skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní motor
prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.05.2012 do 15.07.2012, založil/a Aidamgonnahate
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
:)
Zastavil:Aidamgonnahate
14:32:12
15.07.2012
15.07.2012

Aidamgonnahate
:)
14:31:00
15.07.2012
15.07.2012

Aidamgonnahate
Nakonec to dopadlo takhle.. Prototypový motor z roku 1972. 2,0 OHC se suchým karterem a vačkou v hlavě (320/320)
00:01:27
09.05.2012
09.05.2012

Aidamgonnahate
-> Gemini: áno
23:58:36
08.05.2012
08.05.2012

Gemini
-> Aidamgonnahate: takze posuniem dalsiemu zaujemcovi ?
22:36:51
08.05.2012
08.05.2012

Aidamgonnahate
-> Urbi:
Stavba se sucháčem:)
Stavba se sucháčem:)
22:35:31
08.05.2012
08.05.2012

Petr Urban
-> Aidamgonnahate: Jak to vypadá s motorem ? Gemini nebo bude stavba ?
21:10:05
08.05.2012
08.05.2012

Honza5
-> elbacil: Já taky 

20:28:43
08.05.2012
08.05.2012

elbacil
-> Evž@: klobuk dole

18:05:51
07.05.2012
07.05.2012

peti
-> elbacil: na virte ma cez 100 koni kazda seriova 105-ka a tocia cez 10 tis 

17:35:55
07.05.2012
07.05.2012

elbacil
Páni nič v zlom ale by ma zaujimalo kolko ludí z virtu má motor o obsahu 1.3 ,vačku 280 a 100 koní.

09:31:37
07.05.2012
07.05.2012

vhml
-> Pavel P..: nic co by nešlo vyřešit :-)
21:33:29
06.05.2012
06.05.2012

peter l
-> elbacil: -No ved aj sutazny fav.sk A mala tusim 110k a to s objemom 1300ccm a karburatorom pierburg(samozrejme upravenym)ale s 300-kou vackou,tak hadam s 280-kou by mohla mat 100k.Nie???
20:24:57
06.05.2012
06.05.2012

Pavel P..
-> vhml: jojo na odlejvání je skvělej... 

14:11:42
06.05.2012
06.05.2012

vhml
-> Eidy: DDSR je úplně jiná liga :-)
13:52:48
06.05.2012
06.05.2012

sep
-> elbacil: :130 LA měla 85kw a taky to ukrmil SEDR.
13:45:43
06.05.2012
06.05.2012

Eidy
-> elbacil: Znám motor Fa na normálním sání s DDSR a má odbržděných 107 koní.
09:54:28
06.05.2012
06.05.2012

elbacil
-> peter l: peter l 02.05.12 19:16:50 napsal:
Aj s upravenym karburatorom T613sa da dostat to co z keihinmi,a ak mas tie
veci co si spominal tak sa da bez problemov z 1.3-ky dosiahnut 100koni a to aj
s vackou 280,zalezi na kvalitu prace na hlave a aky KP zvolis.A doladit to je
najhlavnejsie-bez toho asi nepojdevelmi by ma zaujímalo ako by si ten výkon dosiahol poprípade kto také má.
Aj s upravenym karburatorom T613sa da dostat to co z keihinmi,a ak mas tie
veci co si spominal tak sa da bez problemov z 1.3-ky dosiahnut 100koni a to aj
s vackou 280,zalezi na kvalitu prace na hlave a aky KP zvolis.A doladit to je
najhlavnejsie-bez toho asi nepojdevelmi by ma zaujímalo ako by si ten výkon dosiahol poprípade kto také má.

