Felda motor problem z volnobehom

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 04.05.2012 do 20.05.2012, založil/a Rossowich
řadit dle data
18:52:41
20.05.2012
CpEaRjHaY-průserář
-> Kuladmin: No právě že už sem skusil snad všechny servisy okolo ale všude to udělali jen napůl a rozesrali něco jiného.Kabel má znamej ale ten je na severu jednou za čas.
18:46:13
20.05.2012
Kuladmin
-> CpEaRjHaY-průserář: No s tim servisem vybirej dobre pac to vetsinou moc neumej 4 Nekdo v okoli nema kabel?? Koukam ze to k sobe pripadne nemame zas az tak daleko 4ak treba kdybys mel cestu smerem Teplice - Usti apod tak se ozvi.
upraveno 1x, naposled 20.05.2012 18:47:05
18:33:56
20.05.2012
CpEaRjHaY-průserář
-> Kuladmin: Hm tak díky za info,budu muset teda na to někoho sehnat protože nemám ani jednu z potřebných věcí.Nebo to budu muset ač velice nerad odvést do servisuz aby mi tam skurvily zase něco jiného7 Sasraná elektronika tam dam sedr a rozdělovač a poprdeli..
18:23:38
20.05.2012
Kuladmin
-> CpEaRjHaY-průserář: Porovnavej jak roste ta teplota kdy zto sledujes na pc a pak od 70 se to musi s shodovat s budikem 4

Na MPi mas program na nastaveni skrtici klapky resp potrebujes i vag a ten programek. Je to zdarma original ke stazeni.
17:01:05
20.05.2012
CpEaRjHaY-průserář
-> Kuladmin: Tak to netušim jestli má správné hodnoty.Každopádně čidlo teploty je nové s clým termostatem a origo kontakty očištěné.O halově snímači mi nic počítač neřeklo ale skusim ho prohodit a vše tedy pročistit no a pak teda ještě nastavit škrtíci klapku.Udělám to na VAGu??
10:56:31
20.05.2012
Rossowich
-> Stepan FUN: skušal som to cez ten co predavaju na cardiag.cz ale aj cez Delphi cez delphi to šlo ale potom mi ako keby niekto sekol kabel a žiadne spojenie.
20:38:06
19.05.2012
StepaNoFUN
-> Rossowich: Pokud auto jede a nekomunikuje to s diagnostikou, tak bych to viděl na vadnej kabel diagnostiky... Nevím co k tomu používáš, ale ty čínský kabely za 250Kč z aukra stály za ho...
19:09:31
19.05.2012
Kuladmin
-> CpEaRjHaY-průserář: Vycisti klapku nastav zkontroluj a ocisti cidlo polohy klikovky a cidlo teploty vody pro RJ ukazuje dle pc spravne hodnoty?
18:29:56
19.05.2012
CpEaRjHaY-průserář
Když už je tu to téma tak se zeptám i já. Mám Feldu MPi 98.Za stude na chytá normálně ale jak se ohřeje a pak jí nechám tak hoďku stát tak nechce chytit a když už chytí tak drží nízké otáčky cca 500 po přidání plynu je to OK.Když stojí déle nebo krátkou dobu tak je to OK.

