
Dneska mi mechanik poradil ze nastavit predstih 7-10 stupnov a obohatit karbec, dal som 120/190 a 135/160 a rozhodne to o poznanie slape ako drak . Ale asi je to moc 120 na prvu komoru sa mi zda
. Inak ale jedna vec sa mi nepodarila odstranit, ked motor bezi na volnobeh a pridam plyn tak dost zatrase ale jak je ve vyssich otackach uz netrasie vobec. Iba ten prechod z volnobehu
, co to moze robit?



Ve finále když sem to změřil strobáčem, tak za běhu díky vůlím a vytahaným pružinkám byl za volnoběhu předstih něco kolem 12 až 15°, při plným plynu to odletělo až někam za rysky na prsou ... Byl to ten nejvyjebanější motor co jsem v životě potkal, obložení vydřený ko, těsnění pod hlavou ko, rozvody + rozdělovač ko, spojka ko, dvoukomorovej karbec druhá komora osička ko... toho bylo













