Stržený závit v hlavě pro ventildekl

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 03.06.2013 do 04.06.2013, založil/a Nepér
řadit dle data
18:51:04
04.06.2013
castrol
-> Nepér: to bude dobre
08:13:48
04.06.2013
Nepér
Nejelo to předtím, nejede to teď a potom to stejně pojede stejně.
07:31:53
04.06.2013
Vrba
-> Nepér: Už je to tady,...tobě myslím bylo líto,že to jede,co? 2
00:00:27
04.06.2013
Nepér
Tak jsem to projel asi 0 4mm, trochu jsem tam udělal závit, za kterej to moc nedrží, namíchal jsem si tekutej kov, nakapal ho asi do třetiny díry a zašrouboval novou závitovou tyčku, až na doraz a začlo závitem vytejkat. Tak uvidíme no.
21:25:18
03.06.2013
castrol
-> Nepér: a co odmastnovac napr na brzdy ten vyprcha 4
21:22:03
03.06.2013
Nepér
Se mi tam nechce moc lejt benzín, do toho motoru... origo šteft (nebo nevimco) co jsem tam měl neměl závit nic moc, to ta závitová tyčka M6, co jsem našel doma, vypadá líp... 2-3 Nm, to abych si v práci půjčil malej momenťáček...
20:12:39
03.06.2013
Petr Urban
-> Nepér: Osobně bych to prolíval tech ben. a profukoval vždy díru vzduchem, takto několikrát. Pak dal tekuté kvalitní dvousložkové lepidlo na kov a prdnul tam stejně dobře očištěný origo svorník (šteft). Ventidekl se dotahuje momentem 2-3 Nm a opravdu to pro dostatečnou těsnost stačí, to mám odzoušeno mockrát. Tzn. nějaké velké síly na to působit nebudou... Prohloubit se to pár mm dá, nepřeháněl bych.
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 20:13:40
19:57:16
03.06.2013
Nepér
Je to dost mastný od oleje, nevím, jestli by to drželo.
19:06:57
03.06.2013
castrol
-> Nepér: a co na prasaka ho prilepit tekutym kovom ?
14:33:12
03.06.2013
Nepér
Nechce se mi zrovna do Jablonce 3 . Ještě se zkusím zeptat souseda, jestli nemá. Ale jel testovat nějakej závoďák do itálie a prej tam v horách sněží...
13:37:32
03.06.2013
pavucina
Ja ji mel pucenou, ted ji momentalne nemam.
12:38:43
03.06.2013
Nepér
-> pavucina: A ty máš tu sadu doma?
12:27:57
03.06.2013
pavucina
Nejjednodussi je tam dat Helicoil. Staci stejna M6. Ma to nevim o kolik procent vyssi prevnost. Opravil jsem s tim dost zavitu. Na trabantu to mam M6 na hlave co drzi kryci plech a tam to hodne rvu aby se to nepovolovalo a drzi to krasne.
11:17:26
03.06.2013
m8rinek
-> vhml: Když to natáhneš měděnou pastou tak to vydrží svět. Jinak samo, jsou i lepší varianty viz.
Závitové vložky TIME-SERT - Würth CZ
až na tu cenu...
11:14:05
03.06.2013
vhml
-> m8rinek: to jo, ale i tak to bez zásadního lepení a mazání není úplně vhodný řešení pro pravidelnout demontáž.
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 11:14:30
11:09:26
03.06.2013
m8rinek
-> vhml: Zapoměl jsi říct, že vy tam, ale ty šrouby montujete bouchačkama :D.
11:07:20
03.06.2013
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak obecně pruzná vlozka je fajn, dokud to nechceš rozebrat. To je reseni namontovat a už na to v zivote nesahat. Pokud to chceš demontovat tak nešetřit loctitem na zalepení vložky a pastou na namazani sroubu.
10:58:38
03.06.2013
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ona pružná vložka není uplně nejšťastnější co se teplem namáhanejch spojů, případně koroze týče.



Obvykle jsou nerezový a při montáži to chce napatlat měděnou pastou, nerez sice nerezne, ale taky oxiduje a když zakysne tak to už nepovolí nikdo (máme to předepsaný v montážních postupech, když v DE montujeme vzduchotechniku v elektrárnách či hutích, všechno nerez a všechno mazat, jinak znovu a lépe).



