skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hlava fab na bmm 40kw
14:44:04
07.04.2011
07.04.2011

suri
-> petřík: nečakaj od toho nič , na mpi máš 8 driek a chodí to tak isto ako z 7mm driekom , skôr je to placebo efekt
14:43:40
07.04.2011
07.04.2011

petřík
-> vhml: tak jestli je větší průměr kanálu a menší dřík tak asi mělo smysl to tam třeba s lehkym sníženim dát nebo je to kravina na seriovej SW a seriovou vačku ? jenom mě to prostě napadlo že ji mám doma tak že by měla využití. napadlo mě udělat tam kompresy jako má 50kw bmm a dát to tam ale třeba je to vážně vzhledem k vačce zbytečný tu kompresy navyšovat a akorát to bude víc žrát..
14:41:39
07.04.2011
07.04.2011

petřík
tak pardon měl jsem za to že jsou ty ventili větší. každopádně dřík je 7mm. hlava je to z 50kw verze
21:35:20
06.04.2011
06.04.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> petřík: přínos více-méně žádnej, ale když ji máš tak si ji tam pro ten pocit dát můžeš..
16:22:58
06.04.2011
06.04.2011

vhml
Ventily jsou stejný kromě dříku, spalovák je stejný. Liší se průměr a tvar kanálu dle výkonu fabie 44/50kW
16:21:09
06.04.2011
06.04.2011

suri
-> petřík: ako si prišiel na to že sú tam väčšie ventily? je tam iný driek a iný tvar kanála
16:20:10
06.04.2011
06.04.2011

petřík
bude mít nějakej přínos možnáž hlavy z fabie 1,4 mpi na feldu bmm 40kw LPG ? vim že tam jsou větší ventily s tenčíma dříkama tak teoreticky už jen proto by to mohlo být lepší . průměr kanálů je stejný nebo má ta fabie větší ? a poslední otázka - jaká mi z tohohle kompletu vyleze komprese ? (jde mi o to jestli nemá třeba ta fabie objemější spalováky a tudíž bych musel hlavu snížit abych docílil stejný komprese jako to mělo se starou hlavou atd... (hlavu mám doma tak jestli to má nějakej byť malej přínos určitě bych ji tam dal)