pomoc z prestavbou na mpi

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 22.03.2011 do 23.03.2011, založil/a favorit07 - zrušená registrace

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Stejně to nikam nevede... skoda-virt.cz/cz/.../favo rit-a-felicie?searchstr=.. .

Zastavil:dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)

řadit dle data
17:41:14
23.03.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tak aby jste se nehádali...
-> KARBEC: Nešlapej mu po bábovičkách. 4
-> Jura_Favorit: Nežaluj paní učitelce. 2
-> favorit07: Nejdřív dočti slabikář (tím mám na mysli použij vyhledávání co je vpravo nahoře a prostuduj si to co ti najde) a pak vznášej dotazy, ale nazakládej kvůli tomu nové téma, když tady takových je už několik. Pokud nezvládneš ani to, tak se raději nepouštěj ani do utahování šrobku. 4
skoda-virt.cz/cz/.../favo rit-a-felicie?searchstr=.. .
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 17:44:13
16:14:07
23.03.2011
Jura_Favorit
Jinak si také začínám myslet, že kdyby se to tu uzamklo jak navrhuje -> KARBEC: , nic by se nestalo... 4
16:08:34
23.03.2011
Jura_Favorit
To je dobrý, tak já tu napíšu jeden jediný příspěvek a jsem za největšího hajzla 3
-> favorit07: a je ti kolik, třináct? 1
(řečnická otázka - nezajímá mě to, papír a internet totiž snese všechno)
Urážku tu z mé strany nějak nevidím... Jenom bych řekl, že tohleto se tu řeší pořád dokola téměř každý měsíc, i já už toho tu napsal k přestavbě Favorita (BMM) -> MPi docela dost (a celkově bych řekl, že jsem rozdal rad až až, zejména na ex. domovském skodafavorit.cz), stejně tak další lidi, co to už někdy dělali nebo aktuálně dělají - a věř, že jsou tu takoví borci, co MPi Fáček postavili třeba i pět a to i se zvětšeným objemem... Ale ono je potřeba taky trochu vlastní iniciaivy. Štěpán tady k tomu napsal hezkých pár řádků (za což ho obdivuji, mně to už po těch letech opravdu nebaví a už ty rady omezuji na minimum, proto jsem sem původně ani nepsal). Co jsi udělal ty? Poslal jsi fotky a my abychom porovnali, co ti chybí... (nechceš, abychom to za tebe i poskládali?) Na doporučovaná starší témata s cennými informacemi se nepodíváš a nejsi schopný ani přijmout jako fakt tisíckrát omýlanou skutečnost, že setrváky BMM a MPi se liší a ještě si budeš na člověka vyskakovat...
Ok beru, že nikdo nemůže vědět všechno, ale pokud ti to říkáme, tak to asi bude pravda, kua...
No a jestli nevěříš, tak se to téma mohlo smazat hned po založení a netuším, proč se vůbec na něco ptáš 92 Pak se nediv, že někteří pochybujeme, že to dotáhneš do zdárného konce.
Ale mně je to jedno viď, dej si tam třeba setrvák z karburátorovýho Fáčka, je to tvůj problém, tvůj boj... 4
upraveno 2x, naposled 23.03.2011 16:15:07
15:33:26
23.03.2011
KARBEC
-> favorit07: kde jaké urážky já vidím jenom tvoje bláboly a neschopnost a být tebou vážím slova a moc si na Juru nevyskakuju, radši držim hubu a šoupu nohama osle!1
14:02:41
23.03.2011
favorit07 - zrušená registrace
Jura_Favorit:hele nemam zapotrebi nejake urazky !pokud udelas auto od a do z za 14dni si borec ja uz to delam od 12let,ale prevazne elektriku!
12:49:35
23.03.2011
favorit07 - zrušená registrace
ja tam mam nadrz z feldy 1.6mpi na Bmm motor a imo mam z nafty a lektriku mam z feldy mpi komlet vnitrni.a cidlo uz je take na svete.ted uz jen to tam dat a nechat to pres vag sparovat nebo pres pc.uvidime co bude po ruce.ddiky za podporu
11:26:14
23.03.2011
StepaNoFUN
-> favorit07: Aha... :-/ Takže koukám že jsme se tak nějak všichni trefili... :-/
Jura_Favorit: Přesně jak říkáš... :-D
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 11:26:27
11:15:42
23.03.2011
suri
-> favorit07: setrvák je iný medzi bmm a mpi
11:11:09
23.03.2011
StepaNoFUN
No vidíš to... Na záslepku rozdělovače a filtrbox jsem zapoměl...
