v tom je právě problém

pokud chci dát do shade jinej motor tak mám rozmyšlený jakej a zjištěno co to obnáší a co budu potřebovat... a tudíž se na to neptám... ono napsat otázku na fóru je hrozně jednoduchý ale když to chci tak to chce jinej přístup... např objet pár vrakáčů, kde maj díly, změřit si co nevím, zjistit co pasuje abych to nemusel vyrábět, najít a stáhnout elektrická schémata a začít něco dělat... je toho dost co to obnáší... pokud se zeptáš na konkrétní dotaz tak věř tomu, že kdo bude vědět ti odpoví... jinak pokud trochu přemýšlíš a víš něco o kinematice tak bys nechtěl těžkej a ještě k tomu línej motor cpát do auta co má motor za zadní nápravou

v mém případě pokud budu chtít motor do škodovky tak to musí být moderní 16V čtyřválec s hliníkovým blokem a rozvodem dohc 16v a takovej abys pohledal... u koncernu seš v tomhle případě na špatný adrese.. nebo resp nejseš ale musel bys o jejich motorech něco vědět a složit si ho z víc motorů sám

jináč doporučuji vyladit motor např z fábky a budeš na tom líp... a pokud chceš něco lepšího sežeň si např motor vw 1.6 8v kódy akl, aeh, apf - dával se do octavií I a do GIV - je to 8-mi ventil ale má hliníkovej blok... původní výkon 75kw... na těch 130-140koní se dá vyladit celkem slušně a hlavně je to celohlína tudíž není o moc těžší než škoda motor... popř tyhle motory se dělaly i v 16v verzi ale to už bys musel řešit jinou převodovku...
