Odvětrání víka ventilů a nohy 110r

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 12.03.2011 do 14.03.2011, založil/a Jackfree
řadit dle data
13:52:19
14.03.2011
TTomas
-> Jozka: Taky mam oboje4
13:31:38
14.03.2011
Jozka
-> Jackfree: Pokud už není v bloku pod "nohou" díra, hlasuju pro dekl. Já měl na 110L motoru v MB oboje, nejdřív jsem vybral variantu noha - filtrbox a házelo to olej ven měrkou. Přepojení do polohy ventildekl - filtrbox problém vyřešilo..
16:04:48
13.03.2011
m8rinek
-> Jackfree: Víko, blok 110r nemá provrtanou díru v bloku, takže vzduch ze skříně do nohy neústí.
15:35:37
13.03.2011
Jackfree
Ok, rozumím, tak do čeho mam vrtnout otvor pro odvětrání? Mam hliníkové víko ventilů s nápisem škoda a krásnou nohu. Kterého z těch dílů je méně škoda? Přeci jenom vrtá se jenb jednou, a já nevím jestli tyhle díly nějak neztratí na hodnotě.. jako historicky nebo tak..
12:57:26
12.03.2011
pap
-> Jackfree: Ak by si nemal odvetranie tak by ti tlacilo olej okolo mierky von (vlastna skusenost), starsie bloky (1000 MB az 110 r) maju v mieste kde je prisrobovana noha dieru, a tak nebolo petrebne odvetravat spodok cez ventildekel, neskor tato diera nebola ale odvetravalo sa vrchom.
12:56:41
12.03.2011
PetrDNX
Když nebude odvětrání,tak olej vylíta měrkou,nebo vystřelí nějaký gufero4
12:50:52
12.03.2011
Eidy
Motory 1000MB a potom ve 100/110/110R měly odvětrání z nohy motoru. Později se přešlo na odvětrání ventideklem. Odvětrání musíš mít. Je víceméně jedno odkud, ale mají ho vždycky všechny motory. Kolem pístních kroužků vždycky nějakej tlak projde a teplem se vzduch v bloku roztahuje a smršťuje. Pokud je to to jedno, hlasuju pro odvětrní z nohy, tedy dole z bloku.
00:33:38
12.03.2011
Jackfree
Mam na motoru 110r hliníkové víko ventilů s nálitke pro odvětrání, který však není provrtaný a osazený, zrovna tak jako nálitek v "noze" ventilátoru chladiče. Mohu to tak nechat? na co to má vliv? Nač je u některách motorů tažená hadice také z té nohy? děkuji za odpovědi
Extreme Tyres