Nejlepší je sada od Wuerthu, ale tam je cena za 3 rozměry asi 15tkč, u Heli/Vcoilu je to do 5tkč za 5 rozměrů. Já ulovil Vcoil sadu ve Fabory v akci za 1800Kč tak nebylo co řešit.
10:52:33
03.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: Urcite to je dobry. Ja s pruznou vlozkou mam jen jednu negativni zkusenost, ale to asi delal nejakej kokot... U dedy focuse sem vytocil voditko brzdice i s vlozkou 8 Ve skole jsme si je toho casu zkouseli, pruzny i pevny a bylo to dobry. Na tu moji metodu mam vse potrebny a nemusel bych z baraku, proto ji propaguju 3
10:50:10
03.06.2013
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Dnes už to má kdejakej servis. Operace je to na 10minut.



Vim, že jde o prd, ale já bych to chtěl mít asi trochu víc na čisto. Jasně pokud jde o nějakou spotřební srágoru, tak bych to udělal jako ty (resp bych si nechal vytočit redukční šteft :))).
10:45:46
03.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: Jasny, ale kupovat to asi nebude, ty jsi daleko a shanet to u nekoho v Prahe pujde, ovsem ma to cenu?
10:43:09
03.06.2013
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No vidiš, já si Vcoil sadu pořídil, protože jsem měl docela dost závitů na opravu a při ceně cca 100kč/závit se mi její nákup už zaplatil a nemusim řešit nějaký redukční štefty :)))
10:38:59
03.06.2013
Eidy
-> Nepér: no jasně, jako vlasy na pleš :)

Tak vem si chemickou kotvu do zdí. Když se dobře chytí, tak to vyrveš i s cihlou.
10:38:58
03.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek 03.06.13 10:33:59: Noco, je to jediny rentabilni reseni 3 3
10:37:27
03.06.2013
m8rinek
-> Nepér: Néé :))), převrtne se to, spešl závitníkem se vyrobí závit o stejnym stoupání, ale pochybnym průměru a pak se tam natočí vložka. Je to takový elegantní nenásilný řešení...
10:35:19
03.06.2013
Nepér
-> m8rinek: To se nastřeluje? Jsem myslel, že se udělá M8 a do toho se našroubuje vložka na M6...

Tekutej kov mám no, měl jsem s ním slepený sání a docela to drželo... a co jsem dal jinej šteft, tak to trochu drží, ale bojím se to utáhnot.
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 10:36:49
10:33:59
03.06.2013
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tfuj tfuj tfuj
10:29:51
03.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Resit tohle ja, tak do hlavy udelam zavit M8, dam tam treba inbus a do diry v jeho hlave strcim zavitovou tyc M6 a svarim. Zadny srani, prace na 10 minut.
10:27:58
03.06.2013
Eidy
-> Nepér: Maximálně můžeš zkusit dát tekutej kov, jestli nechceš shánět vložky.
10:25:31
03.06.2013
m8rinek
-> Nepér: Ideální aplikace pro závitovou vložku. Sežeň někoho kdo to poblíž má a nech ji tam nastřelit ;).
10:21:40
03.06.2013
Nepér
No, on je ten závit strženej docela hluboko... byl asi blbej šteft, chtěl jsem ho dotáhnout, protože byl volnej...

A ten šteft nemůže bejt moc tlustej, už M6 se dotýká pružiny mezi vahadly...
09:45:36
03.06.2013
m8rinek
-> Nepér: Se stav, dáme tam helicoila :D.



E: jinak plný to bude minimálně až do roviny mrazovek, takže klidně provrtnout a doříznout...
upraveno 2x, naposled 03.06.2013 09:52:07
09:18:24
03.06.2013
Eidy
Kolik je tam masa, to netuším. Můžeš zkusit starou hlavu rozvrtat. Spíš bych šel cestou vložky, případně si nech udělat šteft M8(M7) na jednom konci, M6 na druhém.
09:12:22
03.06.2013
Nepér
Tuten závit se mi strhnul, zatím jsem ho projel závitníkem a dal lepší závitovou tyčku, ale nevěřím tomu. Kolik je tam materiálu směrem dolu, kdybych to chtěl prohloubit? Nebo radši předělat na M8 a závitovou vložku na M6? Vahadla můžu sundat bez rizika?
zvětšit Stržený závit v hlavě pro ventildekl - obrázek od Nepér vložen 03.06.2013 09:12:22
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 09:13:11
Extreme Tyres