skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fabia 1.4mpi 50kw cuka
prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 23.10.2011 do 29.12.2012, založil/a Jarda - zrušená registrace
10:08:43
29.12.2012
29.12.2012

Dušan
-> Jarda: ale od toho je u hrdla tlacitko na otevreni toho ventilu odvzdusneni
08:10:36
29.12.2012
29.12.2012

Jarda - zrušená registrace
-> Arnold 28.12.12 23:32:32: podarilo se Ti natankovat do odvzdusneni nadrze, stava se to bud kdyz das uplne plnou nebo kdyz nezasunes dostatecne pistoli

01:49:28
29.12.2012
29.12.2012

palinator
-> Dušan:
To neni snad jen nemoc Fábií ne? V koncernu ta kontrolka řve snad každýmu desátýmu autu.
E: podobně jako u Opelu "Check Oil Level".
To neni snad jen nemoc Fábií ne? V koncernu ta kontrolka řve snad každýmu desátýmu autu.

E: podobně jako u Opelu "Check Oil Level".

00:35:01
29.12.2012
29.12.2012

Arnold
-> Maťulo: fajne zkusím díky
-> castrol: stejně je tam už skoro zase rezerva

-> castrol: stejně je tam už skoro zase rezerva

00:27:05
29.12.2012
29.12.2012

castrol
-> Arnold: najlepsie vyjazdit jednu nadrz a az podom diagnostiku
00:24:53
29.12.2012
29.12.2012

Maťulo
-> Arnold: jo ale povoz sa na tom chvilu, nech sa preplachne vsetko... cerpadlo, trubky, filter, rampa + vstreky... 

00:22:52
29.12.2012
29.12.2012

Arnold
-> Maťulo: takže normálně nalít do nádrže a pak tu diagnostiku zkusit jo? 

00:10:01
29.12.2012
29.12.2012

James1991
-> Dušan:
Supr, díky.
Supr, díky.
00:09:51
29.12.2012
29.12.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Dušan: Nevis nahodou jestli to system meri pomoci stejnosmernyho proudu? Ja bych si to na skodovce klidne rozchodil, ale mam obavy, ze stejnosmerny proud bude jednu elektrodu zanaset
Ne ze by ta funkce k necemu byla, ale proc to nevyuzit.

00:07:36
29.12.2012
29.12.2012

Dušan
-> James1991: musis propojit ty 2 piny nejaky dratkem. Jde jen o zkrat. Je to kdykoli vratna uprava. Pak prestane pipat budik v palubce. Kazdopadne pokud je spatny cidlo vody atd tak to neovlivni.
00:04:42
29.12.2012
29.12.2012

James1991
-> Dušan:
A to, že furt bliká kontrolka hladiny kapaliny zneškodním tedy odpojením konketoru z nádobky?
A to, že furt bliká kontrolka hladiny kapaliny zneškodním tedy odpojením konketoru z nádobky?
00:01:55
29.12.2012
29.12.2012

Dušan
-> James1991: ze mas malo vody
23:53:42
28.12.2012
28.12.2012

James1991
-> Dušan:
To čidlo v nádobce teda slouží jenom k tomu čidlo, že auto vaří?
To čidlo v nádobce teda slouží jenom k tomu čidlo, že auto vaří?
23:49:12
28.12.2012
28.12.2012

Dušan
-> James1991: to cidlo v nadobce zkratuj dratkem to bude delat porad. Je to nemoc fabii
23:48:22
28.12.2012
28.12.2012

Maťulo
-> Arnold: neni to ani drahe... ja som to kupoval na jesen, je to tusim 300ml flasticka a je to na viac pouziti... za nejakych 23eur...
23:45:15
28.12.2012
28.12.2012

Arnold
-> Maťulo: fajn zkusím 

23:43:30
28.12.2012
28.12.2012

Maťulo
-> Arnold: skus si najprv kupit aditivum do palivovej sustavy od PROTEC a precisti si to vsetko podla navodu na pouzitie... nalieva sa to do nadrze do benzinu... a potom skus este raz tu diagnostiku...
23:39:24
28.12.2012
28.12.2012

Arnold
-> Maťulo: myslíš vstřikovač jo??
23:37:53
28.12.2012
28.12.2012

Maťulo
-> Arnold: niektory vstrekovac...
23:37:43
28.12.2012
28.12.2012

James1991
-> Bagrr- máma mele Emu: -> Maťulo:
Díky, zkusím vyměnit a uvidíme.
Díky, zkusím vyměnit a uvidíme.
23:34:41
28.12.2012
28.12.2012

