 1
10:57:34
20.11.2005
TOMAS
to mas asi pravdu ale nejlip bis to asi poznal na brzde
10:56:22
20.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> TOMAS: No mě zase řekli tohle ... takže to je taky pro mě svatý a když jsem se do toho pustil a chtěl přeštělovat vůle, tak jsem z toho byl špatnej, protože to nechtělo jet
10:55:03
20.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> sep: a tyhle hodnoty ti taky řekli v Motorsportu ?... jo za tepla se tyhle vačky musej seřizovat, ale ty hodnoty asi to je pokus omyl ne ? Na 0,35 to jede líp hlavní podmínka je mít všude stejnou hodnotu, i když každá vačka chce malinko něco jiného! No já mám snížený blok motoru a písty mám taky vybraný.
10:51:30
20.11.2005
TOMAS
ja to nikdy moc neskoumal jezdil jsem kdysi pickap fri style a to co rekli motorari bylo svaty oni mne radili kdyz jsem si kdysi upravoval motor favorita a vzdy to fungovalo
10:46:21
20.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> sep: Tak přesně tohle mi taky říkali, že jsou vahadla od 781.135 všechny stejný a nemá cenu je měnit. Tak by se k tomu měl někdo vyjádřit a už to rozčísnout, jak to doopravdy je.
08:45:33
20.11.2005
sep
Z čeho vycházíte že 135 neměla C vahadla?Myslím že všechny 8kanály je mají sériově,tj.jak favo tak felicie,135/136....
23:51:51
19.11.2005
TOMAS
jo a kdyz tam das ty komponenty okterych pises tak budes serizovat ventily za tepla a to saci 40 a vyfuk 45
23:43:13
19.11.2005
TOMAS
to nevim ale mam to vod kluku z motorsportu pri mo ze skodovky jak jsem nakou pil ta se snazim prodat
23:38:40
19.11.2005
Climber - zrušená registrace
-> TOMAS: kdyz das Tcka s vrchlikama, snizis hlavu das C vahadla eventuelne vačku s velkym zdvihem, tak dost mož ten motor ani neotocis, protoze ti to do sebe narazi a když ne v klidovym chodu, tak kyneticka energie kterou pusobi vahadlo na ventil v 6ti a vice tisicich je tak velka, ze ten ventil vyleti z puvodni polohy jeste vic než za bezneho pouziti....
23:31:15
19.11.2005
TOMAS
nechci bejt chytrej ale kdyz muze skodovacka hlava jit zbrousit az o2mm tak ta vacka tomu nemuze vadit uz ste vydeli potkanou sade?
23:23:22
19.11.2005
Climber - zrušená registrace
teda vybrani do pistů
23:21:59
19.11.2005
Climber - zrušená registrace
-> Filip Krtička: No vačka na velkym zdvibu ma vetsi zdvih, proste ten palec je excentričtěší tudíš víc otevře ventil-ta masivni vačka je fabrika na velkym zdvihu-vedle brousena vačka. sežen si ty vahadla ze 136ky- jsou to Cčka ale jiny než v eRku- ty maji jiny krajni vahadla. Možná púak bude potřeba udělat vybrání do ventilů, podle toho pak mužeš dělat ty podložky pod pera, protože pokud bys dal tyhle vahadla, ktery vic stlacej ventil, mohli byti dolehat zavity na sebe... nehlede na to jak pises mohlo by se ti to potkat.
Zkus vahadla, je to ta nejlevnejsi moznost pak muzes pokracovat4
zvětšit Pružiny pod ventily, osobní zkušenosti - obrázek od Climber - zrušená registrace vložen 19.11.2005 23:21:59
23:02:55
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Gemini: Na neutrál jsem se o tom vyjádřil ... A to se roztočí vše s různou rychlostí ... a taky může něco vylítnout ...
