-> Milan 136: prostě když jsem na něj zatlačil axiálně,jakoby od převodovky tak v jednom místě má vakl,nevim jak jinak to popsat.Nevím jak se měří správně.Už je ve šrotu a točí se tam jednohmota od valea...Práce uplně na cajk,všehovšudy i s pucováním převodovky šest hodinek s přestávkama na jinou práci.
Ale stejně by mě zajímalo,jestli tam ten sachs byl origo nebo ne.Nové šrouby od valea v krabici k přítlačáku,setrváku už byli klasický na 10 a 17 klíč.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spojka,setrvák na Octavii 77kw Bkc
19:53:24
25.07.2013
25.07.2013

venni
21:40:08
24.07.2013
24.07.2013

Milan 136
-> venni: jak v jednom miste. Setrvak se kontroluje kolik zubu se s nim da otocit. Nevim z hlavy kolik, ale sachs i luk to ma jinak
19:26:58
24.07.2013
24.07.2013

suri
-> venni 24.07.13 17:04:52: vonkajšie xzn tuším osmičky , a na zotrváku sú vnútorné tuším 12
17:47:58
24.07.2013
24.07.2013

venni
-> vhml: Láďa v Satu to bude mít snad taky,popř. zkusím INNU 

17:43:09
24.07.2013
24.07.2013

vhml
-> venni: určitě to budou mít v v KT v APM. Alespoň v Domažlicích je maj vystavený na krámě.
17:16:04
24.07.2013
24.07.2013

venni
-> vhml: už jsem to dohledal na netu,díkec za nasměřování.
17:11:28
24.07.2013
24.07.2013

vhml
-> venni: takže třeba nevím, ale ten tvar je XZN, resp VW koncern zpravidla používá profil XZN
17:04:52
24.07.2013
24.07.2013

venni
-> vhml: ???? :D takže třeba XZN 9??
16:57:55
24.07.2013
24.07.2013

vhml
-> venni: XZN
16:56:00
24.07.2013
24.07.2013

venni
Převodovku mam venku,(čas cca 3 hodiny) spojka už byla dělaná,je tam prdlej sachs.Setrvák vypadá v jednom místě utrženej,protože jinde se po obvodu nehne než v jednom jediným místě.Ale mam jiné dilema :D přítlačák je přišroubovanej šroubama,který maj hodně jemnej tisícihran,nevíš třeba Suri co to je za označení/velikost klíče/ořechu? Našel jsem tady ořechy označené 1/4, 5/16 a 3/8,ale ani jeden tam nejde,potřebuji ještě jemější drážky.Pruměr je cca 9,5mm,když jsem to změřil posuvkou.
Jestli zítra nic neseženu,vemu sekáč a povolim je a zpět dam klasiku šestihran.
Jestli zítra nic neseženu,vemu sekáč a povolim je a zpět dam klasiku šestihran.
17:04:52
23.07.2013
23.07.2013

suri
-> venni: ja by som tam dal dvojhmotu , traktor a trasiak je to dosť veľky aj bez toho
16:49:40
23.07.2013
23.07.2013

venni
-> suri: dnes mi bylo řečeno,že když se dá jednohmota,už nejde měnit příště extra pouze přítlačák,lamela,ložisko.
Musí se znovu setrvák v sadě.
Nicméně sada Valeo s jednohmotou mi vychází na necelých 7tis kč a sada s dvouhmotou od LUKu na cca 9tis kč. Zítra to rozházim a uvidím.
Nicméně sada Valeo s jednohmotou mi vychází na necelých 7tis kč a sada s dvouhmotou od LUKu na cca 9tis kč. Zítra to rozházim a uvidím.
15:03:59
22.07.2013
22.07.2013

suri
-> venni: sada Luk na firmu na Tdi 77kw Bxe stojí cca 11tis kč a menil by som to komplet , ten zotrvák sa skôr či neskôr ozve a budeš to meniť dodatočne ...
13:37:44
22.07.2013
22.07.2013

