-> dragon_cb_cz: Dakujem, dnes som bol znova na 'Emisnej'.
Vymenil som Lambdu pred katom a preslo to v pohode.
Pytal som sa, preco pred dvomi rokmi parameter "Zvlnenie napatia na skokovej sonde" nehodnotili a pred 2-mesiacmi ano (a vyhodili ma)
Vraj preto, lebo pred dvomi rokmi bol "Stav parametrov systemu OBD" rovny 0 (binarne 11 nul), ale pred dvomi mesiacmi tam boli dve binarne jednotky (00000100001).
Predpokladam, ze sa jedna o vypis z "Readiness", kde som v tom case mal asi kriziky pri Lambda sonde a Katalyzatore.
Z toho mi vychadza, ze ak je Readiness OK, tak zvlenie na sonde nemeraju a nehodnotia.
Ak nie je Readiness v poriadku, tak meraju dalsie parametre a ak nieco nevyhovuje tak dovi...
Tak mozno niekto tuto domnienku potvrdi, doplni alebo vyvrati ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zvlnenie napatia na skokovej sonde - benzin
-> Duri: Pokud nejsem moc rozespalej, tak na první sondě by měl být signál střídavý, podle toho jak jednotka osciluje okolo ideální hodnoty lambda. Na druhé konstantní, protože kat ty oscilace "vyhladí".
-> MVM:
Vědí prd .. naposledy s 1.8t AUM STK Dvůr Králové.. nevěděl kterej je to blok hodnot - koukal na 1. a tam mu měřidlo říkalo to co píše Duri... Poradil jsem tedy že jestli chce kontrolovat funkci katu, má koukat na 2. Pak měření vyšlo. Zadarmo drahá instituce .. zrušit.
Vědí prd .. naposledy s 1.8t AUM STK Dvůr Králové.. nevěděl kterej je to blok hodnot - koukal na 1. a tam mu měřidlo říkalo to co píše Duri... Poradil jsem tedy že jestli chce kontrolovat funkci katu, má koukat na 2. Pak měření vyšlo. Zadarmo drahá instituce .. zrušit.
-> MVM: Dakujem, podla vsetkeho ma tento motor obe sondy uplne identicke, rozdiel je len v dlzke kabla. Obe 4-pinove a teda asi obe skokove...
Před katem bývá širokopásmová. Skokovou si umim představit leda za katem. U motoru TSI.
To je muj názor...
Na tohle by měli borci z emisí odpovědět správně bez zaváhání na první dobrou.
To je muj názor...
Na tohle by měli borci z emisí odpovědět správně bez zaváhání na první dobrou.
Ahojte, vyhodili ma z Emisnej kontroly so zavadou, ze lambda sonda "pise rovnu ciaru."
Merany parameter "Zvlnenie napatia na skokovej sonde" = nevyhovuje.
Jedna sa o motor 1.2TSI 77kW CJZA
Pytal som sa teda na EK, ktora lambda sonda je zla. Trochu zavahali, a potom ze asi 1. pred katom...
Mam ale par otazok:
1. na ktorej sonde sa pri EK meria a vyhodnocuje spominane zvlnenie?
2. diagnostika mi neukazovala ziadnu zavadu ani nic tykajuce sa lambda sondy, je ale pravda, ze pri Readiness boli kriziky pri lambda sonde a katalyzatore, ale chyba ziadna. Po case bol ale aj Readiness OK ...
3. Ktoru sondu teda vymenit? 1. pred katom alebo 2. za katom?
4. Po vymene, ktory parameter/hodnoty vo VCDS mam sledovat, aby som vedel, ze lambda cykluje ako ma - teda potrebujem vediet/skontrolovat to, co vyhodnocuju na EK ako "Zvlnenie napatia na skokovej sonde"
5. Treba vymazat nejake zapamatane hodnoty, nieco otestovat,...
Dakujem za pomoc
Merany parameter "Zvlnenie napatia na skokovej sonde" = nevyhovuje.
Jedna sa o motor 1.2TSI 77kW CJZA
Pytal som sa teda na EK, ktora lambda sonda je zla. Trochu zavahali, a potom ze asi 1. pred katom...
Mam ale par otazok:
1. na ktorej sonde sa pri EK meria a vyhodnocuje spominane zvlnenie?
2. diagnostika mi neukazovala ziadnu zavadu ani nic tykajuce sa lambda sondy, je ale pravda, ze pri Readiness boli kriziky pri lambda sonde a katalyzatore, ale chyba ziadna. Po case bol ale aj Readiness OK ...
3. Ktoru sondu teda vymenit? 1. pred katom alebo 2. za katom?
4. Po vymene, ktory parameter/hodnoty vo VCDS mam sledovat, aby som vedel, ze lambda cykluje ako ma - teda potrebujem vediet/skontrolovat to, co vyhodnocuju na EK ako "Zvlnenie napatia na skokovej sonde"
5. Treba vymazat nejake zapamatane hodnoty, nieco otestovat,...
Dakujem za pomoc