skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kdo mi žere kondenzátory?
15:00:11
28.03.2011
28.03.2011

Jozka
-> m8rinek: Koftru má na konektor akorát navíc, ne přímo na pixflu pod šroubek jako kasika.
20:05:12
21.03.2011
21.03.2011

vhml
-> m8rinek: P & P
20:02:44
21.03.2011
21.03.2011

m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jinej funguje. Samo mechanickej ;), elektronickej pořídim, až mi někdo řekne zda má na chlup stejný zapojení ;).
19:43:53
21.03.2011
21.03.2011

vhml
-> m8rinek: Otáčkama nepřebíjíš, to není dynamo. Dává-li moc, regler zahoď a zkus jinej.
18:27:02
21.03.2011
21.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: Semik za casu Magnetonu pretacel motor bezne a napeti mu nelezlo nahoru. Spis mel opacny problem
Rikam to vzdy a vsude. Bosch je jasna cesta. Jinak regulator zkus proste jinej. Doufam, ze nemas mechanickej 


17:32:00
21.03.2011
21.03.2011

Jakub M.
-> Jirik_Tuňák:

-> m8rinek:
s novejma mám taky špatnou zkušenost ... jedno řešení jak tohle obejít .. a stojí cca 400,- mám v IDčku u auta 135GL .. mrkni tam, je to v popisu, jde o zapalování Velleman



-> m8rinek:
s novejma mám taky špatnou zkušenost ... jedno řešení jak tohle obejít .. a stojí cca 400,- mám v IDčku u auta 135GL .. mrkni tam, je to v popisu, jde o zapalování Velleman
17:02:59
21.03.2011
21.03.2011

m8rinek
-> MOLSO: používám zásadně nové staré kondenzátory Tesla ;).
Cívka nová, kladiva nový, palec novej, kondík novej....
Nicméně po proměření jsem žrouta identifikoval, aneb i stabilních 14,78V stačí na to, aby kondík odešel.
Takže vyvstává otázka jak je omezena horní hranice regleru? Mam li motor kterej toči např do 7000 nepřebíjí pak alternátor? Nechtělo by ho přibrzdit větší řemenicí?
Cívka nová, kladiva nový, palec novej, kondík novej....
Nicméně po proměření jsem žrouta identifikoval, aneb i stabilních 14,78V stačí na to, aby kondík odešel.
Takže vyvstává otázka jak je omezena horní hranice regleru? Mam li motor kterej toči např do 7000 nepřebíjí pak alternátor? Nechtělo by ho přibrzdit větší řemenicí?
15:27:42
21.03.2011
21.03.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak si ho změř na záchodě, tam budeš mít soukromí. 

14:36:39
21.03.2011
21.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Proto sem chtel prejit z civky na modul z hyjeny ovladany kontakty bez kondiku, ale zatim nevim jak to zapojit pac to schema kreslil nejakej curak a ja to nemam kde zmerit.
14:29:15
21.03.2011
21.03.2011

kozel 130 GL
kdo mi žere kondenzátory? to je jako kam se ztrácí Samantusův rum



14:17:29
21.03.2011
21.03.2011

MOLSO
pouzivam zasadne stare kondiky zo starych rozdelovacov nove stoja za vyližprdel

12:16:11
21.03.2011
21.03.2011

m8rinek
-> Dušan: nezkoušel, mam starej startér, takže výhoda odporu u mě padá, dal jsem tedy cívku staršího provedení...
12:07:18
21.03.2011
21.03.2011

ZdeněkH - zrušená registrace
to bude nějaký skřítek v motoru schovaný
12:06:27
21.03.2011
21.03.2011

Dušan
a zkousel jsi to s tim odporem ?
12:01:33
21.03.2011
21.03.2011

m8rinek
Otázka pro dnešní den zní: Kdo mi žere kondíky? Motor jsem bez problémů nastartoval na jetý kondík, cívku s odporem bez odporu. Po cca 10min zhasl při zvýšeném volnoběhu. Vyměnil jsem tedy kondenzátor, jiskra se opět objevila a motor bez problému chytl, ale po 10 min se situace opakovala (zase volnoběh), vyměnil jsem tedy cívku za funkční bezodporovou, nový kondík a totéž. Kdo mi ještě může žrát kondenzátory?
Motor je 120LS upravený, vačka 280°, regler klasická alu krabička.
Mám v plánu osadit rozdělovač novým kladívkem, dát novou cívku a kondenzátor, všechny díly jsem používal originální.
Motor je 120LS upravený, vačka 280°, regler klasická alu krabička.
Mám v plánu osadit rozdělovač novým kladívkem, dát novou cívku a kondenzátor, všechny díly jsem používal originální.