predstih

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 13.04.2011 do 13.04.2011, založil/a tekno.kamil
řadit dle data
23:54:56
13.04.2011
Nepér
Ještě mě napadlo jiné přirovnání... předčasná detonace, to zní jako to... 3 3 3
23:52:46
13.04.2011
Nepér
Samozřejmě se to nerozpadne hned, musíš jet několik kilometrů za souvislého zvuku vznětového motoru, kadle kadle kadle 3 - v nízkých, nebo za zvuku uvolněného menšího kladívka, poletujícího po hliníkové hlavě motoru - ve vyšších otáčkách. Já bych pořád rád sehnal to čidlo klepání a připojil ho na NF vstup autorádia, vždyť je to normální piezo snímač, jako na některý hudební nástroje, co se chvějí 1 to pak musí bejt krásně slyšet.
upraveno 2x, naposled 13.04.2011 23:56:34
23:17:32
13.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> aceboss 13.04.11 22:46:43: JJ detonační spalování přesně jak popsal Nepér. Chvěje se píst ve vložce a proto se při špatně nastavené předstihu rozpadnou kroužky a nebo celej píst. Ventily poznáš na volnoběh, tak mě to učil strejda.
23:02:18
13.04.2011
Nepér
Hele, bůhví, co v tom klepe, důležitý je, že je to proto, že se to moc brzo zapálí a moc rychle se to rozhoří a ta energie se začne uvolňovat před HÚ a tak vlastně tlačí motor chvíli proti, jsou tam nějaký tlaky a taknějak to při tom ťuká 3

A každej tomu říká jinak.
22:46:43
13.04.2011
aceboss
-> Tuner#2: Co by to bylo jiné?detonace.....já jsem mladej a pořád se učím ale když mi to řekl i mechanik který je ted v důchodu tak nemám důvod mu nevěřit,ale rád se poučím...4
22:39:12
13.04.2011
Nepér
Tak já to zkoušel zatím jen na tu N95 a mám krapet vyšší kompresi. Cca 7° na volnoběh už bylo moc, pod plynem to do kopce ťukalo.
22:32:53
13.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 13.04.11 19:04:11: Ty máš na volnoběh s 880tkou jen 5°? Já mám 14, pravda na 100octan.



-> aceboss 13.04.11 21:13:29: To nejsou ventily co se ozve...
21:13:29
13.04.2011
aceboss
-> tekno.kamil: Já mám v podobné konfiguraci v eRku MPI a ETZ s 860 a předstih mám 3 stupně..... ventily se ozvou jen krátce po dobu asi 2-3s po sešlápnutí plného plynu pak se ztratí 4
19:04:11
13.04.2011
Nepér
S 860 rozdělovačem a sníženou hlavou a N95 budeš rád, když zůstaneš na těch pěti dole, ono to někde ve 4000 rpm udělá 25°, což už může bejt při pedálu na podlaze moc. Já mám dole 5° z 880 rozdělovačem i s ubranejma závažíma... neni to nic moc, páč dole by to určitě sneslo víc ale pak už to klepe zase nahoře pod plynem.
upraveno 1x, naposled 13.04.2011 19:04:56
15:43:48
13.04.2011
Nwkt
-> tekno.kamil: Já měl taky 10, ale na úplně jinym motoru 3
15:43:15
13.04.2011
tekno.kamil
nekde jsem cetl za mel dokonce 13 je to mozny?
14:35:32
13.04.2011
Evž@
-> tekno.kamil: pokud máš klasický rozdělovač 860 tak cca 5° ...potom můžeš lehce doladit
13:49:41
13.04.2011
tekno.kamil
a jeste jsem zapomel ze mam bezkontakni zapalovani
13:42:56
13.04.2011
tekno.kamil
nevite nekdo jakej se ma nastavit predstih kdyz mam favorit 135 a je tam ostra vacka 280/280 snizena hlava o 1mm vylesteny kanaly a zvetseny,stocenej setrvak a remenici na klice.Kolik by se mel nastavit jestli mate nekdo skusenosti?dekuju
Extreme Tyres