skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oprava karburátora
10:15:21
24.07.2012
24.07.2012

Koláčný
no kontroloval jsem, jestli není někde něco uvolněný nebo vypadlý a nic jsem nenašel..
18:55:36
23.07.2012
23.07.2012

stepan
-> Koláčný: A ty zátky na bokách máš?
12:48:41
23.07.2012
23.07.2012

Koláčný
tak jsem si asi hodinu hrál s tím šroubem a už to drží 800+-70, za jízdy dobrý...jen když jsem pak chtěl zajet na dvůr a nastartoval, tak to drželo zas jen nějakých 650 a chcíplo to..pak jsem ten šroub ještě mírně povolil a zas to drželo těch 800..tak uvidím..
20:21:40
22.07.2012
22.07.2012

ferrari
Hej, na bokoch karbu (keď stojíš vzadu, tak zľava a zprava) sú cca 1 cm pod víkom našróbované také záslepky trysiek voľnobehu atieto sa niekedy sami povolia a vypadnú. Ale tiež možeš mať pravdu a možno sa ti rozladilo nastavenie voľnobehu, tie nastavovacie skrutky sú tesnené a isténe gumovými O krúžkami, tie sa časom teplom vypečú a netesnia a nedržia a sróby sa samé povolia...
19:14:00
22.07.2012
22.07.2012

stepan
-> Koláčný: Koukni na zátky z boků karburátoru, občas se vyklepou.
17:53:36
22.07.2012
22.07.2012

Koláčný
Využiju tématu s patříčným názvem..mám tento problém: Při jízdě v bouřkovém období minulých týdnů najednou auto (Š105GL) začalo za jízdy škubat a občas prdlo z výfuku, při vyřazení rychlosti a zastavení motor zhasnul. Po nastartování držel pak pouze 500 otáček a jen občas při zastavení nezhasnul. Zároveň při startování krátce po vypnutí motoru jdou z motoru divné zvuky jakoby se něco protáčelo, občas spíše i rána. Napadá mě, jestli se to nedusí a nestačí jen otočit šroubem přídavného vzduchu doleva a tím přidat vzduch a zvýšit volnoběh na 800, ale nevím, zda to stačí, nebo je nutné větší seřízení karburátoru. Nejsem však žádný znalec (čerpám pouze z příručky...) Děkuji
11:45:45
20.07.2012
20.07.2012

Darson
Nemám tú skúsenosť, že by boli slušné neprehnuté viká tak snadno po ruke.
Bolo to iba presakovanie, žiaden veľký únik, resp, úplné vypadávanie nátrubku. Za ten pokus to rozhodne stálo a CHS 1200 je kvalita, ktorá príslušnému tepelnému namáhaniu v danom priestore odolá. Tak sa nechám prekvapiť.
Bolo to iba presakovanie, žiaden veľký únik, resp, úplné vypadávanie nátrubku. Za ten pokus to rozhodne stálo a CHS 1200 je kvalita, ktorá príslušnému tepelnému namáhaniu v danom priestore odolá. Tak sa nechám prekvapiť.
21:19:58
19.07.2012
19.07.2012

afro100
-> ferrari: no ja néviem, ale mam taky pocit, ze toho sa vala este dost aj noveho .. druha vec ze radsej zrovnam primerane krive veko nez tuto poloopravu .. ja by som si ziadne zalepene do auta nedal teda, horiet raz mi stacilo ..
21:14:18
19.07.2012
19.07.2012

ferrari
No keď nie je iné rovné, tak to problém vcelku je...
17:22:37
19.07.2012
19.07.2012

afro100
taky problem dat ine veko ..
17:21:58
19.07.2012
19.07.2012

ferrari
Tak-tak, kvalitný poctivý epoxid CHS1200, žiadne minútové sračky.
15:15:32
19.07.2012
19.07.2012

Darson
Trubička vytiahnuť nešla. iba sa otáčala v osadení. Rozhodol som sa zapepiť tak, ako to je. Celé som ro riadne vyčistil sprejom na čistenie karburátorov a odmastil acetónom. Potom prehrial elektrickou teplovzdušnou pištoľou, aby sa z osadenia odparili posledné zvyšky acetónu. Zarobil som dvojzložkový EPOXY CHS 1200. Pred nanesením lepidla som nátrubok s telom opäť nahrial. Lepidlo nanesené na peplý povrch čiastočne zredne a lepšie zatečie do spoja. Nechal 24 hodín zatvrdnúť a je po probléme. 

17:29:55
16.07.2012
16.07.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
já jsem tenhle dotaz vznesl před pár lety a všici ste mi řekli že mám zahodit víčko 

17:08:56
16.07.2012
16.07.2012

Gemini
ja som aj trubku rozpertloval gulickou a lepil som Loctitom
01:11:10
16.07.2012
16.07.2012

Petr Urban
-> Darson: Obyčejné dvoušložkové lepidlo na kov, dobře namíchat jedna ku jedné, dobře zdrsnit, odmastit acetonem, dat vrstvu, za 24h nasadit, jezdit. Už jsem to takle provedl několikrát, drží roky.
21:28:26
14.07.2012
14.07.2012

ferrari
Teiž si myslím, že epoxid (a teda aj tekutý kov) by to mohlo poriešiť. Ale pozor, trebva kvalitný epoxid, odporúčal by som taký, čo schne 24 hod, tie 30 minútové 2 zložkové by som tam nedával.
21:14:42
14.07.2012
14.07.2012

tami
Použil jsem dvousložkové lepidlo na kov,no problem
10:13:33
12.07.2012
12.07.2012

Lubes - zrušená registrace
-> Darson: ja som mal tiež tento problém,len mne tu trubičku z karburátora aj vytlačilo a komplet motor bol krásne polievaný asi 10 minut benzínom.....my sme to nalepili lepidlom na šroby Loctite a naklepali a už je to bez problemov



09:52:35
12.07.2012
12.07.2012

stepan
Asi bych tu trubičku vytrhnul, do karburátoru vyříznout závit a našroubovat trubičku se závitem a tu zalepit.
07:45:16
12.07.2012
12.07.2012

Darson
Aké máte skúsenosti s opravou uvolneného nátrubku prívodu paliva do karburátora ( EDSR, SEDR ) Nátrubok sa mi v tele karburátora mierne pootáča, dobre netesní, ale nevypadáva. Počas chodu motora však okolo neho plelína benzín.
Zalepiť, trebárs epoxidom? Bude stačiť?
Zalepiť, trebárs epoxidom? Bude stačiť?