skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vnitřek hliníkového chladiče
22:12:41
02.02.2013
02.02.2013

myschaak AZNP K.Hora
v radiátoru topení ano,v chladiči snad nemusí bejt
14:50:39
02.02.2013
02.02.2013

matoo
-> MOLSO: tie perforovane pasiky su aj v radiatoroch kurenia, ja som ich odtial dal prec ked som robil chladit a nemal som zatial ziaden problem s chladenim
14:47:28
02.02.2013
02.02.2013

MOLSO
tak ja som rozbijal boky chladičov ked som ich daval do šrotu na hliník a v trubičkách v niektorých boli pásiky plechu alebo plastu s vystrihnutými dierkami .... aby sa tam tá voda pri prietoku vírila. Neviem čo to bolo vo všetkých ale v minimálne dvoch kusoch to bolo.
13:51:32
02.02.2013
02.02.2013

m8rinek
Vzhledem k dýlce potrubí ve 120 je jakejkoli další odpor navíc nežádoucí... Navíc průtok vody se dá regulovat provedením vrtulky či řemenicí, ucpávka v chladiči je nesmysl...
13:10:43
02.02.2013
02.02.2013

vhml
dle me taky kravina
13:05:14
02.02.2013
02.02.2013

Eidy
-> BooCheer: Do chladičů se určitě nic takovýho nedává. Já to ještě nikdy neviděl.
12:56:28
02.02.2013
02.02.2013

OJOUCH
To se mi nezda ale uvidime co na to reknou mistni odbornici!!!
12:47:18
02.02.2013
02.02.2013

BooCheer
Dobrý den. Dnes se chystam z moji užovky vyndat plechový chladič který se mi ucpal a zrovna tam dám už hliníkový z emka nebot se mi zdá učinější... Preventivně jsem odpertloval plastové boky abych ho pročistil. Můj známý mi tvrdí že v těch trubičkách musí byt po celé délce zasunuté nějaké zakroucené tělísko pro zpomalení průtoku vody. Já tam nic takového právě nemám,mám ty trubičky duté... Co si myslíte vy? má v těch trubičkách něco takového být?