skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor původem 135gli
16:24:49
05.12.2012
05.12.2012

dragon_cb_cz
-> rsvancara: To jo, ale 135ky měly být na bezolovo všechny - i těch pár co se jich dostalo do zadohrabů.
06:56:21
05.12.2012
05.12.2012

rsvancara
-> dragon_cb_cz: to platí pro favority (motor v předu) :-)
Motor v GLi je stejný jako 135tka, jen hlava musí být na bezolovo.
Motor v GLi je stejný jako 135tka, jen hlava musí být na bezolovo.
19:22:13
03.12.2012
03.12.2012

dragon_cb_cz
-> Gryzly: Asi jsem se blbě vyspal - ale fakt jsem si to myslel
Beru samozřejmě zpět...

19:18:20
03.12.2012
03.12.2012

Gryzly
17:16:05
23.11.2012
23.11.2012

dragon_cb_cz
-> Gryzly: 135 to značení osmičkou neměly, protože tvrdá sedla byly na hlavách od začátku výroby...
07:18:40
23.11.2012
23.11.2012

Gryzly
-> Akasa: Vyfot to číslo detailněji. Za tim napisem 135 není osmička?
Jinak se ten motor lišil už maximálně jen tím, že na sacím potrubí bylo našroubované čidlo teploty. Jinak je ten motor stejnej.
Jinak se ten motor lišil už maximálně jen tím, že na sacím potrubí bylo našroubované čidlo teploty. Jinak je ten motor stejnej.
19:45:43
18.11.2012
18.11.2012

Akasa
Mám otázku, je ten motor v něčem odlišný od klasické 135tky? (kdyz nepočítám jiný karburátor a výfuk), Koupil jsem škodovku a v něm byla 135tka původně prý stříkačka na vývoz, bohužel předělaná na karburátor. Výfuk s katem také nemám ale možná ho ještě seženu. Měl by o to někdo zájem? Jestli ano, nejraději bych ho vyměnil za pěknou 136 (ne favorit) nebo motor fabia