
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
uprava motoru s Lpg
20:04:26
15.04.2011
15.04.2011

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jen tak mezi řečí, měřil jsem průtok vstřikovače z 50kW BMM a za minutu to našlehalo okolo 800ml benzínu což je víc než daj 4 vstřiky z UNA turba, takže myslím že změnou vstřikovače bysis nepomohl. nehledě na to si myslím že ty 40 a 50 budou stejný
... co ale vždy platí u LPG že průměr klapky dělá hodně.... hlavně dobrou hlavu, aby ventilová sedla něco vydržela. u LPG to bývá častý problém...

19:54:04
15.04.2011
15.04.2011

petřík
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jde mi jenom o to aby s tim nějak nevzrůstala spotřeba ale to by asi při použití seriovejch dílů nemělo že ? nevíš jakej je rozdíl ve vačkách ? jenom je ta 40tka tupější nebo je tam změna i ve zdvihu ? jestli by třeba nemělo smysl sehnat z mpička tam je tušim náká 254ka... ale je to jenom nápad kldině mě odraď
19:36:03
15.04.2011
15.04.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> petřík: kus za kus a vymenit i ŘJ ..ale i s 40kw ŘJ to pojede..
16:28:13
15.04.2011
15.04.2011

petřík
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: takže by mělo přínos sehnat vstřikovač a sací potrubí z 50kw bmm ? jak je to se zástavbou jenom vyměna kus za kus nebo se taky nastavuje klapka za pomocí diagnostiky jako u mpi ?
10:31:37
15.04.2011
15.04.2011

petřík
-> vhml: tak hlava snížená o 1mm tim bych měl bejt snad někde kolem komprese 50kw bmm víc jsem nechtěl zase kvuli spootřebě. když bych dal teda sací potrubí a vstřikovač z 50kw bmm popere se s tim jednoitka normálně ?
22:21:40
12.04.2011
12.04.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: klapky 40 a 50kw BMM stejné nejsou, 50kw má víc v prumeru,to samé platí i pro sací potrubí 40 vs 50kw bmm
21:48:10
12.04.2011
12.04.2011

vhml
-> petřík: 40kW má žalostně málo. Dal bych kompres 10,5. S tím se případně popere i N95 ještě pořád.
21:44:00
12.04.2011
12.04.2011

Kuladmin
-> petřík: 40kW BMM ma kompresni pomer 8,8:1
50kW BMM ma uz 9,7:1
a jen pro doplneni 40kW Mpi 9,5:1 a 50 10:1
a klapky 40 a 50bmm jsou mylsim uplne stejny
taky me zacina trosku hlodat proc mam taky tak malo - mam taky jen 40kW BMM ne ze by me to nestacilo ale kdyz pak ridim 50kW Mpi tak mam pocit ze mi nekdo zmensil kolecka v prevodovce
50kW BMM ma uz 9,7:1
a jen pro doplneni 40kW Mpi 9,5:1 a 50 10:1
a klapky 40 a 50bmm jsou mylsim uplne stejny
taky me zacina trosku hlodat proc mam taky tak malo - mam taky jen 40kW BMM ne ze by me to nestacilo ale kdyz pak ridim 50kW Mpi tak mam pocit ze mi nekdo zmensil kolecka v prevodovce

21:33:02
12.04.2011
12.04.2011

petřík
-> vhml: nemáš tedkon v hlavě kolik má kompresy ta 40kw felda? myslel jsem že bych šel na kopresy jako máj ty 50kw jednobody ale když myslíš že ještě víc tak možná to zkusim , nechci zase dělat nic co mi tu spotřebu nějak znatelně zvedne koupil jsem si to právě z duvodu uspory peněz takže jezdit za 11 plynu by už nemělo ten efekt.
21:30:19
12.04.2011
12.04.2011

petřík
-> Marra: zas takový zvrácenosti nechci :-D šlo by použít třeba vstřikovač z 50kw bmm ? je tam větší klapka?
21:29:37
12.04.2011
12.04.2011

saSaT
-> Marra: větší klapka neškodí nikdy

21:29:29
12.04.2011
12.04.2011

vhml
Zvýšit KP, budeš-li provozovat jenom na LPG vůbec se bát KP 10,5 a vyšší. Klapku nezvětšíš, difuzor kterej je na plyn zbytečnej to nemá. Hodně udělá obohacení směsi, leč na velký úkor spotřeby
21:24:38
12.04.2011
12.04.2011

Marra - zrušená registrace
větší klapka by neublížila myslím. ideální by bylo jí přifouknout malým turbem..
20:25:07
12.04.2011
12.04.2011

petřík
-> suri: jj já spolehal spíš na nějaký LPG isty který mají zkušenosti a potvrdili mi tu hlavu třeba- vim že jsem to někde četl ale už nevím kde a kdo to psal taky ne...
20:18:12
12.04.2011
12.04.2011

suri
-> petřík: tak potom testuj , v tomto ti neporadím
20:16:28
12.04.2011
12.04.2011

petřík
-> suri: to je zase poměrně složitý (poměrně) ale spíš jde o to že to mám na denní ježdění a nechci tam nic za co bych mohl bejt buzerovanej... leda to předělat na 50kw jednobod ale spíš bych zatim něco mín náročnýho na čas kdy to auto bude rozkuchaný
20:10:02
12.04.2011
12.04.2011

suri
-> petřík: prvá vec čo by ma srala že je to slabší jednobod , ten motor nijako výkonom neovplýval a je asi najhorší čo tam bol , keby to bolo na mpi prerobené a 50kw tak by to bolo lepšie
20:07:46
12.04.2011
12.04.2011

petřík
Mám feldu jednobod 40kw a chci se zeptat jaký ůpravy se pro motory na plyn hoděj (vím že ty samí co na benzin jde mi o to jestli něco není pro ten plyn užitečnější atd - jako třeba u karburátorovejch mtoorů velký difuzora atd.) někde jsem se dočetl že na plyn je lepší mít větší kompresy - bylo by k něčemu teda dostat se na kompresy jako má 136tka ? mám doma hlavu z fabie 1,4 tak že bych ji o milimetr snížil a tim bych se měl +- dostat na kompresy jako měla 136 (o ty hlavě už jsem psal v jinem tematu.) díky