20:19:44
05.05.2012
05.05.2012

Zazaa
souhlas s -> Minik03: a vystraha ze pri dalsim podobnem vystupu dostane nekdo cas na premejsleni ....
16:07:12
05.05.2012
05.05.2012

Minik03
OT: Nic proti nikomu, ale musím se prostě vyjádřit. Proč musí každé téma, které zabíhá do hloubky a které může vyústit v zajímavý zdroj poznatků a informací, skončí hádkou o nesmyslech, bazírování na maličkostech a trumfování se v urážkách? To si ku-va nemůžete aspoň ve fórech strčit svoje EGA doprdele?
Omlouvám se za OT, ale opravdu mě zdejší situace znepokojuje a asi bych se ani neodvážil založit téma podobného ražení, neb věřím, že nejen že by do půl dne byla ukrutná hádka, ale navíc by se otázka obrátila proti mě a zdejší frajeři by ze mě jen udělali blba...
Omlouvám se za OT, ale opravdu mě zdejší situace znepokojuje a asi bych se ani neodvážil založit téma podobného ražení, neb věřím, že nejen že by do půl dne byla ukrutná hádka, ale navíc by se otázka obrátila proti mě a zdejší frajeři by ze mě jen udělali blba...
21:08:49
02.05.2012
02.05.2012

Ultim
Aidamgonnahate 02.05.12 14:11:59 napsal:
No musel bych ho dát na svoje svody a karbce se sáním.. Ale vypadá moc
dobře !
to bys tomu dal, tak jak psal Gemini, ten motor je odladeny. Jakymkoliv zasahem to jenom poseres
No musel bych ho dát na svoje svody a karbce se sáním.. Ale vypadá moc
dobře !
to bys tomu dal, tak jak psal Gemini, ten motor je odladeny. Jakymkoliv zasahem to jenom poseres

20:31:42
02.05.2012
02.05.2012

Čokin
-> peter l: Tak to bych rád viděl jak Sedrem nahradíš 4klapku s proměnými difuzory...............a víš kde je zakopaný ten největší pes? Sedr na přímé rovné sání opravdu nenapasuješ

19:16:50
02.05.2012
02.05.2012

peter l
Aj s upravenym karburatorom T613sa da dostat to co z keihinmi,a ak mas tie veci co si spominal tak sa da bez problemov z 1.3-ky dosiahnut 100koni a to aj s vackou 280,zalezi na kvalitu prace na hlave a aky KP zvolis.A doladit to je najhlavnejsie-bez toho asi nepojde
19:02:38
02.05.2012
02.05.2012

Čokin
-> Aidamgonnahate: Pokud bys ho bral odkoupím Keiheny i se sáním cenu bych viděl někde kolem 6000,-
14:11:59
02.05.2012
02.05.2012

Aidamgonnahate
No musel bych ho dát na svoje svody a karbce se sáním.. Ale vypadá moc dobře !
14:09:48
02.05.2012
02.05.2012

Aidamgonnahate
-> Urbi: Jsem si toho vědom :) Už jsem mu psal SZ
14:07:35
02.05.2012
02.05.2012

Petr Urban
-> Gemini: To je velice pěkná nabídka.
-> Aidamgonnahate: Zauvažuj nad tím co ti nabízí Gemini, pokud je motor v perfektním stavu po mech. stránce. Cena je adekvátní, pokud ho dá takle komplet nasadit a jezdit. Tohle bys doma stavěl a odlaďoval dlouho a peněz by tě to stálo zřejmě více.
-> Aidamgonnahate: Zauvažuj nad tím co ti nabízí Gemini, pokud je motor v perfektním stavu po mech. stránce. Cena je adekvátní, pokud ho dá takle komplet nasadit a jezdit. Tohle bys doma stavěl a odlaďoval dlouho a peněz by tě to stálo zřejmě více.
13:51:03
02.05.2012
02.05.2012

