skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1,9tdi 81kw Asv
21:24:46
05.04.2011
05.04.2011

Milan 136
-> Pavell: protože přes noc trochu spadne nafta a přes den už to nestihne. Filtr zůstane pod hladinou.
21:21:18
05.04.2011
05.04.2011

Pavell
-> Milan 136: dobře, hned zítra to zkusim znovu....Kdyby to bylo sítkem, proč to pak už funguje normálně?
21:15:20
05.04.2011
05.04.2011

Milan 136
-> Pavell: tam je klasika závit. Je na to spešl klíč. Ale podle mě šroubovák, kladívko a mírný poklepy to povolí. S tím žhavením z hlavy netuším. Jak dlouho a kdy to žhaví
21:12:54
05.04.2011
05.04.2011

Pavell
-> Milan 136: je to jak pííšeš, 2 hadičky. konektor, ale nešlo mi s tim pootočit.Takže je tam normální zavit jo? takže když bych to vyčistil, co už mi radilo víc lidí, a nepomůže to,tak zbývá jen čidlo?
Jak je to stim žhavenim teď, když je teplo. Od kolika stupnů to nežhaví vubec?Nikdy předtim jsem naftu neměl, tak jsem v tom laik
Jak je to stim žhavenim teď, když je teplo. Od kolika stupnů to nežhaví vubec?Nikdy předtim jsem naftu neměl, tak jsem v tom laik
21:10:11
05.04.2011
05.04.2011

Kuladmin
-> Pavell: K te diagnostice nestaci jen cist pameti zavad ale chce sledovat hodnoty ktere prave lezou z jednotlivych cidel apod.
Tu pamet zavad cte kdejakej jouda ale malokdo prave sleduje ty hodnoty.

Tu pamet zavad cte kdejakej jouda ale malokdo prave sleduje ty hodnoty.
21:09:05
05.04.2011
05.04.2011

Milan 136
-> Pavell: sítko je jednoduchý. stáhneš dvě hadice(bacha na prohození, zpátečka je modrá),odpojíš svorkovnici a vytočíš tu plastovou převlečnou matku. Pak je to jen nacvakaný do sebe, jednoduše se to dá rozebrat a vymýt. A posviť si do tý nádrže na dno. teplotní čidlo to napíše vadný jak kdy. je třeba kouknout na bloky naměřených hodnot v motoru a v panelu přístrojů. čidlo je dvouokruhový a nesmí se to lišit. Nikdy to není stejný, ale o víc jak 2 stupně by to být nemělo
21:07:20
05.04.2011
05.04.2011

alpin
-> Pavell: sitko vyberieš tak že naokolo máš také očká , tie jemne poohýnaš a ono ti to už nejako vypadne
21:05:42
05.04.2011
05.04.2011

Pavell
jak se dostanu k tomu sítku? Podařilo se mi jen odpojit hadičky a konektor od plováku, vypadá to jako víko od barelu, s kterym nešlo pootočit..
21:03:19
05.04.2011
05.04.2011

Pavell
motor má opravdových 130tis. Chtěl jsem vyčistit sítko v nádrže, ale nedostal jsem se k němu. Chci vyčistit tohle a pak jsem měl v plánu to čidlo. Pár lidí mi to taky radilo. Když by to nebylo tohle, čim by to ještě mohlo být? Nikde na PC jsem nebyl. Pokud by čidlo dávalo falešné hadnoty, tak by to diagnostika stejně neodhalila.
20:59:07
05.04.2011
05.04.2011

Milan 136
-> Pavell: Byl jsi někde na diagnostice? Může to klidně dělat teplotní čidlo. Ty žhavičky fungují všechny určitě?
Ale nejspíš to vypadá, že spadne nafta. Pokud to je od tankování(jestli byla prázdná nádrž), tak se tam hnul nějakej humus v nádrži a přicpalo se to.
Kolikrát nechápu, kde se tam ten humus bere. Nedavno jsem čistil a vytíral nádrž do sucha, protože na dně byla vrstva slizu.
Ucpala sítko na modulu v nádrži a naftovej filtr a auto nešlo nastartovat.
Může to být i tvůj problém. kolik má najeto?
Ale nejspíš to vypadá, že spadne nafta. Pokud to je od tankování(jestli byla prázdná nádrž), tak se tam hnul nějakej humus v nádrži a přicpalo se to.
Kolikrát nechápu, kde se tam ten humus bere. Nedavno jsem čistil a vytíral nádrž do sucha, protože na dně byla vrstva slizu.
Ucpala sítko na modulu v nádrži a naftovej filtr a auto nešlo nastartovat.
Může to být i tvůj problém. kolik má najeto?
20:41:59
05.04.2011
05.04.2011

Pavell
Takže. Vlastním zhruba měsíc a půl octu. Problém mam se startem .Skoro pravidelně ráno špatně chytá. Né že by dlouho točila, ale chytne jakoby ne všechny vélce naráz, blbě se to popisuje. Pak už během dne vždy na cvrnknutí. problém se objevil řekl bych po prvním natankování, kdy jsem omylem natankoval obyč naftu prý pro kamiony. Byla to benzína EQoil, kde mají i optimal diesel a já vzal jen diesel. Prý by to nemělo vadit, ale mě se prostě zdá, že když tam byla nafta ještě původního majitele(šváry), který s tim nikdy neměl problém, tak chytala krásně i v mrazech. Těsně před prodejem jsem s nim měnil žhavičky. Prý byly 2 špatný. Pak to začalo, řešil jsem nejdří žhavení, prostě funguje. Naposled jsem vyměnil naftovej filtr, který měl najeto přes 30tis KM. Hned druhý den ráno 100% start.Takže jsem si myslel, že mam vyhráno .Ale problém se vrátil.
Takže motor chytne napoprvý, rychle, ale zaklepe se, zahulý bílomodře.Takže co stim? nechci bezhlavě začít měnit vše co se dá.
Takže motor chytne napoprvý, rychle, ale zaklepe se, zahulý bílomodře.Takže co stim? nechci bezhlavě začít měnit vše co se dá.
20:40:06
05.04.2011
05.04.2011

Milan 136
-> Pavell: tak povídej

20:36:14
05.04.2011
05.04.2011

Kuladmin
-> Pavell: Hromada z nas ma i tydle ,,moderni,, autaky abychom ty starsi setrily 

20:33:35
05.04.2011
05.04.2011

Pavell
aha,tak sláva.Tak napíši svůj problémek.
Jinak chtěl bych podotknout, že mam taky stodvácu s kterou moc rád lítam, a na kterou nedam dopustit.Vim, že se tady nerado řeší moderny, ale na jiných forech jsem toho moc nedozvěděl, tak zkoušim osvědčenou klasiku virtu
Jinak chtěl bych podotknout, že mam taky stodvácu s kterou moc rád lítam, a na kterou nedam dopustit.Vim, že se tady nerado řeší moderny, ale na jiných forech jsem toho moc nedozvěděl, tak zkoušim osvědčenou klasiku virtu
20:28:38
05.04.2011
05.04.2011

Kuladmin
-> Pavell: Napis rovnou co chces.

20:23:55
05.04.2011
05.04.2011

Pavell
Zdravim. Ještě než začnu psát o problému, který mě trápí, je tu někdo, kdo se trochu vyzná v problematice naftových motorů?