skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 04.02.2013 do 04.02.2013, založil/a Jakub Müller
17:26:10
04.02.2013
04.02.2013

sep
-> m8rinek: :souhlas
17:18:29
04.02.2013
04.02.2013

m8rinek
-> sep: Sice se zlepší rozvíření, ale zase se bude hůř strhávat benzin, takže bych, řekl, že se docílí stejného efektu jako s chudším nastavením... Ale přínos žádnej...
17:14:09
04.02.2013
04.02.2013

sep
Tohle bude dodělávka,viděl jsem jich pár i více typů ,je to pro lepší promíchání směsi ,jaký je reálný přínos těžko říct,chce to zkusit ale pravděpodobně to bude mít velmi mírný vliv na spotřebu a emise ale zázraky se dít nebudou....něco jako vrtulky pod karbem.
13:01:25
04.02.2013
04.02.2013

Jakub Müller
detail
12:58:54
04.02.2013
04.02.2013

Jakub Müller
nevíte někdo náhodou k čemu sou dy dirkovaný vložky v tech difozorech ?
obA karburatory sou ze 120 ale jeden má BT a druhej UU
jaky je v tom rozdil ? a na ktery karbec by to mohlo jet líp
díky
obA karburatory sou ze 120 ale jeden má BT a druhej UU
jaky je v tom rozdil ? a na ktery karbec by to mohlo jet líp
díky