skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felda 1.9d cuká...blbne..
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 04.05.2012 do 13.05.2012, založil/a Martin/125/
15:56:21
13.05.2012
13.05.2012

Martin/125/
-> akvarko: no rozvody byly dělaný po seřízení čerpadla...ale pak čerpadlo bylo venku protože mi to auto nejelo..v autoservise ho posilali tomu chlápkovi co ho dělal na reklamaci protože si také mysleli že to bylo tim čerpadlem...ale čerpadlo bylo v pořádku...tak ho dali zpet...nakonec to dělal imobilizer...a pak to normálně jezdilo a posledni dobou to začlo zase blbnout...ten proud co jde do čerpadla je přivedenej přímo od spínačky...ne přez imo...protože to imo zlobilo...
16:34:56
12.05.2012
12.05.2012

akvarko
ahoj pane a jak si na tom s rozvodama ,ono jedna věc seřídit čerpadlo ale věc druhá v jaké kondici jsou rozvody ....já třeba jsem musel nejdříve dát nový rozvody a pak teprve řešit seřízení čerpadla protože v opačném případě mě to stejně špatně dávkovalo ,sem měl kliku oproti čerpadlu skoro o zub mimo
09:45:46
12.05.2012
12.05.2012

Martin/125/
-> pepa110r: čerpadlo mám po repasi-daval jsem za to 6000...a jezdilo to dobře...začlo to blbnout až ted...a pal.filtr mám nový...zkusim to s tim kanistrem...nebo petkou...
22:42:41
11.05.2012
11.05.2012

pepa110r
Asi tak ja říká -> koumák66:
Ještě bych určitě vyměnil pal.filtr. Taky může být klidně steřelá hadice a cucat si vzduch,nebo netěsný spoj. V nejhorším případě odchází čerpalo, ale to je málo pravděpodobný.

Ještě bych určitě vyměnil pal.filtr. Taky může být klidně steřelá hadice a cucat si vzduch,nebo netěsný spoj. V nejhorším případě odchází čerpalo, ale to je málo pravděpodobný.
21:42:49
11.05.2012
11.05.2012

koumák66
To zjistíš snadno, měl jsem stejný problém. To chce kanistr nafty dat bokem, aby si to nebralo naftu normálně z nadrže a jet se projet, v mem připadě byl problém v čerpadle, protože problém neustal.
18:58:43
11.05.2012
11.05.2012

Martin/125/
-> Martin/125/: tak ted jsem dotankoval do plna a už to zase nedělá...a nebo dělá...ale jen málo...jak nafta klesne pod čtvrt nadrže tak to začne dělat mnohem víc...je to možná jen muj dojem...ale připadá mi to tak...čim to muže byt? Jak je to sejtko v nádrži...tak to bylo minule docela dost zacpane...musel jsem ty dirky v tom plastovém sejtku propíchat drátkem...byl v tom uplně jakoby takovej písek...
13:38:41
11.05.2012
11.05.2012

Martin/125/
-> Martin/125/: tak ten problém je tu stále...prostě jak kdyby tam slo málo nafty mi přijde...nebo nevim...při razantnim rozjezdu to po chvilce začne škubat a když sešlápnu spojku tak jsou otáčky třeba na 3000 a hrozně pomalinku začnou klesat...až na normálních 900 a když tu spojku pustim a nešlapu na plyn...otačky samozřejmě odporem klesnou hned a pak když znovu sešlapnu spojku tak už drží normální volnoběh...asi se mi jen zdálo že to dělá jen když je málo nafty...ale ted už ji tam mam znova mín a začlo to zase dělat tak nevim...
11:08:08
08.05.2012
08.05.2012

Martin/125/
Tak problem je vyřešenej...sejtko bylo totalne zacpany...nakym pískem atd...hlavne jeho spodní pulka...proto jak tam bylo min nafty tak to cukalo mnohem vic...

08:11:34
08.05.2012
08.05.2012

Martin/125/
-> pepa110r: možná je to hloupá otázka...ale jak se dostanu k tomu sejtku? Nikdy jsem neměl takovýto problém...tak nevim kudy se tam dostat...
21:14:45
07.05.2012
07.05.2012

pepa110r
Jo to mě taky dělalo. Měl sem zabetonovaný sítko v nádrži nějakým sajrajten s těch ekopříměsí.Vypadalo to jak černý řasy. stačí to vyčistit a měl by být pokoj.

12:48:20
07.05.2012
07.05.2012

Martin/125/
-> pepa110r: jo to dělalo víc...ted to teměř už neudělá...co jsem si to dotankoval...
21:05:43
05.05.2012
05.05.2012

pepa110r
Jen tak mimo: Nedělá ti to náhodou jen když máš nízkou hladinu nafty třeba na rezervu?
14:02:46
04.05.2012
04.05.2012

Martin/125/
a když jedu ustalenou rychlostí tak občas zacuka...
14:01:04
04.05.2012
04.05.2012

Martin/125/
ahoj...felda dieselak mi začala cukat...třeba z ničeho nic se zvednou otačky třeba na 1500 pak zase klesnou normálně na 900...a tak...čim to muže byt? Auto mělo nedavno dělanej repas čerpadla a proud do něj je veden přímo od zapalování...ne přez imo. naftovej filtr je nový...