skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Verva 100
prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 51 až 68) od 27.05.2012 do 08.10.2021, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Já nepotřebuju nějakej erektivní výkon, ale hlavně udržet motor čistej a tím bez budoucích nákladů za očistu, vstřiky atd.
-> Jirik_Tuňák: :STP jsem jezdival taky,tohle je minimalne stejne dobre,spise lepsi,udrzuje to cely palivovy system cisty,jestli je u vas nekde auto stangl maji to tam skladem.
-> Jirik_Tuňák: je pravda že do Octavia ešte iné ako OMW nešlo , a Felicia má 90% poslednej doby tiež OMW , je drahší ale nikdy nebol problém a hlavne ak idem niekde ďalej na Octe - tak to mám najbližšiu pumpu a výjazd na diaľnicu , a pri Felícii chodím opačným smerom ale diaľnicou sa vraciam a tankujem vtedy ...
-> palinator: Dneska jsem jel okolo a měli to tam na ceduli
-> suri 27.05.12 14:15:45: Právě při dlouhodobém tankování na Agipu přišly ty potíže na 4 auta z okolí včetně mě a u všech až od března. Kolegovi fabka i cukala za jízdy městem. Po vyjetí nádrže jel zase k Benzině a byl klid. 

-> sep 27.05.12 14:13:56: Fufí, používáme už dlouho od STP, Motorexu a teď jsem dostal ještě doporučení na jeden aditiv. Potřebujeme hlavně něco na udržení čistoty vedení a vstřiků.
-> Jirik_Tuňák: síce sa problému nerozumiem a jazdím vesmes na OMW 95Natural alebo AGIP 95 , ale čo to máš vlastne za motorizáciu ?
-> m8rinek 27.05.12 12:59:22: Byl jsem právě na přehrání SW kvůli občasnému problému s volnoběhem a rovnou se mě ptali kde tankuju. Bylo mi doporučeno buď aditiva a nebo lepší benzín bez bio. Po aktualizaci SW a jedné nádrži s aditivy problémy zmizely. Nechci si ale zasírat motor nějakejma hovnama z našich pump.
Díky tomuhle biovynálezu se objevily potíže s volnoběhem, nebo chcípáním u několika lidí z mého okolí v docela velkém měřítku a u více značek.
Nikdo mi ale neřekne, zda používání Vervy 100, Carrera 100. Technik mi ale říkal, že klidně můžu. Jak si má pak člověk vybrat.
Díky tomuhle biovynálezu se objevily potíže s volnoběhem, nebo chcípáním u několika lidí z mého okolí v docela velkém měřítku a u více značek.
Nikdo mi ale neřekne, zda používání Vervy 100, Carrera 100. Technik mi ale říkal, že klidně můžu. Jak si má pak člověk vybrat.

-> Jirik_Tuňák: :www.super-aditiv.cz/super
-benzin-aditiv.html
-> Nwkt:
ONO Special nevede, jen Normal.
ONO Special nevede, jen Normal.
-> maca:
On ten benzín ale asi chce pro Citroena ne? To by Special asi nebyl to pravý ořechový.
On ten benzín ale asi chce pro Citroena ne? To by Special asi nebyl to pravý ořechový.
-> Jirik_Tuňák: Verva je fajn, má 100oct, na pumpě je certifikát, kde se píše že splňuje hodnotu 98, jestli vyšší není, netuším...
Pokud motor nevyžaduje víc oktanů než 95 je hloupost tam dávat benzin s vyšším oktanovym číslem, aditiva vyjdou levněji.
Pokud motor nevyžaduje víc oktanů než 95 je hloupost tam dávat benzin s vyšším oktanovym číslem, aditiva vyjdou levněji.
-> maca: Oni to sice maji ale ja nedavno natankoval Special plnou nadrz, a nedalo se na to jet. Buch vi jak dlouho to v tech nadrzich maji.
-> Nwkt: Tady u nás zatím maj
samozřejmě vím že se už moc u pump nevidí.

-> maca: To se u nás nevede, jediný to má snad ONO
Nebo tankovat special.
Verva 100.Krásný název pro 98 oktanový benzín :D.Za mě bych nechal 95 s aditivy.
Kvuli pochybne kvalite paliv a prisad bioslozky, mi bylo doporuceno pouzivat aditiva a N95, coz delam a nebo lepsi benzin bez obsahu siry a bio prisad. Tedy napr. Verva. Na netu a v letaku od Benziny se pise, ze je to 100ka, jinde ze 98. Mam pro auto predepsanou 95 a 98, nejsem si tedy jisty, zda by bylo pouziti Vervy vhodne a nedochazelo napr. k poskozeni ventilu apod. Nebo zustat u 95 s aditivy? Mate nejakou dlouhodobejsi zkusenost?