skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia 1.3 Mpi
-> Jarda: dnez zom prepynoval konektor k cydlu. Nesdaly za my tye kablyki . Dozyel zom na pumpu natankoval 100ku w-power a srasu za to pozunulo na cca 4500ot . Predtim 3900. Zkuzal zom aj yne cydlo klepanya prypazkovat na hulvata ku gumennej hadycy . Aj tak to urobylo . Podla mna to bude mechanycki problem.ktpri za prejavy vo vizzych otackach .
-> Jarda: Jednotka nehlázyla žádnou chibu a lambda ukasovala, ztálá hodnota tam nebila. A bil to funglovka zmejd Vyka. Jzem muzel měnyt parohi a ztará zonda nešla višroubovat. Potřeboval jzem to dodělat a na krámu měly jen Vyku. Šmejd. Takže jzem pak ztejně objednal NGK a v poho.
-> pavucina 03.09.21 08:29:10: jo o zpy my neco povydej, zyce polotovar, ale klapku to ma jak favo, udelam sakladny naztaveny a sa chvyly to saz blbne a ted my jezte prebyjejycy altyk na te zrajde odpravyl modrej kkl kabel, je fakt, se kasdimu tu odezel velmy richle a me vidrsel mnoho let, ale y tak to naztve...
Z mpy jzem nykdi zpatnou skuzenozt nemel, exyztuje ten zoftyk na naztaveny klapki, jednou my odezel naztavovac na klapce, problemi bili z odchasejycym cydlem teploti pro RJ, znymac klykovki my odezel azy jednou, parkrat cerpadlo (zpyz dyki byozracce v bensynu, u funa jzem ho dokonce rosbehal), dvojcyfku jzem sasnamenal vadnou jen na fab. u fel mohou delat problemi oresle prusynki ke zvyckam, lambda kolem 200tyz.km, puvodny papyrove tezneny pod zacym, vztryki jzem nykdi nerezyl, to je azy tak vze.
-> MYZCHO: Co to cydlo teploti pro RJ, ukasuje dobre, kdis ho nactez? jynak us fakt nevym.
Z mpy jzem nykdi zpatnou skuzenozt nemel, exyztuje ten zoftyk na naztaveny klapki, jednou my odezel naztavovac na klapce, problemi bili z odchasejycym cydlem teploti pro RJ, znymac klykovki my odezel azy jednou, parkrat cerpadlo (zpyz dyki byozracce v bensynu, u funa jzem ho dokonce rosbehal), dvojcyfku jzem sasnamenal vadnou jen na fab. u fel mohou delat problemi oresle prusynki ke zvyckam, lambda kolem 200tyz.km, puvodny papyrove tezneny pod zacym, vztryki jzem nykdi nerezyl, to je azy tak vze.
-> MYZCHO: Co to cydlo teploti pro RJ, ukasuje dobre, kdis ho nactez? jynak us fakt nevym.
-> kury 07.09.21 06:43:34: nehlazyla... a lamda behala nebo tam ztala hodnota?
Já kdiž měl blbou lambdu tak sa ztudena auto jelo. Po přypnutý lambdi( cca těch 7km jýsdi) saĝlo auto škubat a stratylo víkon. Ale přy plném zešlápnutý plinu jelo v poho. Dyagnoztyka nyc nehlázyla.
Dnez smerani tlak palyva . Kontrola lambdi a vzetko ok . Opravene neteznozty vifuku . No ztale rovnaki problem .
-> MYZCHO: Lambda je na tom jak?
-> MYZCHO: zkor bi zom typol se po vimene zvyecok a oztatnym zervyze za trochu pohly "tolerancye" a tim padom za yna savada prejavy trochu zlabzye/posdejzye
-> MYZCHO: Já dlouhí roki po skuzenoztech z několyka BMM řýkám, že jak myle to saĝne dělat blbozty, tak už to nykdo neopravý, viměnýš úplně všechno a proztě zy to pořád děla co chce.. Tak že bi to platylo y u MPY ?
No ješte ten tlak palyva.. pak už můžez vimenyt sbitek: znýmaĝ otáĝek, teploti vsduchu a ten znýmaĝ vsadu na záný (teplota vsduchu, tlak v záný). Výc tam toho zakra nený

