skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uprava kluky fabia
23:39:31
24.03.2013
24.03.2013

Gemini
nechaj ju tak ako je !!! skor uvazuj nad suchou skrinou
12:16:29
24.03.2013
24.03.2013

TTomas
-> Antony: Udajne mel prave k 500 a hned po zavode planoval vymenu.
10:04:19
24.03.2013
24.03.2013

Antony - zrušená registrace
-> TTomas: myslím, že Tomášovi ani těch 300 nevydržela, rupla v půlce 2 závodu 

09:59:26
24.03.2013
24.03.2013

Vrba
-> gabo0000: Přínos to má asi jako když odlehčíš setrvák.Takže u našich těžkých aut s dlouhýma převodama to má přínos leda když chceš na křižoatce někoho provokovat brnkáním po plynu.A z hlediska životnosti nebo poruchovosti kliky je určitě lepší když ji necháš vyváženou tak,jak ji někdo jako celej navrhl. Jak psal Dušan-ta klika vydrží hodně,nicméně už jsem jednu prasklou viděl a bylo to právě v motoru,kde byla klika na vývažkách soustružená.
09:48:43
24.03.2013
24.03.2013

TTomas
-> gabo0000: Od lidi co jezdi jeho motory. Napriklad na klasickou kliku ze 130/favorita dava od letosniho roku zaruku jen 300 ostrych km a pak vymenit. Jeste vloni to bylo 500, ale po tom co se to Machackovi a par dalsim rozlitlo kolem teto hranice sel na 300. U ty Fabie se asi taky pocitaji ostre km, ale to presne cislo neznam. Vychazi to ale jednou za sezonu.
08:53:12
24.03.2013
24.03.2013

gabo0000
Kluka bude vo fabiackom bloku takže ja nemusím sustruzit priemer....
Ale tí ktorý ju máte osustruzenu si myslíte že to má nejaký reálny prínos ?
Ale tí ktorý ju máte osustruzenu si myslíte že to má nejaký reálny prínos ?
08:50:26
24.03.2013
24.03.2013

gabo0000
TTomas 22.03.13 10:33:33 napsal:
V zavodnim motoru a v seriovem stavu ji pan Cepek preventivne meni
kazdy rok.
Môžem vedieť odkiaľ máš toto info?
V zavodnim motoru a v seriovem stavu ji pan Cepek preventivne meni
kazdy rok.
Môžem vedieť odkiaľ máš toto info?
10:33:33
22.03.2013
22.03.2013

TTomas
V zavodnim motoru a v seriovem stavu ji pan Cepek preventivne meni kazdy rok.
10:17:17
22.03.2013
22.03.2013

Dušan
podle me ty vyvazky dost razantne tlumi pnuti a krouceni kliky. Kazdopadne to i tak vydrzi dost.
07:33:24
22.03.2013
22.03.2013

Vrba
-> gabo0000: Nějak extra bych ty vyvažováky neubíral.Aby ta klika potom třeba nepraskla.Navíc přínos je minimální.
19:49:53
21.03.2013
21.03.2013

m8rinek
-> gabo0000: Nevim kde, ale už jsem viděl kliku ořezanou o vývažky do tvaru klasický kliky :D.
16:18:39
21.03.2013
21.03.2013

Jindas
Ještě kuk ze zhora...
16:15:23
21.03.2013
21.03.2013

Jindas
No já mám třeba takovouhle kliku a je ubrána na všech závažích o 27mm. (na průměru) škoda,že jsem vůl a nezvážil sem jí než sem jí loupnul do auta. Jinak vlevo origo v pravo úprava...
16:06:51
21.03.2013
21.03.2013

gabo0000
16:06:20
21.03.2013
21.03.2013

gabo0000
Co poviete? odstranit dodatocne vyvazovaky? alebo osustruzit s priemeru? popripade spravit nieco ako robia madary do zigulakov? vraj je dobre zmensit stycnu plochu ktorou kluka naraza do oleja...co poviete? co zvolit do zavodneho motora ktory bude stavany na velke otacky?
btw: zotrvak mam 4700g
btw: zotrvak mam 4700g