skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felda mpi otacky
22:12:20
29.12.2014
29.12.2014

StepaNoFUN
-> Tomaso435: Komunikace s jednotkou OK? Paměť závad? Čerpadlo dává... jakej tlak?
17:00:01
29.12.2014
29.12.2014

Tomaso435
-> MOLSO: čerpadlo dává.
vstřiky.... před tím jednotka nedala pokyn do vstřiků a tak nešly.
je možný že je to ten samej případ
vstřiky.... před tím jednotka nedala pokyn do vstřiků a tak nešly.
je možný že je to ten samej případ
16:53:40
29.12.2014
29.12.2014

MOLSO
-> Tomaso435: a co cerpadlo ? vstreky striekaju ?
16:52:33
29.12.2014
29.12.2014

Tomaso435
se sem vseru...
Felda 2000 MPI.
točí ale nenatočí.
byl KO altík. dal se novej mustek a regulátor. to přepětí odsrala jednotka která se dala do kupy.
chvili to startovalo na poprvé po tejdnu na dvakrát a ted po 4 dnech stání nenetočí vubec.
jiskru hází, lišta ok, snímače ok.... to bude asi ko jednotka co?
Felda 2000 MPI.
točí ale nenatočí.
byl KO altík. dal se novej mustek a regulátor. to přepětí odsrala jednotka která se dala do kupy.
chvili to startovalo na poprvé po tejdnu na dvakrát a ted po 4 dnech stání nenetočí vubec.
jiskru hází, lišta ok, snímače ok.... to bude asi ko jednotka co?
07:56:06
29.12.2014
29.12.2014

MOLSO
-> wlad-drakula: to nie je chyba, to je vlastnost. bohuzial velmi sprosta vlastnost 

02:23:44
29.12.2014
29.12.2014

wlad-drakula
-> MOLSO: mozem potvrdit ze tento postup funguje
tiez som to par tyzdnov dozadu robil na mojej feline. Skoda ,ze som nevedel, ze ten problem riesis, nemusel som sa stym trapit s kamosom. Problem spociva ze VAG nedokaze v RJ felicii mpi vymazat adaptacne hodnoty pred zakladnym nastavenim, asi vyrobna chyba vela kusov... 
tiez som to par tyzdnov dozadu robil na mojej feline. Skoda ,ze som nevedel, ze ten problem riesis, nemusel som sa stym trapit s kamosom. Problem spociva ze VAG nedokaze v RJ felicii mpi vymazat adaptacne hodnoty pred zakladnym nastavenim, asi vyrobna chyba vela kusov... 
22:52:20
19.12.2014
19.12.2014

okush20
tesnenie som este nepozeral ale mozem sa skusit pozriet vymenit nieje problem :)
22:57:02
16.12.2014
16.12.2014

mirco
už som zažil, že niekedy pomohol aj ťukes cez niečo mäkkšie priamo na klapku počas základného nastavenia a pomohlo to, ale nemusí vždy... 

19:35:10
16.12.2014
16.12.2014

StepaNoFUN
Není vylítlý těsnění pod sacím potrubím? U MPi docela běžná závada...
17:04:56
16.12.2014
16.12.2014

MOLSO
-> okush20: takze cerstve info a navod v skratke ... treba ti OBDII KKL kabel, a pár programov.
kabel nainstalujes v pc, sadnes do auta, pripojis kabel zapnes program Motordiag simos manager www.motordiag.cz/msm kliknes na factory reset (stale stale s vypnutym klucikom) a dalej je tam sprievodca, ktory ti to krok po kroku nadiktuje co mas robit....
program prepise EEPROMku v RJ "vychodiskovymi" ; adaptacnymi hodnotami zhodnymi s hodnotami v novej RJ.... program musi prepisat 100 %, potom zase pokracujes podla sprievodcu. Ked ti napise ze reset sa podaril, program zavries, zapnes VAG COM, vymazes pamat zavad a vykonas zakladne nastavenie skrtiacej klapky. po nastaveni vypnes klucik pockas pol minutky (ja som cakal minutku) a malo by to byt.
po troch tyzdnoch som dobojoval s tou zasranou RJ, ale obrovske dakujem patri castrolovi, ktory mi dovliekol kabel
Mas to u mna ;)
kabel nainstalujes v pc, sadnes do auta, pripojis kabel zapnes program Motordiag simos manager www.motordiag.cz/msm kliknes na factory reset (stale stale s vypnutym klucikom) a dalej je tam sprievodca, ktory ti to krok po kroku nadiktuje co mas robit....
program prepise EEPROMku v RJ "vychodiskovymi" ; adaptacnymi hodnotami zhodnymi s hodnotami v novej RJ.... program musi prepisat 100 %, potom zase pokracujes podla sprievodcu. Ked ti napise ze reset sa podaril, program zavries, zapnes VAG COM, vymazes pamat zavad a vykonas zakladne nastavenie skrtiacej klapky. po nastaveni vypnes klucik pockas pol minutky (ja som cakal minutku) a malo by to byt.
po troch tyzdnoch som dobojoval s tou zasranou RJ, ale obrovske dakujem patri castrolovi, ktory mi dovliekol kabel
Mas to u mna ;)16:43:40
16.12.2014
16.12.2014

castrol
prekopat na bmm tieto nove stroje to je smrt 

15:55:45
16.12.2014
16.12.2014

MOLSO
-> minno: akurat sa s tym zaoberam a resetujem RJ.... len mi to vzdy pri 30 % skape
15:48:54
16.12.2014
16.12.2014

MVM
-> okush20: Nejdřív to celý prohlídněte jestli to někde nesaje falešný vzduch.. Třeba přes posilovač,jestli je tam dobrej zpětnej ventilek..
15:07:06
16.12.2014
16.12.2014

okush20
klapka vycistena bolo to na pc obnovili sme nastavenia aj tak nic :(
14:40:59
16.12.2014
16.12.2014

minno
-> MOLSO: a prax je aká? vyser sa na to, aj tak to nebude fungovať? 

12:54:13
16.12.2014
16.12.2014

MOLSO
-> okush20: vycistit klapku vratane telesa klapky, urobit reset RJ cez simos motor manager a potom zakladne nastavenie klapky cez VAG ... aspon tak hovori teoria
12:50:19
16.12.2014
16.12.2014

okush20
leo sme si mysleli ze je to bolo klapkov lebo sa zabudlo odpojit baterku a ze klapka bola v haji
12:46:30
16.12.2014
16.12.2014

MOLSO
-> okush20: vitaj v klube

kvoli comu sa menila klapka ?

kvoli comu sa menila klapka ?
12:22:42
16.12.2014
16.12.2014

okush20
zdravim ludia mam mensi problem kamos vlastni feldu 1.3mpi a po vymene motora ma nepravidelnne otacky motora motor bud vypne ale otacky stale dviha cez 2000 neviete niekto pomoct ? bola vymenena skrtiaca klapaka lambda sonda boli sme stym aj na diagnostike aj tak to robi nejake rady? napady budem rad :)