Dvě vačky 280ky nemusí být stejné záleží na stupních SO SZ VO VZ ... to přesně definje vačku... Takže ne každá vačka nemusí být ta "správná" a funkční. Když je vačka "ostrá" tak jí můžeš "načasovat" a to pak dělá peklo s klasicky postavenou vačkou tomu vždy něco chybí 29
22:41:29
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Climber: Vahadla tam jsou asi ze 135... bylo mi řečeno že to je dobrý, občas prostě nejde odporovat.
135 měla klasická vahadla a ve 136 by měli být vahadla typu C jako u Rka ... Už kvůli tomuhle všemu chci dát hlavu dolů. Kolik udělaj vahadla, motor se začne líp plnit, o kolik mají větší zdvih, mám tam malinko míň místa, protože mi chodej písty nad vložky, ale myslím že pro ventily by se tam místo našlo 1 "vačka na velkém zdvihu" tomu moc nerozumím, zkus to napsat jinak.Když bych tam dal podložky nevím jestli 2mm není už dost, většinou říkaj 1-1.5mm, tak to určitě pomůže, ale pružiny jsou unavený (každá jinak) a s tímhle rozvážením motor taky nezatočí tak jak by se mi to líbilo, proto bych tam chtěl dát nový pružiny za rozumnou cenu...
22:05:25
19.11.2005
Climber - zrušená registrace
-> Filip Krtička: V klidu4
Vačku máš na velkym zdvihu? vahadla mas ze 136ky?, pak muzes resit pruziny.
Ale podle toho, co pises chces prostě jiny pružiny. Aby to opravdu stalo za to, musel bys mit jiný pruziny pod sací a jiny pružiny pod vejfukový ventily vzhledem ke hmotnosti ventilu, aby se nasledne neodrazely od sedel, vim, že to kdysi přeházel mechanik Hubáčkovi a pak nad tim dumal kdovi jak dlouho než si toho všimnul. Já bych prostě na tvym místě dal ty podložky pod ventily a měla by v pohodě stačit tlouštka 1,5-2mm. Ale jestli jsou ta pera unavená, jako že asi jsou a když máš odlehčeny i ventily a chova se to tak, tak mas volbu jasnou.
Z čeho dát pera na Fa hlavu nevim, jsou tam jiny misky a zahloubeni v hlave nez u litinovejch palic.
Ja si do druhyho motoru planuju nechat pruziny udělat, budu muset nechat změřit sílu tech co mam v 1150 a podle toho se udělaj ty další, teda pokud to bude za nějakou rozumnou cenu3
21:46:31
19.11.2005
Gemini
ja mam podlozky a nove vent. pruziny (seriove) , mam to na erkovej vacke, pojde tam 280-290ka a bude to stacit....videl som seriovy na 280tke a doooost v pohode to islo.....neutral na 8700 1 1 1
20:56:40
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Climber: -> Myslel jsem, že když už tady rozvíjím takvouhle debatu, tak o vytáčení motoru na neutál, bych nechal bezmozkům, kterým jde o to, aby jim z toho něco vylétlo. Slovo "lehká úprava" bylo myšleno jako ironie. A otáčky i sériový motor zatočí víc jak 6, když ho budeš držet a držet a držet. Také záleži na převodech mám stálý 3.88 a pneu 185/60 R13. O prvních dvouch převodech se vůbec nebavím, to si musím dát velký pozor, abych motor nepřetočil, ještě jinak na 2ku auto rozhrabu tím že přidám plyn(sucho) ... Jde mi o plynulý zátah, měření výkonu bych nechal stranou, jen jsem ti chtěl nastínit, co je to asi za motor, není to žádná seriovka, kterou si kde kdo poskládá, tohle dílo vzniklo u jednoho člověka ve Skuhrově nad Bělou je to blízko Kvasin a ten člověk má veliké zkušenosti s laděním motoru sám jezdil s 1150. A psát co v tom všechno je ... promiň to se nedělá. Chtěl jsem vědět jen jaké jsou možnosti o podložkách vím, ale bohužel jsem v tom motoru nechal původní pružiny, a vím že to maj za sebou a podložky by to jen oddálily, tak tam chci dát jiné pružiny. Mám také zkušenosti ze světa rallye na horkém sedadle v historiku Š 100 s motorem 1150. Chci se toho dozvědět víc, protože úzká skupina lidí může mít na jednu věc stejný názor
20:18:21
19.11.2005
Climber - zrušená registrace
-> Filip Krtička:
Hmm tak 100 koni v lehké uprave?Při 6ti tisicich? na nejakym karburatoru? zajímavý
Jinak 7tisic na neutral je neco jineho nez na 4 ku
Každopadně tohle odhadování výkonu je věc jiná4
Nicméně jsem názoru, že pro 280tku ti stačej pod pružiny podložky a potvrdi ti to kde kdo.