Gemini
je na predaj moj byvaly zavodny motor fabia 1400ka, vsetko odlahcene, vyvazene, brutalne dobra hlava, vacka 300/300 Tommu, ladene zvody 4-2-1,motorkove karburatory KEIHIN 38mm klapky, zavodny rozdelovac 11stup.
jazdil ako z praku, bezproblemovy, niekolko poharov v E-1400 dovrchu
900 € za komplet vyladeny motor - je to vela ??
a takto jazdil
http://www.youtube.com/v/ 43YXEE5RBD0
jazdil ako z praku, bezproblemovy, niekolko poharov v E-1400 dovrchu
900 € za komplet vyladeny motor - je to vela ??
a takto jazdil
http://www.youtube.com/v/ 43YXEE5RBD0
12:07:58
02.05.2012
02.05.2012

vhml
-> m8rinek: ADDHE se mi prelejvalo na slalomu a nasaly to vzdusniky
12:04:25
02.05.2012
02.05.2012

m8rinek
-> vhml: IDF možná :))). Resp. DCOE ulejvá taky, když zapomeneš otevřenej sytič.
11:35:26
02.05.2012
02.05.2012

COL
-> Stepan FUN:
Jake mas spatne zkusenosti s 1.5 ve "Fa bloku"?
Jake mas spatne zkusenosti s 1.5 ve "Fa bloku"?
10:18:55
02.05.2012
02.05.2012

vhml
-> m8rinek: já ho dokázal rozesrat tak že se ulejval :-D
09:52:34
02.05.2012
02.05.2012

Aidamgonnahate
Btw když mám v motoru nejostřejší seriovou vačku co si pod tím mám představit ? To bude asi 254/254 že ?
09:49:54
02.05.2012
02.05.2012

Aidamgonnahate
-> Urbi: To zní super. Verze s převrtáním se mi líbí a ta cena též. Bohužel na Weberech trvám z estetického hlediska.
09:48:32
02.05.2012
02.05.2012

m8rinek
-> Urbi: Dobře naladěnej weber neškube... a i špatně nastavenej neulejvá :D.
09:34:37
02.05.2012
02.05.2012

Petr Urban
Stejně jako -> Čokin: doporučuji p. Chovanec a domluva po tel. www.engitec.cz/kontakty.h
tml Za 20-30 tis. se dá z objemu 1.3 udělat schopný 100-110 koňový motor s dobrou výdrží. Pokud můžeš mít na závody převrtaný motor, tak Chovanec dělá 1490ccm za cca 13 500,- tj. vč. celé pístní sady, převrtání bloku, jeho srovnání pro hlavu, úpravy ojnic a úpravy spalováku. Musíš mít kliku fab. 78zdvih, úprava aby šla do fav. bloku, jak psal Čokin je 1500,- u schopného soustružníka, vyvážení za 1000,- u Chovance. Hlavu ti udělá za cca 5000,- a vačku 296st. za 7000 i s pružinama pod ventily. A teď je otázkou sehnat nějaké 4-klapkové karbce, kdyby si netrval na webrech, tak za 3000 se dají sehnat slušné keihiny z motorky, nechat udělat sání za cca 3-5 tis. a budou v středním pásmu fungovat 2x lépe než webry, žádné škubání v nízkých ot., ani uchcávání před startem atd., cena vůči webrům směšná, spotřeba menší. Takže i s nějakýma novýma věcma k motoru za 40 tyček můžeš mít z objemu 1490 130 HP a více. Tohle je můj názor a přít se o něj s nikým nebudu, je to jen MUJ nazor.
23:30:08
01.05.2012
01.05.2012

StepaNoFUN
-> Čokin: Nevím, ale mě stálo 1500,- jenom dobrý vyvážení... U fobie je to odtočit ji, vytočit díru na ložisko... A to neřeším životnost vzhledem k jejím úpravám a navíc v "měkčím" bloku. Nevím. Asi se toho po zkušenostech s 1500 ve FA bloku trochu bojím, ale osobně bych do toho nešel... Nehledě na tu "nelegálnost", která se bohužel na závodech stává skoro pravidlem... :-(
23:14:04
01.05.2012
01.05.2012

Čokin
-> Stepan FUN: Co je nakládný na klice ve FA bloku? Úprava kliky za 1500 ?
21:51:30
01.05.2012
01.05.2012

