-> venni: 225 000, simeringy byly měněny loni a nezlepšilo se to a olej to bere furt... bude to na výměnu kroužků, jak na tom budou ty vložky to je otázka...
co sem pročítal fóra, tak tahle první série motorů měla špatný kroužky, i ostatním to odchází v podobném nájezdu km...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výbrus 1.6i Akl/74kw - komplexně:)
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 08.04.2013 do 10.04.2013, založil/a Olgoj Chorchoj
08:30:31
10.04.2013
10.04.2013

venni
-> Olgoj Chorchoj: kolik to má udajně najeto?Ja měřil tlaky na autě (taky 74 kW) co mělo 345 tis a tlaky byli jak při zajetým motoru.Auto taky kouřilo modře,stačilo vyměnit simeringy na ventilech.
21:36:54
09.04.2013
09.04.2013

Olgoj Chorchoj
aha... no to by mě nenapadlo že to nejde, litinový motory se převrtávaj běžně, proč by nešla vrtnout baterie vložek... Nojono, tak asi zodpovězeno, dík
21:26:33
09.04.2013
09.04.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Olgoj Chorchoj: vím jak vypadá motor AKL ...
suchá vložka je způsob oprav "nevyndávacích vložek" - vyvrtá se puvodní válec, a vloží se suchá vložka která se opracuje na rozměr původního válce , takže použiješ písty originálního rozměru ..
jak jsem ale psal, není to levná záležitost a pro mrdku typu AKL to není ekonomické .. pokud máš už opravdu válce tak vyjeté tak zbytek motoru bude taky naprd .. rozdelej to a pokud tam bude ješte honovani tak dej nové kruhy, gufera a jezdi.
suchá vložka je způsob oprav "nevyndávacích vložek" - vyvrtá se puvodní válec, a vloží se suchá vložka která se opracuje na rozměr původního válce , takže použiješ písty originálního rozměru ..
jak jsem ale psal, není to levná záležitost a pro mrdku typu AKL to není ekonomické .. pokud máš už opravdu válce tak vyjeté tak zbytek motoru bude taky naprd .. rozdelej to a pokud tam bude ješte honovani tak dej nové kruhy, gufera a jezdi.
18:15:57
09.04.2013
09.04.2013

Kuladmin
Ty ho mas uz rozebrany? videl jsi povrch valcu uz? Je mozny ze spis mas v haji jen krouzky a gufera.
15:45:24
09.04.2013
09.04.2013

Olgoj Chorchoj
suché? Bavíme se o hliníkovym stokoňovym motoru z oktávky 1.6 s mokrejma vložkama??
15:15:55
09.04.2013
09.04.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Olgoj Chorchoj: jediná rozumná možnost výbrus-suché vložky a nové origo písty .. finančně se ti to moc ale nevyplatí ..
22:58:24
08.04.2013
08.04.2013

Olgoj Chorchoj
mává mi z parníku tmou (přesněji modrákem...) pročež by mě zajímalo, zda by mu šel udělat výbrus z 81 na 82mm (neb o takových vim pístech). Vložka, co jsem se číhal na googlu se zdá tenká jako papír, příliš můj záměr nepodporujíc, ale kurva 0,5mm na každou stranu, to musí jít...?!
Pánvičky ojniční i hlavní se sehnat nechají, momenty na internetu jsou...
Šrouby na hlavě a na klice budou s patentní hlavou VW, s tím si event. poradím, ale je třeba ještě nějaké speciální nářadí?
Beru i připomínky že je to (např bez nějakého přípravku či spešl nářadí, zblázní se čidlo klepání, cokoliv) úplná kravina...
Dík
Pánvičky ojniční i hlavní se sehnat nechají, momenty na internetu jsou...
Šrouby na hlavě a na klice budou s patentní hlavou VW, s tím si event. poradím, ale je třeba ještě nějaké speciální nářadí?
Beru i připomínky že je to (např bez nějakého přípravku či spešl nářadí, zblázní se čidlo klepání, cokoliv) úplná kravina...
Dík