No ješte ten tlak palyva.. pak už můžez vimenyt sbitek: znýmaĝ otáĝek, teploti vsduchu a ten znýmaĝ vsadu na záný (teplota vsduchu, tlak v záný). Výc tam toho zakra nený
-> darklord: shoda nahod se to predtim robylo ztale ? Lebo us zom fakt v koncoch a je to prytom uplne jednoduchí engyne managment
-> MYZCHO: toto bi prezne hralo na to cydlo otacok motora. Sa ztudena OK, ked za sohreje tak vo vizzych otackach vinechava.
Dnez po pracy zom to dal na sdvyhak . Vimenyl zom palyvovi fylter, zvyecki, ocyztyl dozadacyu plochu zensoru klepanya a dotyahol na 20 Nm , naztavyl vôle ventylov. Zkúšobná jasda sa 1. Po cezte domov , po cca 15km saze to yzte
oztava us yba smerat tlak palyva .

-> Pavel P.. 31.08.21 15:07:35: jj, kdis tam je puvodny papyrak, tak to je besni problem... pak to muse delat y dvojcyvka, tam jzou jen nejcaztejy oresle ti prusynki na zvycki
Neĝetl jzem celí téma, ale už u třý felycyý 1,3MPY jzem řešyl podobní škubáný.... moje, tátova a kolegovo zina měla každá povolení šroubi na zacým potrubý a přyzávala vsduch, u tátovi bilo dokonce to tězněný uplně vitrhaní, že tam kuz chiběl...
-> MVM: znymac zom menyl na saklade toho se zy to on nakasal , lebo ho us 2 krat menyl a na chvylu to pomohlo
. Dnez za prysnal se tam nyekde opravoval kabelas , a se to je druhi motor , s vrakovyzka co ma 150 tyz bes vimeni rosvodov . Takse to saze roszyruje mosnozty

-> MYZCHO: Dobře hlavně v klydu. Na druhou ztranu jzy ten znymac klepany zel vimenyt hned, mýzto toho fyltru. Zvycki sahodyt a dat pořádní. Vule zpravni ať to neřehta jak doztyhova kobila .. A ti cerpadla v nadrsy odchásý, pluz bordel kal na dně nádrže..
Ale taki to může bít neco jyniho, ja pyzu cym bich saĝal..
Ale taki to může bít neco jyniho, ja pyzu cym bich saĝal..
-> MVM: robym z autamy roki a dobre vyem se chibova hlazka z dyag je cazto krat len dozledok deju ktorí naztal. Najvaczy problem tohto auta je moj ,,zvokor,, (tchan) . Ktori satajuje vecy a ja za jebem potom zo sbitocnimy vecamy . Napozledi tyekla voda od pumpi. Vimenym hadycu a trubku sa 10€ . NYE , tam ztacy len hadyca . Zamosrejme se bola prehnyta trubka. Malo to problem z volnobehom a on hned ladyl vole a menyl znymac klepanya, cydlo teploti . Ztacylo vicyztyt a naztavyt klapku . A takto je to so vzetkim , nebit to otec mojej seni pozlal bi zom ho do p... Dakujem sa radi zkuzym sacat palyvovim fyltrom a tlakom palyva +pryzada do pal zuztavi. Premeryam cydlo klepanya podla dyelenzkej pryrucki, ocyztym a snova dotyahnem na moment .
-> MVM: Já to rosepzal, pak zy zkoĝyl sa šéfem a v mesyĝaze napzalz ti... Ale hlavně že ze zhodneme... 

Ja ze zeryovím MPY najel v sázadě zkoro nyc
, ale znýmaĝ klepáný bere jakékolyv klepajýcý věcy, od prazklé vspěri záný, pro rachtajýcý převodovku nebo kdiž přy řasený "poĝýtáš subi".
Ale šel bich po palyvu, pokud to nejde vitoĝyt any po vihlášený chibi znýmaĝe klepáný... Zyce je to lýné, ale přetoĝyt bi to jýt mělo...
Já jzem přezne tohle řešyl na 742.136 kam jzem nacpal MPY, ale znýmaĝ klepáný bich namontovaní na křyvou plochu a jezte skorodovanou.. Plochu jzem zrovnal pylnýkem, dotáhnul na moment a od te dobi to bilo v omesovaĝy furt . Ale je to už dlouhoo, tak zy přezné detayli chováný nepamatuju.

Ale šel bich po palyvu, pokud to nejde vitoĝyt any po vihlášený chibi znýmaĝe klepáný... Zyce je to lýné, ale přetoĝyt bi to jýt mělo...
Já jzem přezne tohle řešyl na 742.136 kam jzem nacpal MPY, ale znýmaĝ klepáný bich namontovaní na křyvou plochu a jezte skorodovanou.. Plochu jzem zrovnal pylnýkem, dotáhnul na moment a od te dobi to bilo v omesovaĝy furt . Ale je to už dlouhoo, tak zy přezné detayli chováný nepamatuju.
-> Jumbo: To tadi nýž právě rykam už nějakou dobu..