StepaNoFUN
vhml 01.05.12 21:00:01 napsal:
Obecně tam dej fabii, od krejbicha kup nejostrejsi vacku co umi nabrousit ze
serie. Dej tomu KP11plus, použij hlavu 136 na valcový pruziny abys mohl dat
tvrdsi k vacce, zvetsi kanaly a uprav seriovy ventily
S fobií už se nedostane do historiků... Nacpat fobii do fa bloku je zase dost nákladný (nehledě na to, že jezdit s tím pak v historikách je nefér)... Já osobně (mít na to prachy) bych zůstal u toho FA/FEL a obrátil se na někoho z osvědčenejch motorářů...
Obecně tam dej fabii, od krejbicha kup nejostrejsi vacku co umi nabrousit ze
serie. Dej tomu KP11plus, použij hlavu 136 na valcový pruziny abys mohl dat
tvrdsi k vacce, zvetsi kanaly a uprav seriovy ventily
S fobií už se nedostane do historiků... Nacpat fobii do fa bloku je zase dost nákladný (nehledě na to, že jezdit s tím pak v historikách je nefér)... Já osobně (mít na to prachy) bych zůstal u toho FA/FEL a obrátil se na někoho z osvědčenejch motorářů...
21:32:03
01.05.2012
01.05.2012

vhml
-> Aidamgonnahate: to bych radsi celou suchou rozprodal a utrzene penize vrazil do motoru
21:25:52
01.05.2012
01.05.2012

palinator
Udělat na E85.

21:06:26
01.05.2012
01.05.2012

Aidamgonnahate
Raději bych méně než těch 50. Líbí se mi ta alternativa s motorem Fabia. Kdyžtak ještě mám nádobu suchého karteru která v autě bude zatím bez využití. Časem bych ty prsa asi někde koupil a nechal osadit. Vanu bych měl za pár šlupek takže to není nic nerealného ale jak říkám spíše do budoucna. Nejdřív se s tím autem chci naučit pořádně jezdit.
21:06:08
01.05.2012
01.05.2012

Čokin
www.engitec.cz/ a do mě.......

21:01:00
01.05.2012
01.05.2012

vhml
-> Aidamgonnahate: pokud ses ochoten do toho dat 50 a mas vlastni karby a potrubi, tak to nech postavit, za me doporucuju p. Zenkla, Mariánské lázně.
21:00:01
01.05.2012
01.05.2012

vhml
Obecně tam dej fabii, od krejbicha kup nejostrejsi vacku co umi nabrousit ze serie. Dej tomu KP11plus, použij hlavu 136 na valcový pruziny abys mohl dat tvrdsi k vacce, zvetsi kanaly a uprav seriovy ventily
20:59:09
01.05.2012
01.05.2012

Aidamgonnahate
Těch 10 bylo jen tak pro představu že za to nechci dát zase trilion .
Když to bude motor dobrý tak třeba i těch 50 by se na něj našlo.
Jinak NEchci motor se suchým karterem.
Edit : Nebo takhle. Je mi jasný že ho za 30 neseženu..:D
Když to bude motor dobrý tak třeba i těch 50 by se na něj našlo.
Jinak NEchci motor se suchým karterem.
Edit : Nebo takhle. Je mi jasný že ho za 30 neseženu..:D
20:57:14
01.05.2012
01.05.2012

Bery
říká se a není to daleko od pravdy,že co kůň to litr.pro tu představu)..motorářů je v čr dostatek,budeš mít z čeho vybírat
tak sypte jména a telefony)
tak sypte jména a telefony)
20:56:33
01.05.2012
01.05.2012

vhml
-> Aidamgonnahate: za 10 tisíc s požadovanou životností 20tis. moc závodní nebude...
20:54:06
01.05.2012
01.05.2012

bibendum30
20:46:51
01.05.2012
01.05.2012

Aidamgonnahate
Jo ještě představoval bych si do toho investovat kolem 10-30 tis.
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
:)
Zastavil:Aidamgonnahate