Další zrada. Za studena když sjíždím delší dobu z kopce a brzdím motorem a pk chci přidat plyn tak se to začne dusit a někdy to i střelí zpět do sání a někdy to i zdechne.Když vyřadim tak to dží nízké otáčky tak 500 asi munutu než se to vzpamatuje když je chci zvednou plynem tak to zase střílí do sání nebo to zdechne.Počítač co ukázal se vyměnilo vymazalo ze seznamu závad ale dělá to furt.Netušíte někdo čím by to mohlo být??
11:16:49
19.05.2012
Kuladmin
-> Rossowich: Nenajde nebo se nespoji? Mas moznost skusit jiny kabel /soft?
10:37:01
19.05.2012
Rossowich
Tak problém vyriešený bola chybná hadica od odvetravania nadrze ale stále sa mi nedá auto dať na diagnostiku nič nenajde.
13:28:12
16.05.2012
Rossowich
-> Kuladmin: Tesnenia od klapky po hlavu som menil takže tam problem zrejme nebude. Ozaj ešte si vspominam ze ked to bolo na diagnostike klapka mala uhol volnobehu okolo 14° to je podla mna mega vela lebo motor si drzal 2200 ot/min. skusim tu klaku vyčistiť a ešte raz niekoho zavolať nek mi to pozre.
10:45:25
16.05.2012
Kuladmin
Ta klapka dost casto staci jen poradne vycistit a nastavit ale je jasny ze ti musi v tu chvili komunikovat PC s RJ. Tim bych zacal a zaroven pak sledovat hodnoty co jdou z jednotlivych cidel a budes vedet hned.Anim Mpi neni zas az tak slozity aby se stim nedalo neco delat. Jeste si tak trosku pro jistotu zkontroluj tesneni mezi hlavou a sacim potrubim. Neveril jsem ale dela to taky peknou paseku skus to treba profouknout nebo naopak tam strikni neco apod.
10:35:16
16.05.2012
Rossowich
-> Stepan FUN: A ešte dotaz neda sa premerať celkový odpor klapky a na zaklade toho zistit či nieje vadná ?
13:31:27
14.05.2012
StepaNoFUN
-> Rossowich: Vyhodit nee. Ale dát to k někomu, kdo ví co dělá. Nebo jít systémem pokus - omyl a v tom případě bych začal jak jsem psal od klapky. Ale stejně k tomu potřebuješ diagnostiku, abys mohl udělat základní nastavení. Navíc na feldě MPi se ještě přehrává často software v jednotce pokud to drží i po základním nastavení (a všem funkčním) větší volnoběh (cca kolem 1000ot./min).
12:33:46
14.05.2012
Rossowich
-> Stepan FUN: No tak mi nic neostava len to auto jebnut za psom potom lebo diagnostiku vlastnu nemám a na aute sa ist nedá bez toho aby mi siel motor vyskocit z kapoty
14:23:14
13.05.2012
StepaNoFUN
-> Rossowich: Ono diagnostika není jenom o vyčtení paměti závad... Ta paměť je tam jenom pro usnadnění hledání sporadickejch závad. Je potřeba se k tý jednotce připojit a začít hledat v live datech. (OT - Třeba já jsem jezdil se zapojeným notebookem tejden do práce, než jsem našel závadu, protože se vyskytovala jednou za čas...) To znamená bejt připojenej, nastartovat to auto a koukat co Ti hlásí například to čidlo teploty, lambda atd. a porovnávat to se skutečným stavem. Nicméně tady bych asi začal tou klapkou a viděl bych to na výměnu.
14:09:42
13.05.2012
Rossowich
-> Kuladmin: Odpojil som to postriekal a stale o tom istom aj tie koliky su v poriadku este mam podozrenie ci kable niekde za konektorom niesu kaput a este jedna vec ked sa to zohreje na tych 35°C tak to potom nejde uz ani nastartovať treba to potom nehať vychladnuť.
13:29:49
13.05.2012
Maťulo
-> Rossowich: a skontroluj ci su neni polamane tie plastove zapadky co po ich stlaceni zaistia uplne spojenie konektora a RJ... ci to nejaky dobrak nepolamal alebo nepraskol pri demontazi...4
13:26:05
13.05.2012
Kuladmin
-> Rossowich: Tak tu RJ odpoj ten konektor a zkontroluj ocisti prostrikej a uvidis. Byva tam oxidace.
upraveno 1x, naposled 13.05.2012 13:34:19
11:45:26
13.05.2012
Rossowich
No tak po dlhšej dobe som prišiel a mám nejaké tie správy. Kamarát mi to pichol na diagnostiku všetko ukazovalo chyby našlo ich 4. 1-čidlo teploty vody , 2-čidlo teploty nasávaneho vzduchu, 3-lambda sonda, 4-krokový motorček škrtiacej klapky.

Chyby sa vymazali a už žiadne neukázalo pri sledovaní zase začal lietať volnobeh od 35°C tak kamoš skusil nastaviť škrtiacu klapku a nastalo chyba spojenia diagnostika sa už vobec nechcela pripojit ku riadiacej jednotke. Sku sil som či sú konektory do nej poriadne zasunuté a ako som zakyval jedným na rj tak mi zoplo palivové relátko môže to byť tým že kabeláž je už za svojou životnosťou?
15:24:23
04.05.2012
vhml
-> Rossowich: existují asi tři typy čidel, musíš dát to správné, nemůžeš použít první co tam pasuje
15:19:47
04.05.2012
Maťulo
-> Rossowich: adiagnostika co ukazuje??? ved to je prvorade... a nemusim maturovat nad tym... 4 4
15:13:14
04.05.2012
castrol
-> Rossowich: vymen cidlo a ked tak na diagnostiku
15:09:15
04.05.2012
Rossowich
Motor je mpi. Čidlá som skušal 2rozdne možno su aj tie K.O a nepomohlo ešte jedna pikoška je že na čidle teploty vody na dvojici pinov do rj mi raz ukazuje 0ohm ked sa zahreje 13kohm a ked je zohriate uplne tak ukazuje 1,2 kohm :D
15:05:54
04.05.2012
Maťulo
-> vhml: tiez som mal tento problem na mpi a po vymene cidla za nove je vsetko ok... 4
14:58:34
04.05.2012
vhml
Měni-li se s teplotou, začal bych čidlem teploty...
14:57:31
04.05.2012
Maťulo
-> Rossowich: bol si aj na diagnostike???
14:52:17
04.05.2012
castrol
co je to za fela bmm ci mpi ?
13:52:46
04.05.2012
Rossowich
Mám taký problem keď naštartujem volnobeh pekne ide na 1200 ot./min ako náhle sa motor vyhreje na teplotu okolo 35°C tak volnobeh klesne na sekundu a potom si motor sám pridáva tzv. túruje čím väčšia teplota tým viac si pridáva pri 80 °C si pridáva až do 4000 ot. Auto normálne funguje ide po plyne tak neviem čím to môže byť odskúšal som čidlo teploty aj otáčov v inom aute a tam všetko fungovalo ako má. Ešte mám jednu poznámku raz keď som šiel na rýchlo tak auto ako kebý zázrakom išlo normálne ale na druhý deň mi začali tieto problémy ak niekto máte nejake skusnosti alebo nápady budem vám za komenty vďačný.
Extreme Tyres