Arnold
-> Maťulo: jaj zapoměl jsem je to r.v. 2002
23:33:35
28.12.2012
28.12.2012

Maťulo
-> Arnold: aky je to rok vyroby?
23:32:32
28.12.2012
28.12.2012

Arnold
dotaz:
Mám 1.4 MPI 50 kw najeto má 176 ××× km a svítí pořád kontrolka elektronika motoru diagnostika bez chyby vymazalo se to a po natankování se znovu rozsvítila a už nezhasla auto jede normálně ale asi to bude nějaké čidlo na motoru co myslíte? špatný benzín asi ne co?? díky za odpovšdi
Mám 1.4 MPI 50 kw najeto má 176 ××× km a svítí pořád kontrolka elektronika motoru diagnostika bez chyby vymazalo se to a po natankování se znovu rozsvítila a už nezhasla auto jede normálně ale asi to bude nějaké čidlo na motoru co myslíte? špatný benzín asi ne co?? díky za odpovšdi

23:29:50
28.12.2012
28.12.2012

Maťulo
-> James1991: presne jak pise -> Bagrr- máma mele Emu: tiez mam feldu a mal som rovnake priznaky, ale spravil som si najprv diagnostiku a ta ukazala cidlo teploty vody... je to to v domceku na termostat! 

23:28:02
28.12.2012
28.12.2012

Bagrr- máma mele Emu
-> James1991: To bude mít souvislost... Nám tenkrát felda taky začla blbnout a pak vůbec nešla nastartovat a bylo to vadným teplotním čidlem...
23:24:45
28.12.2012
28.12.2012

James1991
-> Maťulo:
Že jo. Netušíš kde by to čidlo mohlo být? To v nádobce to není, kvuli němu jsem nádobku kupoval novou.. V domku termostatu jako u Favorit a eMka atd.to asi nebude co?
Ještě vyřešit problém č.1.
Že jo. Netušíš kde by to čidlo mohlo být? To v nádobce to není, kvuli němu jsem nádobku kupoval novou.. V domku termostatu jako u Favorit a eMka atd.to asi nebude co?
Ještě vyřešit problém č.1.
23:12:17
28.12.2012
28.12.2012

Maťulo
-> James1991: termostat + cidlo teploty vody... 

23:09:45
28.12.2012
28.12.2012

James1991
Snad tu někdo pomůže. Jedná se o Fabii 1.4 44kw benzín.
1.) Přítelkyni to udělala zatím pouze jednou, ale dneska to udělala asi 6x. Když auto stálo po jízdě cca 3hodiny, tak po nastartování a běhu cca 10vteřin , zdechlo a takhle asi 4x po sobě, pod plynem držela pravidelně bez problému a to samé při jízdě, která byla plynulá. po příjezdu kdy se auto jakš takš zahřálo už nezdechala. Je pravda, že trochu kolísají otáčky na volnoběh, ale je to téměř neznatelné. Čím by to mohlo být, netušíte? Že by škrticí klapka?
2.) Poslední dobou začal ukazovat málo, nebo vůbec těploměr chladicí kapaliny. To, že furt bliká kontrolka že auto vaří by mě tak netrápilo, ale spíš to, že teploměr ukazuje jednou přesně na polovině, jednou vůbec, jednou je ve čtvrtině a tak podobně... Hadice od chladiče je popůl hodinové jízdě vlažná a chladicí kapalina má tipuji kolem 50 stupňů. Čím by to mohlo být, že by termostat?
Díky moc za rady, tipy a pomoci
1.) Přítelkyni to udělala zatím pouze jednou, ale dneska to udělala asi 6x. Když auto stálo po jízdě cca 3hodiny, tak po nastartování a běhu cca 10vteřin , zdechlo a takhle asi 4x po sobě, pod plynem držela pravidelně bez problému a to samé při jízdě, která byla plynulá. po příjezdu kdy se auto jakš takš zahřálo už nezdechala. Je pravda, že trochu kolísají otáčky na volnoběh, ale je to téměř neznatelné. Čím by to mohlo být, netušíte? Že by škrticí klapka?
2.) Poslední dobou začal ukazovat málo, nebo vůbec těploměr chladicí kapaliny. To, že furt bliká kontrolka že auto vaří by mě tak netrápilo, ale spíš to, že teploměr ukazuje jednou přesně na polovině, jednou vůbec, jednou je ve čtvrtině a tak podobně... Hadice od chladiče je popůl hodinové jízdě vlažná a chladicí kapalina má tipuji kolem 50 stupňů. Čím by to mohlo být, že by termostat?
Díky moc za rady, tipy a pomoci
08:23:07
01.11.2011
01.11.2011

