skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problém plný výkon škoda 110r
20:09:08
13.08.2012
13.08.2012

vaclav3
Vytáhni strunu z bowdenu a pořádně ho promaž. Totéž udělej i u ložiska pedálu a u přepákování.
19:46:21
13.08.2012
13.08.2012

pap
musis tam mat niekde volu, este bol/je jeden druh plynoveho pedalu z tisicky, a ten samotny uz mal prevod, nieje to ta klasika ako to je v 105/120 a podobne, ale prakticky na zoslapnutie pedala si tym prevodom "prekonal vacsiu vzdialenost". To by myslim pomohlo, len byvaju dost vyzuzlane tie pedale.
18:06:31
13.08.2012
13.08.2012

pecen
jjj nafotim a porozmýšlame :-)
17:59:36
13.08.2012
13.08.2012

ferrari
Njn, asi bude len problém s tom prepákovaní, pokukaj to poriadne...
16:26:39
13.08.2012
13.08.2012

pecen
nevim, všechno chodí krásně - musim se v tom trošku pohrabat :-)
16:21:31
13.08.2012
13.08.2012

Eidy
-> pecen: Nejdřív zjisti, proč pedálem neotevřeš naplno 1. komoru. Pak se určitě vyřeší zbytek. Někde máš špatnej bovden, povolenou strunu nebo tak něco. Přepákování se dělalo jedno. Možná, že v něm je problém. Třeba se zasekává.
16:02:49
13.08.2012
13.08.2012

pecen
doraz už tam není, ten sem ořezal, aby šel plyn na podlahu, nemůže to být tou pákou, která dává nějaký převod? dělaly se všechny stejný???
15:59:39
13.08.2012
13.08.2012

havlik
-> pecen: tak upravit doraz plynu aby šel dál.
15:58:10
13.08.2012
13.08.2012

pecen
plyn na podlaze a neotevře se na max, asi jenom do 2/3 - tak nevim
nepo spíš něco málo za polovinu

nepo spíš něco málo za polovinu
15:56:25
13.08.2012
13.08.2012

havlik
No a když máš plyn na podlaze tak co klapka není uplně otevřena? tak asi bude špatný to přepákování nebo tka něco ne?
15:55:38
13.08.2012
13.08.2012

Shackall
Nemůže to být špatným těsněním?
15:47:27
13.08.2012
13.08.2012

pecen
Zdravím, mám eRko, všechno nové, karburátor origo.
Ale když chci plný výkon, tak se neotevře první klapka na max a neotevře se druhá komora vůbec, podtlak je OK, přitom plynový lanko je na max..
Nechápu to, čím to může být ???
Ale když chci plný výkon, tak se neotevře první klapka na max a neotevře se druhá komora vůbec, podtlak je OK, přitom plynový lanko je na max..
Nechápu to, čím to může být ???