skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.6 jede na 3.
14:04:24
04.05.2012
04.05.2012

kenny00
Dnes jsem vyměnil celý svazek od řj a nic pořád zlobí.Ještě se podívám na ty hadičky ale už si nevím rady protože tlaky jsou dobrý a ventily taky .Ještě mě napadly O-kroužky na sání jestli to někde nepřisává jak psal Myschaak
22:39:56
02.05.2012
02.05.2012

myschaak AZNP K.Hora
tak jsem si vzpomněl na jednu perličku z učňáku,co přisávání falešnýho vzduchu u sání...tohle byl konkétně forman 1.3....a byla naprasklá hadice k posilovači...a jakoby to šlo na tři....
22:34:13
02.05.2012
02.05.2012

Pavel P@nkáč
-> kenny00: na 95 procent to el. byt nemuze kdyz to na nejake ot. jde a na nejake ne, kdyby byl KO kabel tak to vynechava nepravidelne nebo to jde na tri valce porad...
20:05:45
01.05.2012
01.05.2012

kenny00
Tak jsem dnes s tátou konečně měřil tlaky a jsou v pořádku měřily jsme kabely ke svíčkám a ty jsou ok ani vag neukázal žádnou chybu.Dnes jsem sehnal celý svazek od řj ke vstřikům protože to bude někde v el. instalaci takže až příjdou tak je vyměním a uvidíme.Má na to někdo jiný názor nebo zkušenost?
09:38:23
12.04.2012
12.04.2012

StepaNoFUN
-> kenny00: Pokud to v otáčkách jede normálně, ale ve volnoběhu na 3, tak to opravdu vypadá na kompresi (ventil, kroužky)... Tu sporadickou chybu (pokud se neobjevuje znovu) neřeš. Jak píše Milan - mohla se tam objevit tím odpojením.
21:40:05
11.04.2012
11.04.2012

kenny00
Tak žádná chyba od Pondělí .Ještě mě napadlo vytočit motor do 3000 a odpojit fajfku protože od 2000 to jede normálně to by pak znamenalo že to může být ventil nebo ne?
21:25:59
11.04.2012
11.04.2012

kenny00
jdu to napíchnout a hned napíšu
21:22:16
11.04.2012
11.04.2012

Milan 136
-> kenny00: to tam klidně mohlo naskočit tím odpojením za chodu.
Pokud prohození vstříků nepomáhá a závada by tam po vymazání skákala zpět, tak budou kabely. Nebo klidně i ta jednotka. ale spíš kabely
Pokud prohození vstříků nepomáhá a závada by tam po vymazání skákala zpět, tak budou kabely. Nebo klidně i ta jednotka. ale spíš kabely
21:19:24
11.04.2012
11.04.2012

kenny00
Je to tak píše to :vstřikovací ventil-zkrat na kostru sporadicky.Chyby jsem vymazal a zítra to napíchnu znovu.Když se jede víc jak 2000 ot. tak to jede normálně ale na volnoběh to cuká .Dneska jsem si půjčil měřák na komprese tak to co nejdřív změřím.Auto je tchána a ten s tím jezdí asi 16km denně .
20:46:18
11.04.2012
11.04.2012

StepaNoFUN
-> reher64: Ono špatná kostra, nebo něco takovýho může bejt dost závad... Chce to diagnostikovat kterej válec, proměřit kabeláž od jednotky ke vstřiku a pak řešit, jestli je to jednotka, nebo svazek...
20:23:15
11.04.2012
11.04.2012

Milan 136
-> reher64: kde má válec kostru?
nebylo to náhodou vstřikovací ventil-zkrat na kostru?
nebylo to náhodou vstřikovací ventil-zkrat na kostru?
23:37:05
10.04.2012
10.04.2012

reher64
Vždyť říkal že Vag mu ukázal špatnou kostru na válci, nebo něco takového. Takle to tam popsal.
22:57:01
10.04.2012
10.04.2012

StepaNoFUN
-> kenny00: Nejdřív bych začal diagnostikou, jelikož přerušenej kabel, případně jednotku by počítač napsal... A potom teprve rozebírat motor - jak už bylo napsáno - měření tlaků atd...
21:56:13
10.04.2012
10.04.2012

reher64
No tak nák sem to myslel tím že sem psal dej pod ně nádobky, akorát jsem to nerozváděl. Samozřejmě za prví jestli stříká a za druhé porovnat množství.
21:26:43
10.04.2012
10.04.2012

Milan 136
-> reher64: to ještě nic neřekne, že stříká. Pokud budou venku, tak je třeba změřit vstřikovaný množství
09:00:06
10.04.2012
10.04.2012

reher64
Jestli budeš mít ty tlaky ok. Tak vyndej střiky ze sání dej pod ně nádobku a řekn někomu ať zastartuje. Při tom pozoruj jestli jdou všechny ventili.
20:59:47
09.04.2012
09.04.2012

Pavel P@nkáč
jestli to neni v zapalovani ani vstriku tak zmerit tlaky, a zkus se podivat pod ventilove viko taky vydel jsem i KO vacku na 1,6ce a potom sla taky na tri
19:39:32
09.04.2012
09.04.2012

kenny00
Ok zítra je změřím a pak napíšu.díky
19:38:17
09.04.2012
09.04.2012

auta.petr
-> kenny00: Rozhodneš se podle toho, jaké budou tlaky, dřív nemá cenu laborovat. Na druhou stranu to klidně může být i přerušený drát ke vstřiku, ale nejrychlejší a nejjednodušší je začít těma tlakama.
19:35:30
09.04.2012
09.04.2012

kenny00
Je mi jasný že to tím být nemusí jen se snažim napsat co nejvíc poznatků.Já si od začátku myslim že to bude ventil.Co mi poradíš jako první věc změřit tlaky a co dál .Chtěl bych zkusit nejdřív věci bez větších rozebírání až jako poslední bych chtěl sundavat hlavu.Za odpovědi děkuju
18:11:42
09.04.2012
09.04.2012

auta.petr
-> kenny00: To když odpojíš konektor a nic to nedělá, ještě neznamená, že je to tím konektorem, to je jen známka toho, že ten válec nejde a klidně může být podpálený ventil, nebo třeba přiotevřený.
18:07:46
09.04.2012
09.04.2012

kenny00
Tlaky jsem ještě neměřil .ale odpojil jsem konektor na tom vstřiku a žádná reakce .Šlo by změřit přímo konektor od toho vstřiku digitální zkoušečkou jestli tam jdou nějaké impulzy?To auto to začalo dělat z ničeho nic a před tím se měnil jen výfuk.
17:57:24
09.04.2012
09.04.2012

auta.petr
-> kenny00: A co tlaky? Ty jsou dobrý?
17:52:19
09.04.2012
09.04.2012

reher64
Zkus jít po kabelech. (včetně konektorů) Od vstřiku až k jednotce, stím že když nic nenajdeš tak rozpůlit i jednotku, jestli tam není studeňák.
15:47:26
09.04.2012
09.04.2012

kenny00
Mám problém u Felicie 1.6 .Je tam nová lambda sonda kabely svíčky palec a pořád jede na tři.Vag ukázal chybu na válci špatná kostra nebo něco takovýho.Zkusil jsem prohodit vstřiky a pořád nejde ten stejný .Myslím si že to bude konektor na vstřiku .Je to možné?