Znovu vás po letech zdravím
No už mě nebavilo číst žvásty,co se zde píšou a hlavně co se týká lidí,které znám,spíš než co se týká mě.Většina těch nějvětších křiklounů má aspoň představu,jak vypadám a tak neni problém mě oslovit na nějakém srazu,akci,závodech a případné nedostatky vyřešit jak se řiká "z očí do očí".
Jinak,abych to zde uvedl na pravou míru a nebyla tu o svátcích taková nuda,tak ke grafu řeknu asi tohle : vačka přebrus od Krejbicha co nefunguje,hlava ode mě,která je uplně nahovno,motor postaven ze sériových dílů - jinak to totiž neumím,karburace čínský Fajs,rozdělovač jsem taky dělal já,takže okopírované od toho nejlepšího,odladěné to je taky ode mě,...takže celé je to jedno velké páchnoucí lejno zabalené do zlatého pozlátka za nekřesťanskou hromadu peněz,...nechápu,jak sem to vůbec dokázal,když tomu nerozumím a nejspíš má ten motor rezervu dalších 50kw,jenom kdyby to dělal někdo,kdo to umí,bržděné to je v M+H a to aktuálně,takže brzda podměřuje a má to tak o dalších 50% víc,takže realita od TOP ladiče a motoráře by byla nějakých 250kw,...popřípadě jsem si to "nafejkoval",ab
ych mohl jako vždy machrovat a být za kokota,že to nejde,dokud se to jinde za čas nestane samozřejmostí a samo sebou,až tam pojede někdo jiný,tak bude zase brečet,že tam má míň,jak předtím
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
...doufám,že jsem řekl vše a na nic jsem nezapoměl,kdyžtak mě prosím doplňte.
Realita je ovšem taková,že nechápu drzost člověka,co řekne,že Krejbich neumí přebrousit vačku a že ty vačky nejedou.Nejspíš jsem vyzkoušel všechny "výrobce" vaček co v ČR jsou a něco funguje líp,něco hůř,ale pořád si stojím na svém,že jsem se před 10 lety rozhodl nejlíp,jak jsem mohl a neměnil bych.
Další podstatná věc je ta,že brzda prostě měří pro všechny stejně a podle desítek měření,které jsem provedl i na 90% reálně.To jenom poslední dobou začal být standart 100kw z 1,3 na sedru a zakořenilo se to jak mohlo a když někdo nechce stát opodál,tak se vypouští do "éteru" další a další nesmysly,až to graduje na 160-170hp a 200Nm atmosféra z motoru z fáva,nejhůř z fábie a každý to samozřejmě chce....turbo,dusík atd.To je asi cesta k podobným parametrům a už se to pár jedincům povedlo.
V neposlední řadě je nejsnažší svůj neúspěch házet na druhé a jméno dělat pomlouváním,ale tak jsme jenom lidi a co víc by se dalo čekat od druhu,co způsobil dvě světové války
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Proti tomu je tvrzení "hele máš tam 120hp,ale brzda měří nahovno,když přijedeš ke mě,tak ti nabrzdím co chceš" tak nějak spíš pro zasmání...Samozřejmně závěr lidí,kteří vrazily do motoru X-tisíc a nepřineslo to nic jiného,než "placebo efekt" se dá také pochopit,...nikdo neřekne "to jsem ale debil,že jsem vyhodil tolik peněz" a přiznám si realitu.
Doporučil bych každému se přijet podívat na brzdu,stačí mě oslovit a zjistit krutou pravdu a nebo být příjemně potěšen,ale krutá pravda je mnohem pravděpodobnější
Nemám zde čas cokoliv řešit,mám svůj život,svoje starosti a mnohem důležitější,než "poměřování šulina" a z daného to je beztak zbytečné
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
,ale nemám rád,když se někdo otírá o mé přátele a nebo lidi,kterých si vážím a nutno podotknout,že takových,co si zaslouží mé uznání neni mnoho a pokud je dotyčný člověk ještě přítel,je to ta nejlepší kombinace.Vím prostě svoje a nemyslím si,že dokazování "kde jsem všude byl,koho znám a co sem viděl" má nějaký význam před lidmi,kteří si to vědět prostě nezaslouží a těch je kolem nás většina.
Doufám,že se někteří zasmáli,někteří si pobrečí a určitě se najde někdo,koho to pekelně vytočí
PS: hodnoty s trochou štěstí přečte každý,motor má najeto nějakých 5 000km a výsledek je po složení i teď téměř stejný.