skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabie 1.4 Mpi lambda sonda
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 30.08.2017 do 15.07.2019, založil/a David Slavíček
-> James1991: todle delaji orezly pruzinky na dvojcivce...(ty pod gumickou ke svicce) Pro jistotu vyndej svicky a zkontroluj vzdalenost elektrod 0,7 jinak muze byt i jedna svicka vadna, uz jsem se setkal, ze ji nekdo poskodil pri dotahovani...
-> James1991: kup tam champion ty co tam maj bejt, nastav si vzdálenost elektrody a bude to cajk. lambda by tohle nedělala.
-> Dušan: ale delaly.. kdysi jsem dal spravne svice Brisk do S130.. a do 50km ujetych umrely 3ks... ta posledni vydrzela asi 150km.. tak se daly NGK...
-> James1991: diag musi neco hlasit. Tresouci motor neni jen tak :D Svicky by snad nedelali takovej brajgl. To spis ta lambda, ale jak rikam, PC musi neco ukazat. Jinak takovej servis bych fakt chtel navstivit.
Ahoj, švára má Fabii 1.gen 1.4 Mpi 50kW.. při výměně ložiska kola v servise řekl ať mrknou na svítící ponorku na palubce a prý to je lambda sondou... Lambdu vyměnili, dali zn. Hella a ještě mu tam dali svíčky Brisk.. (nevím přesně typ, ale asi správný). Motor se po výměně neskutečně třese div se mu nechce vyskočit, auto nejde za plynem (až kolem 3 tis se chytá). V servise řečeno "to si sedne, dejte tomu ještě nějaký týden" :D
No rád bych mu pomohl. věřím, že svíčky dali správný typ - spíš jen jestli auto není háklivé na zn. Brisk, zda by to třeba nevyřešily svíce NGK popř. zda vás nenapadá nějaká další příčina, která by tohle chování motoru mohla způsobovat? ujel s tím asi 100km a už je to trochu lepší, ale stále to není ono. Díky
No rád bych mu pomohl. věřím, že svíčky dali správný typ - spíš jen jestli auto není háklivé na zn. Brisk, zda by to třeba nevyřešily svíce NGK popř. zda vás nenapadá nějaká další příčina, která by tohle chování motoru mohla způsobovat? ujel s tím asi 100km a už je to trochu lepší, ale stále to není ono. Díky
Chlapi,asi mi na fabii odesla lambda,otacky skacou na diagnostice to ve vetsine pripadu pise lambdu,mam tady novou z feldy 1,3mpi .muzu ji pouzit? Teda krome konektoru,jedna se o mpi 1,4 44kw.
U 1.4mpi kabely k sondam nejdou tim shhilosvazkem.
Pokud jsou opravdu origo novy, tak v nich bych problem nehledal. Spis bych se zameril na tu druhou zavadu. Nemenil se treba ted nekdy palivovej filtr? Jak to jede?
Pokud jsou opravdu origo novy, tak v nich bych problem nehledal. Spis bych se zameril na tu druhou zavadu. Nemenil se treba ted nekdy palivovej filtr? Jak to jede?
-> David Slavíček: Začal bych hledat problém ve svazku (a ne na kontaktu lambdy). První co se podívej, jestli je pod vzduchovým filtrem rozbalená kabeláž a vyvázaná "nahoru". Pokud ne, tak k někomu, kdo ví co dělá, a hledat závadu ve svazku...
jojo origo vyšli mě na 5000 cca
Co jsi dal za lambdy? Origo?
no a nemáš uhnilou kabeláž?
zdarec, potřebuju poradit fabka mi furt vyhazuje chybu P0130 Lambda sonda porucha obvodu snímače (Bank 1 Sensor 1) chybu vymažu jezdim dva dny bez chyb a zase naskočí ta sama a přitom lambda sondy mam obě nové asi 2 mesice stare myslite že to bude jen kontakt špatny ? jeste mi to píše P0172 Systém příliš bohatá (Bank 1) taky nevím co stím díky za radu