skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tlaková zkouška těsnosti chladiče klimy
To indikační barvivo by nepomohlo? Chvíli jezdit, pak to rozebrat. (Teda jestli to není totéž co ten 'lak').
-> StepaNoFUN 18.03.19 21:32:12: když máš kufr s odpovídajícíma záslepkama a dokážeš to 100% zavřít, tak ano.
-> Milan 136: Se zaslepkou a přípravkem na uzavření to ve vetšině případů jde. Nebo ne? Před časem jsem kamarádovi vařil (novou) prasklou trubku na T5 a posílal mi to s přípravkem na tlakování. Sice jsem to tlakoval klasickým kompresorem (takže do 8 Bar) ale myslím, že by to sneslo víc...
-> Jackfree: teď do rozebranýho 20 barů tlaku nedostaneš. Prostě je třeba nalakovat celej okruh a hledat únik. Může být kdekoliv.
No ten vymenik je na velmi spatne pristupnem mistě, rikali mi, že pokud by to unikalo ta, stejně nic nepoznaj, pokud na to neviděj. Zkouskou podtlakem pri cisteni klimy system prosel, unik bohuzel ne dost velky na detekci, ale ani ne dost pozvolny, aby se dala klima pozit aleson jednu sezonu..
To chtělo nalakovat formovacím plynem před rozebráním.
Ahoj, při výměně topení mám venku chladicí "radiátor" klimy. Ta utiká neznámo kde, delší dobu jsem ji nepoužíval. Myslíte, že by stálo za to, nechat ho někte otestovat? Otlakovat? Kde se to dělá a má to smysl?Mysléte, že by mohl být únik zrovna tam, nebo jsou daleko pravděpodobnější úniky ve spojích a trubicích. Vizuelně vypadá dobře, ale když už je venku,... Děkuji za rady.