Mimochodem i s normalnima pruzinama by ti mel motor dat vic jak tech 6 tisic.
17:58:11
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Climber: Kdyby to bylo cokoliv jiného, než pružiny, tak řeším to. Ale když s tím zatočím 6000 tak je slyšet, jak pružiny nestíhaj vracet ventily. Jedná se mi o otáčky v tahu a na vyšší převodové stupně...
17:52:56
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Climber: Mám 781.135 v lehké úpravě cca 100 koní. vačka 280/280 časovaná, upravený blok, hlava (kanály, jiný tvar spalovák, odlehčené ventily), jiné písty, odlehčený setrvák(venek vnitřek) atd. Motor se stihne naplnit při seriových ventilech do cca 7000, není to z mé hlavy. Chci aby motor chodil plynule do 6500. -> red.bill: Jo ty pružiny se používaj z M3, ale teď nevím ze kterýho roku. Taky se daj použít z Minicooperu, ale to mi připadá jako dost nedostatkové zboží, když je to nový. Tak můj záměr je použít sadu pro Octavie 1.8 turbo - pružiny jsou osvědčený a není problém aby motor na nich zatočil 7500. Ta sada vychází asi na 1200, jen se musí trochu upravit misky. Ale chci slyšet nějaký názory, než se do toho pustím.
17:42:50
19.11.2005
red.bill
na 8-kanál jdou z nákýho BMW ale nevim z jakýho... poptej se Lomničáků jestli to neví nebo ať se ti stavěj u Albrechta ten je má...
16:48:02
19.11.2005
vhml
zkus se poptat v autospektru 2000 Mariánkach
www.a2000.cz stavi tam zavodni motory.toci mi 8 a pruziny stihaj
16:00:59
19.11.2005
Climber - zrušená registrace
-> Filip Krtička: To, co nabizej na tom vebu resp. pruziny ke 280° vecce je zbytečnost, pro 280° ti s klidem stačej podložky pod pružiny- 2500,- = zbytečná investice
Jinak co mas za motor, ze ti na nej 6000ot/min prijde málo?
Motor musi mit hlavne dobrej pristup vzduchu, pak vyzenes otacky vejs, teda pokud tam nemas pera z propisovaček3
Ale jak rikam napis co mas za motor a pak se da vymešlet co dál4
15:53:50
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
To tam máte všichni sériovky, vždyť ten motor pak nezatočí víc jak 6500...
13:33:59
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Pilot 105: Přesně tak .. něco takového o těhle vím, taky mám tip ještě na jedny, který mě budou stát 1000 Kč/sada, ale rád bych slyšel taky něco jiného. V motoru mám serie a není to ono do 6000 je to hukot, ale nad to nemá smysl a už při těch 6 slyším, jak ty pružiny nestíhaj. (mám serie) ... nebyly na to penízky, když se dělal motor
13:13:08
19.11.2005
Pilot 105
Myslíš něco takového? www.skoda110r.cz/shop.php ?iid=6
13:03:40
19.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
Jaké máte zkušenosti se záměnou ventilových pružin pro motory 742 a 781, když seriové nestačí? Nápady na názory uvítám.
Extreme Tyres