skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škubání motoru
-> vlcak135l 04.01.19 15:36:23: fungl novej kompletni vc. Palce a vicka hanrt 880 a rapid mi cukal, nemohl jsem prijit, cim to je, kdyz uz jsem nevedel, tak jsem dal starej palec a bylo po cukani, no ani jsem to tenkrat nereklamoval
Tak vyřešeno!!!!! Bylo to to nejjednodušší. Palec, jak mi někdo radil, díky
-> vlcak135l 30.12.18 21:18:03: Není za co,poradili ti už přede mnou. Hlavně si piš/pamatuj co jsi udělal,vyměnil a jak páíšeš -začínej odnejjednoduššího. Pokud možno po jedné věci. Jinak to třeba opravíš (na jednu stranu dobře),ale nebudeš mít jasno čím to bylo .. 

tak děkuji, začnu od toho nejjednouduššho
-> vlcak135l: Jak zaznělo.Od svíček,postupně až po palec rozdělovače. Někdy se dá vyzkoušet uškrtit vratnou hadici benzínu (ne uplně), čimž se zvýší tlak benzinu, teoreticky může být spatný jak reguátor tlaku benzinu ,tak i nacnutý čerpadlo.. Zažil jsem cukání způsobený i lambdou,ale tu doporučuju za tepla prostříknout závit WD40 a vyzkoušet zda se vůbec s ní lze pohnout. Pokud jo,a nebude zničenej závit na trubce (dobrý je to protáhnout M18x1,5), tak nahradit Bosch lambdou se stejným číslem.
-> vlcak135l: čepadlo tím že ochází dává menší tlak. z pravidla z slabí pro MPI funguje spolehlivě na BMM pač nižší tlak.
a těsnění výfuku z parohů do svodu rozhodně není příčinou škubání.
a těsnění výfuku z parohů do svodu rozhodně není příčinou škubání.
Podle mě čerpadlo je OK. Ona ta netěsnost se ze začátku neprojevovala, dal jsem tam nové matky, jen to těsnění jsem tam nedal. Teď když se rozjíždím na 1, tak ten výfuk divně rezonuje. No po svátcích koupím těsnění a dám to tam a doufám, že bude po problému.
asi vyhuntovaný čerpadlo v nádrži. a ještě těsnost injektoru vuči sacímu a sací vuči hlavě to je OK? stačí když to pomatlej olejem ono se to zatáhne a zkusíš jet.
ještě mě napadá jesi ti něco neomezuje lambda...
ještě mě napadá jesi ti něco neomezuje lambda...
Ano taky filtr měněn.
Vzduchový filtr měněný a sání čisté?
Pravda je že BMM jsou na tlak benzínu vyhlášeně háklivý.
Z kontroly palivový soustavy a měření tlaku na vsřikování jsem maturoval.
Kdyby se to dělalo jakože učebnicově, tak by jsi si ten tlak a jeho průběh mohl změřit, ala na to nebude vercajk. To může bejt potom způsobený přicpanym vedenim nebo slabou pumpou, ale na feldách už se to moc často neřeší protože už jich moc nejezdí.
Z kontroly palivový soustavy a měření tlaku na vsřikování jsem maturoval.

Kdyby se to dělalo jakože učebnicově, tak by jsi si ten tlak a jeho průběh mohl změřit, ala na to nebude vercajk. To může bejt potom způsobený přicpanym vedenim nebo slabou pumpou, ale na feldách už se to moc často neřeší protože už jich moc nejezdí.
Eidy: 1. Já se blbě vyjádřil,,, ty matky jsem tam dal nový, ale nedal jsem nové těsnění.
2. přívod paliva: To jako, že mám někde přicpanou benzinovou hadičku.
Palivovým filtrem to také není, protože jsem ho nechal měnit v létě.
2. přívod paliva: To jako, že mám někde přicpanou benzinovou hadičku.
Palivovým filtrem to také není, protože jsem ho nechal měnit v létě.
Upadaný matky nezní jako nejlepší oprava. Nicméně mě napadá přívod/dodávka paliva - malej průtok. Pro velkou zátěž to nedává dost.
No víčko jsem měnil loni, ale palec ne, protože, když jsem tam dal nový palec, tak auto nestartovalo. Když jsem tam dal zpět ten starý, tak to fachčilo normálně!
Začni tím nejsnažším a nejlevnějším, když už byly ty svíčky a kabely. Já stejný škubání na Felicii opravil víčkem a palcem.
Zdrhajcí spaliny můžou způsobit nekonzistentní informace na lambdě, ale to nebude způsobovat sporadický vynechávání.
E: Tu netěsnost se taky pokus opravit, fakt to nechceš dejchat.

Zdrhajcí spaliny můžou způsobit nekonzistentní informace na lambdě, ale to nebude způsobovat sporadický vynechávání.
E: Tu netěsnost se taky pokus opravit, fakt to nechceš dejchat.
Dobrý den, delší dobu mám problém na formanu 135 bmm . Při jízdě na dálnici nebo silnici mimo město, kdy jedu kolem 100km do kopce, začne auto škubat hlavně když přidám hodně plynu. Při pomalých jízdách po městě to nedělá, jenom někdy při rozjezdu když sešlápnu více plyn. Auto startuje normálně i drží otáčky. Svíčky, kabely, jsou nové. Může to být lambdasondou nebo zanešeným katalyzatorem? Nebo to může být uvolněným parožím? Když jsme měnili vodní pumpu, tak jsme zvedli motor aniž bychom povolili paroží. Upadly dvě matky a těsnění jsme nevměnili. Od té doby, když zapnu ventilátor topení, tak je cítit trochu smrad spalin, takže tam asi bude mezírka, může to být tím, nebo to můžou být závažnější poruchy? Moc děkuji za odpovědi