Karel.
-> venni: otázka jak je to vybrování cítit, ještě to může dělat sil. motoru, ale to bys asi poznal
Pár tisíc ušetříš, ale spíš si šetříš do budoucna problémy, proto bych volil tuhle variantu. Ale plno lidí ji třeba ani nechce, záleží jak dlouho to auto chtějí mít, podle toho bych se asi rozhodaval


13:32:43
22.07.2013
22.07.2013

venni
-> dragon_cb_cz: když to kupovali,odrazoval jsem je,že výměna spojky bude za raketu,ale na druhou stranu jsem tomu dával třeba rok nebo dva při jejich náletu km,ale po cca 6tis km už je spojka totál.
13:30:24
22.07.2013
22.07.2013

venni
-> Karel.: věc se má tak,že auto při koupi jevilo takové známky,spojka zabírala u podlahy,ale při pomalém rozjezdu žádné škubání nic.Nevím jak se načatej setrvák přesně projevuje.Švagr při jízdě necítí nic,nicméně když s tím jedu já,je poznat že auto mezi 1500-2000 ot/min lehce vibruje když je zatížený na cca na pulku plynovýho pedálu.
Náhrada by taky přišla v úvahu,leč nestojí o moc méně asi.
Náhrada by taky přišla v úvahu,leč nestojí o moc méně asi.
13:29:39
22.07.2013
22.07.2013

dragon_cb_cz
-> Karel.: Taky asi záleží jak s tím kdo jezdí... je fakt, že naše auto je celou dobu v rodině a prvních 170 tisíc na něm najel táta na dlouhejch trasách, a i potom bylo spíš meziměstský než městský... jako trochu už jí při položení nohy na pedál cítím, ale jinak v pohodě, takže do toho nehrabu, dokud to jezdí. Celé je to komplet původné.
13:27:26
22.07.2013
22.07.2013

Karel.
-> dragon_cb_cz: protože prostě nevydrží, pokud tobě ano, jseš šťastnej člověk
Většinou kolem 180tis bývaj hin


13:24:22
22.07.2013
22.07.2013

dragon_cb_cz
-> Karel.: Proč 100% ? Pokud není nějak zásadně jinej než u O1, tak klidně vydržet 300 tisíc může... Tomu mému do toho chybí cca 200km...
13:23:27
22.07.2013
22.07.2013

Karel.
-> venni: otázka jestli není jednodušší koupit rovnou sadu s 1hmotou a máš na pořád klid,náhrada dvouhmoty. Problém je, že dvouhmota může vypadat dobře a po pár set km začně vibrovat a zas to můžeš tahat ven
jinak setrvák je tam už 100% měněnej


13:18:30
22.07.2013
22.07.2013

venni
Čest práci ve spolek,vím že spousta lidí tady takové vlákno neuvidí rádo,ale je tady taky hodně lidí co zná moc takže tak :)
V brzské době se chystám dělat spojku na octavii 1,9 TDi 77kW,kod motoru BKC.Nalítáno má cca 310 tis km.Spojková sada je jasná,ale při rozborce se uvidí jak na tom bude dvouhmota.Ja tipuju,že už by tam při tom náletu mohla být vyměněná,ale necháme se překvapit.Otázka je na vás taková.Jak je to s dvouhmotou? pasuje tam klasika setrvák z jedničky?? Přpípadně jsou k tomu nějaké fígle,aby se nemusel dávat ranec za celý komplet?Co vzít? LUKa, Valeo? dík za každej postřeh...
V brzské době se chystám dělat spojku na octavii 1,9 TDi 77kW,kod motoru BKC.Nalítáno má cca 310 tis km.Spojková sada je jasná,ale při rozborce se uvidí jak na tom bude dvouhmota.Ja tipuju,že už by tam při tom náletu mohla být vyměněná,ale necháme se překvapit.Otázka je na vás taková.Jak je to s dvouhmotou? pasuje tam klasika setrvák z jedničky?? Přpípadně jsou k tomu nějaké fígle,aby se nemusel dávat ranec za celý komplet?Co vzít? LUKa, Valeo? dík za každej postřeh...