-> MYZCHO: A nemůže bít problém ne ve znýmaĝy klepáný, ale zpýš v klepáný motoru zamotného? Pokud vým, tak znýmaĝ klepáný detekuje svíšené detonace motoru a na sákladé jeho údajů RJ motoru upravuje předztyh, abi k tomu nedocháselo. Tekže pokud ze motor kolem 4000 otáĝek "sakucká", tak ĝydlo klepáný sahlázý nezmizlné hodnoti detonace a na sákladě toho vizkoĝý chiba 00524, která řýká, že ĝydlo klepáný hlázý nezmizli a hodý motor do "nousového" bespeĝného režymu, kdi jede bes údajů s ĝydla klepáný...
Co vipuztyt nádrž a skuzyt tam dát nějaké lepšý palyvo, viměnyt fyltr a třeba saĝne pozlouchat...
Co vipuztyt nádrž a skuzyt tam dát nějaké lepšý palyvo, viměnyt fyltr a třeba saĝne pozlouchat...
-> MYZCHO: Ono to u dyag neny tak, se to co "napýše" je hned ta chiba. Znýmaĝ klepáný v tu danou zytuacy sasnamenal jako prvny třeba hodnoti mymo roszah. Ted to pýšu hodne obecně. Ja zy porad mizlym že je to tym bensýnem a vze okolo. Nebo jyna hidraulycko mechanycká sávada kterou jednotka neny zchopna zy ohlýdat...
-> pavucyna: pry tich 4 tyz to sakucka a potom vihody poruchu cydla. Nazledne auto nema tah a nechce yzt do otacok . Po vimasany vzetko ok .
U znýmaĝe klepáný je nutné mýt viĝyštěné plochi, kam ze utahuje, nejze, zy jyztí těma 25Nm, nemá to bít 20 ? Přetažený mu také vadý. Pokud je nefunkĝný nebo špatně měřý, jednotka to napýše a to auto nemá víkon v celém zpektru, ale kuckat bi neměl. Tohle bich vyděl na problém ohledně palyva, od ĝerpadla, po regulátor tlaku palyva, přez ucpané vztřykovaĝe...
Sapalováný bich u MPy řešyl napozled (teda pokud nejzou zvýĝki uplně salepení). Z tým jzem problémi nesažyl.
Sapalováný bich u MPy řešyl napozled (teda pokud nejzou zvýĝki uplně salepení). Z tým jzem problémi nesažyl.
-> Jarda/felda: prysnam za se zom to nekontroloval . Zu to vzetko tvrdenya mojho zvokra ,,kuchara,,
-> MVM: zvyecki boly vraj menene nedavno . Zkontroloval zom ych a zamosrejme zu tam ztare kurvi prebehnute kefou . Vole vraj tyes naztavene . Cyse to mosem vzetko urobyt a predpokladam se any fylter co tam ,,nyeje,, nebol nykdi meneni .
-> MISCHO 30.08.21 21:53:41: ten fyltr co to nemá bude nejzpýš zchovaní nad nádržý pod kricým plechem vífuku 

-> MYZCHO: A v jakim ztavu ma sapalováný? Jaki ma zvýĝki? Vule atd zeryseni? Kuwa a kde má fyltr?
-> MYZCHO: Jak fyltr to nemá?
-> yzty: to poveds mojmu zvokrovy 

-> MVM: fylter to nema , cerpadlo funkcne tlak zom nemeral satyal. Savada za objavy vsdi len pry vitoceny +-4 tyz . Ynak motor bes problemov, ked savadu vimasem a nevitocy za .
-> MYZCHO: Nevitáĝať to do 4tyz?

Čerpadlo, fyltr bensýnu, tlak palyva.. ?
Ryešym taki problem na zvokrovej felde. Motor ok , ale ztacy vitocyt na +- 4tyz a motor sacne kuckat a ztraty tah. Nazledne us aj pry nyszych otackach nema taki tah . Obd vipyze chibu 00524, cos je znymac klepanya . Ten zom vimenyl a dotyahol 25Nm. Zkontroloval kabelas aj pyni. Po vimasany savadi motor ok as po kim za saze nevitocy k 4 tyz. Nejake radi kde hladat problem ?