Hlava vlozky motor 136

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 14.04.2011 do 14.04.2011, založil/a pap
řadit dle data
22:08:21
14.04.2011
pap
dnes som to mal znova nastartovane a nejako sa to pochytalo, dam tomu este cas. dik za ochotu vsetkym.
18:13:40
14.04.2011
Kuladmin
1. Kontroloval jsi roviny - presahy vlozek?

2. pokud jsi snimi hnul nebo tekla voda dole spoj vlozka blok tak ven vse ocistit zabrousit a vymezit vuli a nastavis presahy

3. zavity cisty srouby cisty

4. zkontrolovat rovinost hlavy vcetne povrchu - vyzrana hlava apod

5. zkontrolovat ventily zda zaviraji a tesni - tos udelal pripadne zabrousit a usadit

6. utahovat z prostredka na kraj momentovym klicem atd.

7. nastavit ventilove vule

Pokud jsi zhruba toto udelal melo by to byt ok az na to menit krouzky pripadne mit uz vydreny pisty tak je to onicem a navic kdyz budou dole saly ko tak taky onicem a jeste navic ten motor timhle krokem priblizis smrti



Pak uz jen nove svicky kabely vicko a palec a musi to makat.
18:01:34
14.04.2011
pap
-> Dušan: ked som utahoval hlavu, tak zacala vytekat voda z bloku ako ked povolis hlavu a zacne ti tiect voda spod tesnenia, ked ti tam nejaka zostane. Mas na to vysvetlenie ? Nebolo to zo zavitov.
18:01:22
14.04.2011
koumák66
Jo válce umí udělat soudek pokud se tam dájí příliž velké přesahy a čím větší vrtání, tím to udělá víc.
16:50:10
14.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: No treba nepali pac neni co zapalit, to tak zcestne neni.



Jinak ovalna vlozka se mi moc nezda. To bych spis veril, ze vlozka udela soudek, pokud se daj velky presahy a hlava se pretahne 3 To udelal kamarad a pak mu odesly kruhy a celej motor sel do hajzlu.
16:43:34
14.04.2011
MOLSO
-> Dušan: to ti je taky kurva moment ze vytlaca molekuly vody zo zavitov 3 3 3
16:36:27
14.04.2011
vhml
Myslíš že výměnou vložky vyřešíš chybu v elektrice když to nepálí? 3
16:35:44
14.04.2011
Dušan
-> pap: nechapu jak ti tam nekde tece voda pri utahovani
15:43:25
14.04.2011
pap
-> minno: mal som to otvorene, tesnost hlavy skusana tak, ze som nalial do kanalov benzin, v priebehu 12 hodin ta hladina nepoklesla tak aby som pochyboval o ventiloch, a ku 4 ide elektrika. Ako si vysvetlujes to, ze ked utahujes hlavu, tak ti z bloku pod tesnenie tecie voda ? Nemoze byt kriva hlava ? urcite to s tym suvisi.

Este som si spomenul, ze kazda vlozka bola pod urovnou chodu kruzkov od karbonu.
upraveno 1x, naposled 14.04.2011 15:45:14
13:45:53
14.04.2011
Evž@
-> pap: má pravdu ten chlapec -> minno:



změř tlaky
13:38:59
14.04.2011
minno
oválna vložka to je podľa mňa blbosť. Ak 4. valec nepáli, treba najskôr skontrolovať, či k nemu ide elektrika :-) a ak ide a sviečka je tiež OK a hádže iskru, tak je ten valec bez kompresie = podfúknuté, netesné ventily v hlave, alebo total v prdeli vložka. Rozborke sa asi nevyhneš.
13:12:02
14.04.2011
pap
Mam tento problem, motor dlhsie stal (aspon 5 rokov) a siel tak na 2-3 valce,plus nejaky modry dym takze som zhodil hlavu a vymenil kruzky, poskladal spät, ale nic sa nezmenilo, 4-ka evidentne nepali, lebo ked vytiahnem kabel od sviecky, chod motora sa skoro vobec nezmeni. Dostal som radu, ci nieje vlozka prilis ovalna ale toto som bohuzial nekontroloval. Ked som hlavu utahoval, tak z bloku okolo vloziek pri stvrtom valci tiekla este voda. To by znamenalo, ze vlozka ked sa hlava utiahla budu este ovalnejsia. Teraz moja otazka: moze to byt vlozkou, alebo je kriva hlava ? musim to znova otvorit ?

dik za rady vsetkym
Extreme Tyres