Jinak dneska z nouze vytaženo kilo z garáže a kupodivu poté co se motor pořádně ohřál cukání žádné. Buď je v garáži dobré mikroklima, nebo se předkožka v létě dobře zabrousila... snad jí to do jara vydrží






Akorát podle mě nestačí grafika s MoS2, ale vyloženě pasta tohohle sráče.





Musím konečně udělat ty rozvody... Jinak "brutální vůle" se projevuje radiálně nebo axiálně? Ohledně přisávání falešného vzduchu by samozřejmě větší problém měla být ta radiální, ale pro seřízení volnoběhu mi přijde skoro zásadnější ta axiální. Když zatlačím/zatáhnu za osu klapky tak se otáčky docela výrazně mění. Jde tohle nějak eliminovat, nebo je to i u relativně nových kusů běžné?

























Já jsem po posledních zkušenostech k těmhle "repasím" fakt skeptickej, ale třeba má pravdu -> Bukaj: a je to fakt jen tou pumpičkou a jinak jsou ty moje zuřivě repasovaný kusy OK. Přemýšlím jak tu teorii otestovat, snad se na jaře podaří udělat výměnu rozvodů a pak se uvidí - pokud se vyrovná volnoběh, tak je asi vezmu na milost. Pokud ne, tak je budu házet do oken toho co zbylo v ČB ze slavného Motor Jikov 



.






Doteď jsem teda měl za to, že průšvih je jen když se přilepuje, pokud stačí i oxidace stěny či odření té kůže, tak to vysvětluje proč se to při častějším ježdění zlepšuje ("zabrušuje se to" předpokládám) - a proč zlobí i "nepřilepené", nově v octu vyvařené karby. Pravda, nedal jsem do nich úplně nové pístky (ty si zatím šetřím na nejhorší).
), tak to zlobívá. A vzhledem k nájezdu většiny aut s BSkama (málokdo má kilo či MB na denní ježdění), je v karbecu zinkohliník zoxidovaný a kůžička podrápaná...
. Když to vyměníš všechno tak si nepomůžeš, ale budeš klidný, že jsi udělal maximum... Já mám takhle za poslední rok třetí karburátor, druhý rozdělovač a stejně je to pořád na hovno, podezřívám rozvody a určitě až je vyměním, tak to bude stejně pořád na hovno a nakonec mě ta GO stejně nemine
.
Asi mám fakt divnou auru, ale ještě se mi nestalo, aby mi auto s dvoukomorákem nějak kuckalo při akceleraci (to je předpokládám to co myslíte "přechodem"). Zato s BSkem jsem si jízdu šetrnou ke krční pateři (tzn každá akcelerace není provázena kuck-kuck-grrrr-héééén a odpovídajícím lítáním proti pásu či opěradlu) jen s MBčkem na fakt dlouhé trase (3300km za 6 dní to auto prostě "rozhýbalo" a problémy s karbem nebyly) a přiblížil jsem se tomu ideálu i v létě 2011 s kilem, kdy taky jezdilo celkem často. Jinak prostě nedokážu jednokomorák k plynulosti přinutit 










) a s opotřebením vložek válců a kroužků. Alespoň ty, které jsem servisoval, či rozebíral. Ale možná to bylo právě tím dědkostylem jízdy...








. Dneska som dal zrovnat spodnu prirubu na karbeci zo skody 120ls 2933 a kupil som vsetky tesnenia , gumicky a hlavne membranu akceleracnu a natryskoval 1.komora 110/170; 2.komora 130/140 a ta 105tka normalne ze vystreli z miesta uz
. Diki moc vsetkych ktory poradili.








