skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hlavové šrouby favorit
13:09:53
18.03.2011
18.03.2011

suri
-> rsvancara: rukou idú aj mne ale ako ich prebehnem idú lepšie
12:36:06
18.03.2011
18.03.2011

rsvancara
-> suri: V tom asi nebyl problém, protože našroubovat nové zpět jsem zvládl pouze rukou, ale ven jen za pomocí nafty a času a následné aplikace systému povolit / utáhnout, víc povolit, utáhnout, ještě víc povolit, utáhnout a pak rychle bez zastávky vyšroubovat ven ...
11:22:15
18.03.2011
18.03.2011

suri
-> rsvancara: tak pri sviečkach ja radšej beriem závitník a prebehnem závit od karbonu , tam nie je chyba v mazaní podľa mňa
09:10:24
18.03.2011
18.03.2011

rsvancara
-> suri: já mám grafitovou pastu. Zatím jsem ji zkusil na svíčky do Octávie (hliníková hlava vs. zinkovaná ocel na svíčce), tak uvidíme ...
Protože když jsem je povoloval, tak to vypadalo, že tři urvu :-)
Protože když jsem je povoloval, tak to vypadalo, že tři urvu :-)
14:53:56
14.03.2011
14.03.2011

suri
-> sbf: normálne to funguje ale na šrouby hlavy by som to nedával , to sa skôr dáva na spoje kde to treba rozobrať časom, náboje kotúče a tak
13:53:08
14.03.2011
14.03.2011

sbf
a ako je to s tou medennou pastou - je to trvacne kedze med reaguje s hlinnikom?
11:05:46
14.03.2011
14.03.2011

suri
-> storm123: vezmi meter a kupuj , ten rozmer má sedieť ale ak im povieš že chceš hlavové šrouby mali by ti dať správne
10:49:12
14.03.2011
14.03.2011

storm123
Ještě se zeptám jestli sem to teda dobře pochopil. Když budu kupovat ty nový šrouby tak mám chtít 2x 183,5mm, 7x 168mm, 1x 132mm
10:33:13
14.03.2011
14.03.2011

storm123
Díky moc mi to pomohlo.
09:47:44
14.03.2011
14.03.2011

suri
-> sbf: ako kde na niektorom bloku a hlave to ide aj bez plechu a inde treba podložky , na závit stačí prstom natrieť oleja nie namočiť a nechať natiecť do diery a zašroubovať - roztrhne blok
09:38:17
14.03.2011
14.03.2011

sbf
na zavity je vraj aj dobra namiesto oleja medenna pasta proti zadretiu
09:34:23
14.03.2011
14.03.2011

sbf
hlavne na ten bazmek nezabudnut, zavit tam asi tych 4mm rezervu nema
09:14:39
14.03.2011
14.03.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a nedát obrácene ten plechový držák motoru co jde pod 3 šrouby, díry v nem nejsou uprostřed a pak nelze nasadit víko hlavy !
09:08:36
14.03.2011
14.03.2011

suri
-> storm123: to je favorit?
najdlhšie šrouby bez podložky sú dva - idú na krajné držiaky - kozlíky vahadiel
dlhé z podložkami idú všade dookola
krátky z podložkou ide k vodnej pumpe
prebehať závity očistiť a nové šrouby vyskúšať ako idú a či idú nadoraz
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6995_2010-05-05_ 11-52-03_55.bmp tak ma napadá že tu už mám aj fotku , tak tu to máš aj z poradím uťahovania
najdlhšie šrouby bez podložky sú dva - idú na krajné držiaky - kozlíky vahadiel
dlhé z podložkami idú všade dookola
krátky z podložkou ide k vodnej pumpe
prebehať závity očistiť a nové šrouby vyskúšať ako idú a či idú nadoraz
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6995_2010-05-05_ 11-52-03_55.bmp tak ma napadá že tu už mám aj fotku , tak tu to máš aj z poradím uťahovania
23:25:00
13.03.2011
13.03.2011

storm123
Šrouby se budou dávat nový. Určitě ty různý dýlky maji svůj smysl.
23:19:28
13.03.2011
13.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
A co to treba vyzkouset doku je hlava dole? Stejne bys mel zavity ocistit a vyzkouset zda jdou vsechny srouby lehce az na doraz.
23:15:26
13.03.2011
13.03.2011

storm123
Zdravim, potřeboval bych radu. Známej sundal makovici kvůli výměně těsnění, ale nepoznačil si kterej šroub kam patří prostě lojza a já to taky nevim. Vim akorát, že ten nejkradší má bejt u vodní pumpy. Poradí někdo potřeboval bych to co nejdřív díky.