skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zvýšení Kp vs. trysky
15:53:05
18.11.2012
18.11.2012

ferrari
-> tomvm: aj ja rád experimentujem (aj keď teraz už nemám veľmi čas) a som už aj čosik poexperimentoval, preto vravím, že ak máš motor blízko origo stavu, potiahne to aj origo osadenie karbu...
10:44:59
18.11.2012
18.11.2012

m8rinek
-> janiga: S tou vyřezanou osičkou neděláš dobře...
07:55:25
18.11.2012
18.11.2012

tomvm
Já právě rád experimentuju, takže pokud se dám zjara upravy hlavy a nadchne mě to, tak rozhodně dám vačku a následně po doladění, bych si tam dal delší převodovku 5q 4,22. Chtěl sem jen vědět, když nastavenej SEDR co mám teď hodím na udělanou hlavu, jesi to pojee normálně nebo ne. Ale tak to uvidím sám žejo 

09:51:46
17.11.2012
17.11.2012

ferrari
JA osobne zastávam názor, že keď sa motor blíži originálu, tak nie je treba nič pretryskovať. Každopádne to treba vyskúšať a uvidíš. Ak už znižovať KP, odporúčam aj podumať o inej vačke...a možno aj o inom motore ;-)
19:47:10
16.11.2012
16.11.2012

tomvm
Dobře, dobře ... jen sem se chtěl zeptat 

19:36:02
16.11.2012
16.11.2012

janiga
14:47:45
16.11.2012
16.11.2012

havlik
a to že máš o 3deci jinej objem nevadí?
14:38:11
16.11.2012
16.11.2012

dragon_cb_cz
Nedá. Stejně budeš muset experimentovat abys zjistil, co motoru nejvíc sedí - těch parametrů které to ovlivňují je mnohem víc než jen KP.
12:30:58
16.11.2012
16.11.2012

tomvm
Ahoj, napadla mě taková myšlenka, když mám v motoru 742.10 karb SEDR2951 (130L) a zvýšil bych KP na 9,5-9,7, tak by motor měl dobře fungovat i bez změn trysek v karbu, když sériová 130L má KP 9,7 žejo ? Dá se to tak brat ?