-> Bororo 05.01.22 14:18:20:
bol som to pozrieť a je tam dierka v membrane tak to budem musieť zohnať asi objednať
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit kolisanie volnobehu 1990/lekr
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 04.01.2022 do 06.01.2022, založil/a miestnycavo
Taky si myslím, že to bude obohacovač.
Řešil jsem stejný problém s volnoběhem, seřídil a zkontroloval jsem snad vše co šlo a problém pořád přetrvával. Nakonec to bylo malou dírkou v membráně obohacovače.
Řešil jsem stejný problém s volnoběhem, seřídil a zkontroloval jsem snad vše co šlo a problém pořád přetrvával. Nakonec to bylo malou dírkou v membráně obohacovače.
-> Bororo: OPRAVA, je to na levé straně karburátoru ( viditelné od levého předního blatníku )
-> miestnycavo: Ahoj, máš netěsný obohacovač na karburátoru. Je to takový výčnělek na pravé straně karburátoru. Je přišroubovaný dvěma šrouby, jeden dole, druhý nahoře. Je neopravitelný ( prasklá membrána ). Výměna za nový je jednoduchá ( pozor na správné namontování na výšku , a vyteče celý obsah benzinu s karburátoru ). Cena přijatelná. Stává se to když auto delší dobu nejezdí ( půl roku a více ). Po zahřátí motoru musíš znova seřídit volnoběžné otáčky, budou určitě rozhozené.
nastavil som ventily za studena 0,20medzera ale žiadny nebol nejak moc povolený ani velka medzera ale problem pretrvava(video)
kompresiu som nemeral nemam na to pristroj to by som musel za niekym behnúť
ako by sa dalo zistiť či nie je nejaky važny problem v rozdelovači?
-> miestnycavo 04.01.22 11:06:02: Teraz pri nízkej vonkajšej teplote, ak nie je možnosť dať auto na nejaký čas do vyhrievanej garáže, kde sa auto (motor) aklimatizuje na predpísaných 15-25°C (pár stupňov na teplote nehrá veľkú rolu), tak sa motor po jazde nechá ochladiť, odhadom cca pol hodinu-hodinu a nastavuje sa normálne na predpísaných 0,20 mm. Na funkčnosť a kontrolu, aby motor fungoval ako má, to takto stačí. Ide hlavne o to, aby niektoré ventily neboli úplne bez vôle, alebo opačne. Ak už je ale niektorý ventil podpálený z dôvodu nulovej vôle, je už neskoro.
Ideálne ventilové vôle nastavovať na zohriatom motore ihneď po jazde (na zohriatom preto, lebo v tom režime motor trávi najviac času a je to teda najpresnejšie nastavenie), ale treba to spraviť rýchlo, cca do 10 min., hodnoty sú samozrejme iné (pre sériovku cca 0,40 mm na všetky ventily).
Ideálne ventilové vôle nastavovať na zohriatom motore ihneď po jazde (na zohriatom preto, lebo v tom režime motor trávi najviac času a je to teda najpresnejšie nastavenie), ale treba to spraviť rýchlo, cca do 10 min., hodnoty sú samozrejme iné (pre sériovku cca 0,40 mm na všetky ventily).
-> Bukaj 04.01.22 09:48:09:
nastavovanie ventilov sa asi nikdy nerobilo ono je to po dedovi a nemyslim si že by boli nejake velke zasahy do motora robene
a v manualy som čital že nastavovanie ventilov sa ma robiť pri teplote 20stupňov tak asi cez zimu by sa to nemalo robiť či?
nastavovanie ventilov sa asi nikdy nerobilo ono je to po dedovi a nemyslim si že by boli nejake velke zasahy do motora robene
a v manualy som čital že nastavovanie ventilov sa ma robiť pri teplote 20stupňov tak asi cez zimu by sa to nemalo robiť či?
-> Eidy: Vypadá to tak.
Buď nepálí jeden válec, nebo nemá kompresi.
-> miestnycavo: Ventilové vůle jsou správně seřízené a zdvihací tyčky nejsou křivé?
Seřiď ventily (pokud jsi tak neučinil), změř kompresi a dej vědět...

-> miestnycavo: Ventilové vůle jsou správně seřízené a zdvihací tyčky nejsou křivé?
Seřiď ventily (pokud jsi tak neučinil), změř kompresi a dej vědět...

komprese ...
-> miestnycavo: Vůle v rozvodech, pohon rozdělovače, vule,předstih atd..
Ještě jsem se nedíval na video
Ještě jsem se nedíval na video
-> miestnycavo: V otáčkach a za jazdy je to OK?
ahojte pridavam video problemu s volnobehom
neviem si s tym rady ale nechcem moc šparchat do karbca
zmeral som kable od rozdelovača: 1. cez 8k ohm
2. 9,5k ohm
3. tiež okolo 9,5k ohm
4. cez 10k ohm
jedna sviečka bola odpalená tak som ju vymenil vtedy volnobeh tak kolisal až zhasol motor
ale toto video je po vymene sviečky a trochu navýšení volnobehu problem stále pretrváva:
prikladam aj foto vymenenej sviečky po niekolkych km
neviem si s tym rady ale nechcem moc šparchat do karbca
zmeral som kable od rozdelovača: 1. cez 8k ohm
2. 9,5k ohm
3. tiež okolo 9,5k ohm
4. cez 10k ohm
jedna sviečka bola odpalená tak som ju vymenil vtedy volnobeh tak kolisal až zhasol motor
ale toto video je po vymene sviečky a trochu navýšení volnobehu problem stále pretrváva:
prikladam aj foto vymenenej sviečky po niekolkych km