suri
-> Jarda: origo to nebude si myslím
proti felicii lepšie umiestnenie síce je ale to je všetko , problémy z trubkami pri výmene sú často zvlášť keď už je to vykrehnuté po rokoch , a osobne spravím feliciu rýchlejšie a jednoduchšie ako toto ...
proti felicii lepšie umiestnenie síce je ale to je všetko , problémy z trubkami pri výmene sú často zvlášť keď už je to vykrehnuté po rokoch , a osobne spravím feliciu rýchlejšie a jednoduchšie ako toto ...
07:39:36
01.11.2011
01.11.2011

Jarda - zrušená registrace
tak to byl palivovej filtr - dal jsem tam cinskou viku za 115kc a je to OK
byl tam nejakej rakouskej - muze to byt jeste origo z vyroby? (auto je r.v.2002)
koupil jsem jeste jeden do zasoby, kdyby ta vika nefungovala, je v krabicce skoda originalni dily a je taky cinskej :/ UHI - stal 215kc - muze to byt origo?
a jeste jedna otazecka: docela jsem domrsil ty hadicove spony
existuji na to nejake spesl kleste? ikdyz ted by ty kleste asi nefungovaly
a z autorizovaneho servisu by me s tim vyhodili
jinac umisteni filtru oproti favorit/felicia je rozumejsi - alespon jedna vec... zato ty tvrde palivove hadice mi neprijdou jako nejlepsi reseni, myslim, ze se casem budou lamat
byl tam nejakej rakouskej - muze to byt jeste origo z vyroby? (auto je r.v.2002)
koupil jsem jeste jeden do zasoby, kdyby ta vika nefungovala, je v krabicce skoda originalni dily a je taky cinskej :/ UHI - stal 215kc - muze to byt origo?
a jeste jedna otazecka: docela jsem domrsil ty hadicove spony



jinac umisteni filtru oproti favorit/felicia je rozumejsi - alespon jedna vec... zato ty tvrde palivove hadice mi neprijdou jako nejlepsi reseni, myslim, ze se casem budou lamat

21:36:16
23.10.2011
23.10.2011

Milan 136
-> Jarda: na zkoušku to jde provizorně propojit. Zkusil bych změřit, kolik dávají vstřiky
21:35:00
23.10.2011
23.10.2011

Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136: diky, to jsem si myslel, kdyz bych vedel, ze to tim je, tak to upravim, ale takto naslepo :/
21:32:50
23.10.2011
23.10.2011

Jarda - zrušená registrace
-> suri: tezko rict, ale normalne to na 3 nejde... jdou vsechny
21:31:03
23.10.2011
23.10.2011

Milan 136
-> Jarda: mají jiný svorkovnice. Po úpravě lze použít oboje
21:29:55
23.10.2011
23.10.2011

Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136: mam vstriky i listu z feldy 1.3 mpi, to tam asi nepujde ze?-> vhml: kdyz se to vic toci, tak je to lepsi...
21:29:06
23.10.2011
23.10.2011

suri
a viete rozoznať pri tom cukaní či to ide na tri valce , alebo tak , začal by som sviečkami a filtrami , a kontroloval zapalovaciu lištu , vstrekovače a mrkol aj na snímač tlaku v sacom potrubí
21:12:41
23.10.2011
23.10.2011

vhml
Zavisi to na poloze plynu, nebo otackach?
20:54:56
23.10.2011
23.10.2011

Milan 136
-> Jarda: to může být hodně věcí. Zkušebně bych si někde zkusil půjčit lištu, ale spíš to tipuju na vstřik
20:53:07
23.10.2011
23.10.2011

Jarda - zrušená registrace
dela to jen pri zatezi - jizda do kopce (sotva to jede a cuka), jinak jede uplne normalne, diagnostika je bez chyb... auto ma najeto asi skutecnych 94tis. km
Napada nekoho, co to muze byt? palivovy filtr? ale to by hodilo prilis chudou smes...
Pak je jeste trochu nestabilni volnobeh (lita to od 750-850 /min., ale to dela od zacatku, asi trosku klapka, nezhorsuje se to...)
Napada nekoho, co to muze byt? palivovy filtr? ale to by hodilo prilis chudou smes...
Pak je jeste trochu nestabilni volnobeh (lita to od 750-850 /min., ale to dela od zacatku, asi trosku klapka, nezhorsuje se to...)