
-> Sejki: jj






















rek bych ze u turba je daleko vetsi teplicko nez u 8 kanalu
nehlede na jizde po dalnici
letos nebyl cas uvidime jak pristi rok




...no nevím jak u 8-k, ale u 5-k by neměl být problém tam svody 3-1 z nerezu vyrobit j(jen konce trubek musí být svařeno nejlépe ze dvou nerez plátů na sebe....rádo to tam praská....to je u nerezi problém. Viděl jsem to tak u dvou vyrobených na zakázku), tak aby si je nasadil bez poškození chladiče a nutnosti demontáže sacího...






to není směrodatné.
ze saabtuningu mám taky za litr 10m sklokeramická. Když děláš z nerezu, tak to dělám u daného auta. Takže u erka či kila bych to musel dělatna "ostro" důvod je prostý. Nerez při ohřevu plamenem a při ohybání je náchylnější na hroucení stěn při ohýbaní a je tedy nutnost trubku naplnit jemným pískem. Jenže na škoduli s chladičem v zadu jsem ještě nedělal. Jak řikám max naživo. Nejsem profík, takže mi to trvá než se dostanu na konec, aby to vypadalo opravdu k světu.

musel sem na to hrubou silou. Druhou mám tu samo co ty Thermotec nebo jak se ten prevít jmenuje...jen v šedo-bílé barvě. Ten se časem rozpadá. U té první je jediný problém a to při omotávání
není tak houževnatá a blbě se tvaruje na svody...ale jak to zmákneš je to v cajku. Tu jsem koupil u DAVESe a do prvních asi 500km navíc vůbec nepálila, i když jsem ujel na jednu cestu 90km (Olomouc-Archlebov).
no zacáloval mi 7litrů a měl je jak ze škatulky...já byl rád a on taky...ale ta práce...).

















