skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zamrzla!
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 01.02.2012 do 02.02.2012, založil/a Martin/125/
18:29:18
02.02.2012
02.02.2012

stodvacet
-> Martin/125/ 01.02.12 12:14:06: Ventil kúrenia je ventil topení,kolega chtěl říct,že musíš při odvzdušňování mít puštěné topení.Doporučuji zvýšit otáčky motoru tak na dva tisíce a pak odvzdušnit ventilem v prostoru kufru.
09:46:32
02.02.2012
02.02.2012

sbf
'+ musi byt napriamo hadica medzi expanskou a termostatom, ak je tam co i len 2 cm prehyb nemusi to pustit bubliny
15:00:08
01.02.2012
01.02.2012

palinator
-> Martin14:


14:58:02
01.02.2012
01.02.2012

Martin14
-> Petr Volfik: Tak to ti ten fachman rekl spatne. To cumak ma byt do kopce, aby se to prave hromadil vzduch u toho vypousteciho kohoutu a tim padem lepe odvzdusnilo.
14:40:06
01.02.2012
01.02.2012

Petr Volfik
-> Martin/125/: Jj, topení dát naplno a zahřátý motor. Dobrý je když někdo trošku přidává plyn a ještě mi nějakej starej fachman řikal že je dobrý dát předek auta trochu z kopce aby byl v tý hadici kde se to odvzdušňuje větší tlak a líp to teklo.
12:52:57
01.02.2012
01.02.2012

Saimon
To mas este dobre
neksaj odekrijem skodu sadnem do nej namraza vznutra som kukal jak puk 
neksaj odekrijem skodu sadnem do nej namraza vznutra som kukal jak puk 
12:49:51
01.02.2012
01.02.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Martin/125/: zavri to nekam do garaze nebo treba do mycky ;-) kde je teplo motorem to tezko prostouchnes.
12:40:01
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
kurilo znamená topilo? :-) asi jo...žejo :-D ja si to neuvědomil co to znamená slovensky :-D
12:37:16
01.02.2012
01.02.2012

peti
-> Martin/125/: ventil kurenia je ten ktory otvaras packou vnutri, ktorym spustes kurenie, tak ten daj aby ti to kurilo, a odvzudnovaci je v predu v pravom rohu ako uz pisali
12:34:21
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
-> minno: tam jsou dva ventily nějaký? Kde je ten druhy? Ten ventil kurenia jak pises...ja nevim co to znamena...píšeš že mam nejdřiv otevřít tento a pak ten odzdušnovací...neznamená to ventil topení? Jako topení vevnitř tou páčkou dat naplno?
12:19:07
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
-> Karel.: jj vim kde se nachází...ja jen kdysi čet v nějake "chytré" knize že se to dělá tak že když dolejvam vodu tak mam nechat ten ventil otevřeny...ale to z něj pořád teče voda všechnu co dolejvam tam zaroven vytejká...udělam to tak jak ste mi poradili kluci :-)
12:17:05
01.02.2012
01.02.2012

Karel.
-> Martin/125/: jo je u PP blatníku pod víkem kufru, motor nech běžet není špatní mít zvýšený otáčky
12:14:06
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
a mam nechat při tom běžet motor a kde se nachazí nějaky ten ventil kúrenia,to je ten odzvdušnovací ventil?
11:57:03
01.02.2012
01.02.2012

minno
-> Martin/125/: v kufri pod kapotou pri nádržke ostrekovačov máš na hadičke čo vedie z kúrenia do chladiča, odvzdušňovací ventil. Zohreješ motor na prevádzkovú teplotu tak, aby už bol aj otvorený termostat, otvoríš ventil kúrenia naplno a potom otvoríš tento odvzdušňovací ventil a necháš otvorený kým neprestanú ísť bubliny. Kontroluješ výšku hladiny v expanzke.
11:51:53
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
tak už to povolilo...upustil jsem tri litry a dolil fridexem...a jak se to odvzdušnuje?
10:15:25
01.02.2012
01.02.2012

m8rinek
-> MATTESS: Tak nějak... i kdy je pravda, že už nějakej pátek plánuju výměnu chladiva, místo toho hnusu co tam je, ale v týhle zimě? Ani nápad...
10:13:25
01.02.2012
01.02.2012

MATTESS
-> m8rinek: jednoduše. Když má někdo spíše vodu než směs.... Já měl alespoň na -40 a nikdy jsem neměl problem.
Jako kolega před pár lety. Přijel do práce se š120 a byl vzteklý na auto, že v zimě to zamrzne a vaří, v létě to vaří. A když jsem mu řekl, že to není autem, ale uživatelem (jak se stará), málem vařil taky
Jako kolega před pár lety. Přijel do práce se š120 a byl vzteklý na auto, že v zimě to zamrzne a vaří, v létě to vaří. A když jsem mu řekl, že to není autem, ale uživatelem (jak se stará), málem vařil taky

10:08:03
01.02.2012
01.02.2012

m8rinek
Jak někomu může zamrznout Fridex při -14? Tady bylo -24°C a jediný co zamrzlo byl bowden tacha :D.
09:51:40
01.02.2012
01.02.2012

vhml
Kdo není připraven bývá překvapen.
Pravdepodobne primo v chladici nebo nekde u nej, kde na to fouka vzduch
Pravdepodobne primo v chladici nebo nekde u nej, kde na to fouka vzduch
09:34:25
01.02.2012
01.02.2012

john simple
stejný problém dneska při -17st. dej to do tepla stejně jako já, dolij neředěný fridex a odvzdušni
09:34:00
01.02.2012
01.02.2012

StepaNoFUN
Většinou chladič, nebo ty kolena od něj... Než se ohřeje voda co jde do chladiče, tak se rozjedeš a za jízdy je mu daleko větší zima
09:30:10
01.02.2012
01.02.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
to je blbý
09:26:36
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
Kde mohla nejpravděpodobnějc zamrznout voda ve škodovce? V chladiči? Nebo někde pod autem? Zamrzla mi dneska přez noc jak bylo těch -13,14...fridex jsem tam měl ale asi málo...vzadu to nezamrzlo,protože čidlo ukazovalo teplotu a vařil jsem...takže někde na potrubí co vede dopředu nebo chladič:-(
