-> skodovak: viděl bych to na KO škrtící klapku. Napřed bych zkusil vyčistit a udělat základní nastavení
15:36:01 14.05.2013
skodovak
-> djmaso: já ne pokud původní majitel to nevím..
15:27:34 14.05.2013
djmaso
-> skodovak: neměl jsi odpojená ten pedál od kabelů, když jsi mel zaplej klíček ?
př: když toto uděláš u určitých Fordů tak ten pedál můžeš zahodit ( protože už ho nikdy pořádně nenačte)
07:47:26 14.05.2013
vhml
Určitě bych šel po tom pedálu, tohle je špatně.
07:20:19 14.05.2013
skodovak
Chlapi potřebuju radu…
na RS 1.8T mám problém,auto nemá moc výkon a chová se jako kdyby „čerpadlo dávalo a nedávalo“ prostě zrychluje a zpomaluje..
z Diagnostiky která teda mimo jiné píše že je zablokovaná a nepřístupná jednotka motoru jsem zjistil následující.: 1. jednotka po turbu požaduje stále bez ohledu na otáčky a volnoběh tlak 980
2.pedál plynu má prapodivný chod a to 1 horní hodnota čidla je na 100% plynu 72% a spodní hodnota je 39% což je samo o sobě kokotina když mají jít téměř souběžně a do plna i do minima tuším +-5% no dokonce i na volnoběh udává snímač plynu motoru 14%
takže jakoby se dá říct z obojího,že do motoru asi valí stále víc paliva než má a teoreticky by se mohlo uchcávat?…
je tohle nějak vysvětlitelné a řešitelně,nebo logicky pochopitelné?
nahrát origo soft jako za prvé a zkusit jiný pedál za druhé a uvidí se,nebo jaký volit postup?.. díky moc