Každopádně ještě Ti tam chybí minimálně čerpadlo, nevidel jsem tam snímač klepání, setrvák... Imo by mělo bejt snad stejný, ale jestli máš i ten svazek pod palubkou z nafty, tak ten je Ti slušně řečeno k ničemu...
Nicméně jak píše Karbec - hledej v tématech, porovnej si to s tím co už bylo i zde napsáno a pokud ani tohle nezvládneš, tak se nevrtej v něčem co nějak funguje (o legalitě týhle přestavby nemluvím - STK to oficiálně neprojde, protože se mění emisní systém, byť za lepší) , nebo si to nech udělat od někoho, kdo o tom něco ví... Každopádně mít věci je jedna věc, dokázat to správně zapojit, spárovat jednotky a další věci je o něco složitější... Aby tu za chvíli nebylo ve vláknu elektrika téma kterej drát kam připojit aby to jelo, jak spárovat jednotku imoblizéru s jednotkou motoru...
11:07:26
23.03.2011
Jura_Favorit
favorit07 23.03.11 11:00:20 napsal: proc menit setrvak kdyz je upne stejny jako bmm.
3 3 3
Nechtěl jsem být jako Karbec, ale ty se do toho fakt nepouštěj...
11:00:20
23.03.2011
favorit07 - zrušená registrace
proc menit setrvak kdyz je upne stejny jako bmm.
17:49:45
22.03.2011
KARBEC
PLEASE LOCK!
Ať si vyhledává...
17:46:52
22.03.2011
KARBEC
-> favorit07: na fotkách toho chybí hodně ale abych tak řekl pravdu pokud nejsi schopný podle toho co ti tady pěkně rozsáhle popsal -> Stepan FUN: porovnat co máš a co ještě sehnat a nejsi ani schopný najít si starší diskuze kde lidi co přestavbu Favorita na MPI už dělali řeší úskalí spojené s přestavbou a popisují to (Vici, Jura_Favorit, Havoc, Stepan FUN a další) tak se na to vyser a nic nedělej, akorát to zkurvíš a nedopadne to dobře.8
17:08:47
22.03.2011
favorit07 - zrušená registrace
17:02:37
22.03.2011
favorit07 - zrušená registrace
sani mam,klapku mam ,jednotku,termostat,kabel az motoru,zaslepeni rozdelovace,zapalovaci listu mam,vstriky mam,imo i zklicem ale ne z mpi ale z nafty!tak co mi jeste chyby?
13:21:52
22.03.2011
StepaNoFUN
Předpokládám podle nicku do fáčka... Ve svý podstatě kompletní osazení motorovýho prostoru (všechno co se týká motoru) z MPI, mimo nádobky na chladící kapalinu... Takže jednotka, včetně držáku (tím pádem i nádobku s aktivním uhlím abys nemusel upravovat držák na tu favoriťáckou), kompletní svazek elektriky v motorovým prostoru, sací potrubí včetně vstřiků, nejlépe i výfukový potrubí (není úplně nutný), zapalovací lištu, snímač klepání, domek termostatu s čidlem... Pak nejlépe kompletní svazek elektriky z palubky a to včetně řídící jednotky imobilizéru, snímače na spínačku a spárovanýho klíče (spárovanej klíč není nutnost, ale potom by Ti někdo musel vyčíst pin imoblizéru a spárovat klíček), setrvák z MPI motoru, paluivový čerpadlo do nádrže z MPI (1.3 a 1.6 jsou stejný) případně vačku (upravit na malý uložení)... A nebo přehodit celej kompletní motor z MPI... To pak na něm samozřejmě všechno zůstává a řešíš jenom elektriku, čerpadlo, imoblizér, atd... Snad jsem na nic nezapoměl...
A potom hromadu trpělivosti, rozkuchat na nějakou dobu skoro půl auta, znalosti z oboru elektro, protože si budeš muset upravit instalaci kombinací FA/FEL takže slušný schémata k oběm zmíněnejm autům, pokud možno přístup k diagnostice...

Edit: Ale jak píše Karbec - určitě je to tu už rozebraný mockrát... Alespoň ten základ. Já jsem celekm nedávno (asi 5 témat zpátky) řešil umístění snímače klepání na BMM blok...
upraveno 1x, naposled 22.03.2011 13:24:01
13:18:34
22.03.2011
KARBEC
12:39:14
22.03.2011
favorit07 - zrušená registrace
licky potrebuji pomoct z prestavbou z bmm na mpi a co vse potrebuji k tomu.diky za rady

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Stejně to nikam nevede... skoda-virt.cz/cz/.../favo
rit-a-felicie?searchstr=..
.

Zastavil:dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)

Extreme Tyres